Hangisi daha zor jsjs ikisinde de ya rezil olursun ya vezir var mı bildiğiniz güzel püf noktaları?😌😌


Ayaklarıma oje sürebiliyorum ama pek tercih etmiyorum kolaylığı el alışkanlığı artık 🙄
Birde parmak ayırıcı kullanınca çok kolay sürülüyor. Eyeliner çekmede bir ara prof olmuştum şimdi bir gözümün kuyruğu diğeri ile alakasız oluyor 🥺🙄
Eyeliner çekmenin bir püf noktası yok tamamen kabiliyet meselesi.
Kabiliyetsizler için kalıplar falan var göze dayayıp sürüyorsun.
Dipliner ile eyeliner görüntüsü vermeye çalışmayın mesala dipliner daha zor doğru ürün kullanmak lazım.
Oje işi de ayak parmakları ayırmak için aparatlar var ki bence kullanılmalı.
Ojeden önce krem sürerseniz taşanlar kolay çıkar.
Renkli ya da koyu bir oje sürecekseniz önce altına parlatıcı sürün ki hem tırnak daha az zarar görüyor hemde çıkarırken çok daha kolay çıkıyor ve yanlarda çıkmayan inatçı ojeler kalmıyor.
Tasanlari kulak çubuğuna aseton döküp öyle çıkarın.
Bu kadar 😂
Cevap
18Cevap
Eyeliner kuyruğu yapmak zor galiba görüyorum uzaya doğru yol almış vaziyette çekiyorlar✂️
Onların şablonları var, harika bir şeye benziyor. Kolaylık yani
İkisini de hiç denemedim denemeye de niyetim yok :D En zoru bu dünyanın sefasını SÜRENLERİ izleyerek cefasını ÇEKMEK :D
Böyleli şeylere elim yatkın 😎😎
😂😂 eve gecınce denicem ojeyi , eyeliner da proyum😂😂
Olamazz yahuu ben boyamalı işlerde ustayım😂😂
Ben her ikisinden de hiç şüphesiz nefret ediyorum nefffreeeeett.
Kankiş sen nerelerdaydin.
Hımm anladım kankiş aynı durum bende de var, sanırım bi süre ara versek iyi olur.
ben ikisini de yapamıyorum :)
Eyeliner aslında zor değil çeke çeke öğreniyorsun. Ojede de ilk başta kötüydüm Herşey zamanla oluyor gibi, aslında zor değil
Ayak tırnaklarıma hiç oje sürmedim pek hoşlanıyorum Eyeliner çekemiyorum eyeliner bence çok zor sürülüyor.
bak bi taktiğim var ama nasııı işe yarıyo anlatamam oje sürmüyorum ve eyeliner çekmiyorum rezilde vezirde olmuyorum KJFJDKSLKSJDHFGFJ
Ayağıma oje sürmek enn iyi olduğum şeylerden 😂😂 bu ikisinin arasında eyeliner çekmek zor tabii ki de
İkiside zor değil, asıl zor olan ayaklara pedikür yapmak.
6 ayda elim zor alıştı şimdilerde iyiyim şükür.
Uzun zamandır eyeliner çekmediğini fark ettim bir ara güzel yapıyordum oysaki ayak tırnaklarıma oje kullanmıyorum zorluğunu bilemicem😄
Ayak tırnaklarına öne sürmek zaten minicik tırnaklar nasıl sürüyorlar ki en büyük tırnak baş parmağı 😪
Eyeliner işkence gibi yeminle artık vazgeçtim zaten sadece maskara kullanıyorum 😅
Eyeliner, erkekler bile kızlar Allah yardımcınız olsun diyor :d
Zayıf biri için eyeliner daha zor olabilir. Düşünsene göbeklisin ve eğilip ayak parmaklarına oje sürmeye çalışıyosun. Bence kilolular için oje eyelinerdan daha zor olabilir😂
İkisi de bence zor değil. Ama ikisinde de zorlanan insanlar oluyor tabi.
Eyeliner biri adam gibi olurken diğeri olmuyor zaten çıkarmakta uğraştırıyor.
Eyeliner simetrik durmuyor o yuzden daha zor oluyor🤷🏻♀️
Oje konusunda iyiyim diğerine bulaşmamaya gayret gösteriyorum sjs
Eyeliner çekmek bence zor. Az önce sürdüm ojeyi şipşak.
Eyeliner çekmek.
Bir türlü yapamadım şu illeti. 😒
Eyeliner çekmek. Jilet gibi çekenler nasıl yapabiliyor bir türlü başaramadım şunu...
Eyeliner daha zor bence. En ufak bir yanliş bile yuzün simetrisini bozuyor.
Eyeliner çekmek bir dk mı alır. Sürekli yapmaktan dolayı çok alıştım
Ama oje sürmek zorluyor
Parmak ayırıcı kullanıyorum eyelinerda banka kartıyla çekiyorum
İkisini de kolay yapıyorum.
Keçe uclu kalem eyeliner kullanırsanız rahat çekersiniz.
Eyeliner çekmek daha zor asla yapmadığım şeyler arasında
Benim sevgililerimin ayaklarına oje sürmüşlüğüm var 😂
ikisini yapmak da zor. Kendini ikna edeceksin kalkıp alacaksan sonra süreceksin kuru.. ohoooo
Göbüşlü kadınlar için ayak ojesi, eline hakim olamayan kadın için eyeliner çekmek.
Eyeliner daha zor kuyruklarını denk getirmek zorluyor
eyeliner kuyruğu sıkıntı vicdanına kadar çekiyorsan tabi
Bende asla ayak tırnaklarıma oje süremiyorum ama eyeliner çekebiliyorum çok basit gözünü çektireceksin sonra dümdüz süreceksin 😂😂
Eyeliner tabiki yamuk felan çekersin rezil olursun ama ayaklarına ojeyi kötü sursende çorap giyersin kimse görmez
Eyeliner çekmek ne ki djdjfj
Örnek görsel olduğunu bilmiyordum 😁😁 düz bir oje ise daha kolaydır bence ama desenli bir oje eyelinerden xshs zordur diye tahmin ediyorum
Hiç anladığım konular değil civciv 😌
Eyeliner çekmek net.
Ayağa oke sürmem çok gereksiz eyeliner daha iyi
Eyeliner çekmek tabi
Kesinlikle eyeliner bu konuda cok beceriksizim
Eyeliner
Ayak tırnaklarına oje sürmek daha zor.:))
Anladıgım bir şey degil.
İkisi de zor değil 😕
Ismini diyemedim daha zor 🤣🤣
eşit eyeliner çekmek çok zorluyor beni ahshash
İkiside basit ama illa birini seç dersen eyeliner
Benim için ikisi de kolay
Oje daha basit, eyliner zor oluyor.
Eyeliner çekmek tabii ki 😣 ayaklar en kolayı
Ben ikisini de tecrübe edinmedim desem? sjsjsghj
Eyeliner lanet girsin hiç beceremiyorum.
Eyeliner her zaman zor kalacak galiba
Her ikiside zordur ya herhalde.
Eyeliner çekmek tabiki
Eyeliner tabiki yapan cindir
Ben zoru bilmem iyi öğrensin böyle şeyleri. 😏
Eyeliner çekmek daha zor
Eyeliner çekmek çok daha zor.
İkisini de hiç yapmadım desem :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?