Çizimim nasıl olmuş? Tavsiyeleriniz neler?

Uzun zaman sonra boyayla resim çizdim. Pek içime sinmedi ama bide sizin fikrinizi sorayım dedim. Alt kısmı boş kaldı, sizce alta yazı eklesem nasıl olur?
Çizimim nasıl olmuş? Tavsiyeleriniz neler?
Çizimim nasıl olmuş? Tavsiyeleriniz neler?
Cevapla