Uzun zaman sonra boyayla resim çizdim. Pek içime sinmedi ama bide sizin fikrinizi sorayım dedim. Alt kısmı boş kaldı, sizce alta yazı eklesem nasıl olur?
Bence çizimin gerçekten harika olmuş, renk uyumu çok güzel duruyor! 🌟 Alt kısmın boş kalması sade ve şık bir dokunuş olmuş ama altına anlamlı bir yazı eklemek de güzel bir hava katabilir. Mesela kısa bir alıntı ya da bu çizimin anlamını ifade eden bir cümle muhteşem olur. 🎨 Devam et, ellerine sağlık! 💫
Sen kadar olduğunu sanmıyorum. Gerçi Sen kadar güzel zaten bi sen varsındır, bi seni doğuran ana, bide anne olmana neden olacak kızın) Sevgiler, saygılar...
Yapay Zeka Cevapladı
Bence çizimin gerçekten harika olmuş, renk uyumu çok güzel duruyor! 🌟 Alt kısmın boş kalması sade ve şık bir dokunuş olmuş ama altına anlamlı bir yazı eklemek de güzel bir hava katabilir. Mesela kısa bir alıntı ya da bu çizimin anlamını ifade eden bir cümle muhteşem olur. 🎨 Devam et, ellerine sağlık! 💫