Daha önce dünyanin en güzel kızı kristina pomanova diye bir kız 8 yaşında bu unvani almıştı ve bece bunu kesinllikle hak ettiğini düşünüyorum Bana göre eşi benzeri olmayan bir güzellikte ve şu an 15 yaşındaymış instagramdan bir kaç fotoğrafına denk geldim çok güzel cidden
Peki sn bu unvana sahip olmak ister miydin?
Dünyanın En Güzel Kızı/ Erkeği Olmak İster miydin?
ama dezanavtajlari da var çok fazla ilgi odağı olursun herkesin gözü senin üzerinde olur bu kız çocukken modellik yapmaya başlamış ünlü özel hayati yok
Yok didiklemek için demedim aklımda gerileme falan dediniz ondan dedim yani istemeyen de olabilir diye sizin düşünceniz tabiki merak etmesem sormam zaten herkesin görüşünu dikkate alıyorum🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ben bu halimle umdugum kadar sevgileri ilgileri alamasamda halimden memnunum. Allahın bana böyle beden uygun gördüğü için saygım vardır.
Güzel bir düşünce tarzı
Teşekkürler
İstemezdim ya ben çok gözün üstümde olmasını sevmem
Aklımda herhangi bir gerileme olmayacaksa isterdim tabi 😁😂🍀
ama dezanavtajlari da var çok fazla ilgi odağı olursun herkesin gözü senin üzerinde olur bu kız çocukken modellik yapmaya başlamış ünlü özel hayati yok
büyünce daha çok dikkat çeker
Benim kızım aynı böyle zaten 😁 Dikkatte çekiyoruz yeteri kadar 😁 Soru sordun cvp verdik daha ne didikliyorsun 😁😁😂🍀
Yok didiklemek için demedim aklımda gerileme falan dediniz ondan dedim yani istemeyen de olabilir diye sizin düşünceniz tabiki merak etmesem sormam zaten herkesin görüşünu dikkate alıyorum🙂
Genel olarak çok güzel olan kadınlar vs yakışıklı erkekler aptal oluyor o sebeple söyledim 😘
😃Hm umarım sizin kızınız da öyle olmaz allah nazarlardan korusun
Valla şu An zehir akrep Burcu sanmam 😁😁🍀🍀
Beliktaş meydana çıkayım 10 dakka da bundan daha güzel 10 kadın bulurum
bilemiyorum bana çok güzel geldi bundan güzelini de görmedim hiç😄
Bu kızdan daha güzel kızlar var?
Kime göre neye göre
Çok para kazanmayacaksam çok yakışıklılığa da gerek duymam, iyiyiz böyle
İstemem aslında bu aralar hiç bişey istemiyorum o da ayrı tabi
Güzellik görecelidir hep bunu düşünürüm ama kız gerçekten güzelmiş. İsterdim tabii kim istemez
Hayır gerek zengin olsam yeter 💁♂️
İstemem.
En olmasamda fena sayılmam hamd olsun.
Böyle iyiyim
Evet kadin olsam daha iyi
sana benziyor :)
Bu kızın neresi bana benziyor gram alakam yok gram😄
Ama teşekkürler güzel bir benzetme benim için😄
rica ederim :)
isterdim bebeğim
Sen varsın ya 😉
İsterdim. 😋