Ben tüm vücut düşünüyorum pek bi bilgim yok bunun çeşitlerimi varmıdır buzlu epilasyon nasıldır tüm vücut için?
Yaptıran oldumu seansları var bilmem kaç seans hepsi tamamlandıktan sonra ömürlükmü olur bir daha çıkarmı kıl? Kıl köklerini kökten yakıyormuş epilasyon aletleri diye biliyorum bilgisi olan varsa bilgilendirebilirmi ne kadar güvenilir?
Epilasyon yaptıran oldumu hiç tavsiyeniz nelerdir?
Lazer epilasyon güzel ama herkez farklı yapıyormuş seans arası 3 ay olmalı diye biliyorum zaten yaptırdığında 3 ay çıkmıyor kimi ayda bir yapıyormuş bu kandırmaca diye biliyorum Kalın köklü kıllarda daha verimli sonuç oluyor ince olan kılları makine görmüyor Canın acıyor o kesin acımaz sözüne inanma
Yazın buz lazer yaptırabilirsin alexenderite miydi neydi onun için beyaz tenli olman gerekiyo bide buz lazere göre daha çok acıtıyo ama buz lazere göre daha etkili etin yumuşaksa biraz daha acır
Alexenderite iğneli lazer degilmiydi o buz daha iyi bence iğneye ne gerek var Yani hangisi iyidir sence vücudum beyaz tenliyim ama ben buzdan yanayım acıması sıkıntı değil aylarca ağdaya vermektense ömürlükmü peki sence çıkarmı bütün seanslarına gitsem
Aynen mantıklı olan sürekli ağdaya verceğim para tamam ağda da kökten aliyor bildiğin eziyet işkence ama ya her ay aracıları zengin ettim resmen al yap bitti tekrar al yap 🤣
Ben alexandrite lazere gidiyorum ve işe yaradı baya. Arkadasim da buz lazere gitti defalarca ama hiçbiri işe yaramadı o da benim gibi yaptırmayı dusunuyor. Kuzenimin akademisyen tanıdığı var o da akexandrite yi önerdi bize
Ben her ay regl bıtısınden iki üç gün sonra gidiyorum ve bir hafta sonra da sadece bikini bölgesi için ikinci kez gidiyorum. Kalın tüylerin gitmesi vs daha uzun sürüyor ayrıca.