• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Güzel olmak için bıçak altına yatar mısınız? Estetik ameliyatlara bakış açınız nedir?

Hilalsarac
Hilalsarac Takip Et
Xper 6 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Güzel olmak için bıçak altına yatar mısınız? Estetik ameliyatlara bakış açınız nedir?
sanırım bunu yapabilirim
Güzel olmak için bıçak altına yatar mısınız? Estetik ameliyatlara bakış açınız nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Estetik Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ƘƲƦƬƘıԼıƇı
    ƘƲƦƬƘıԼıƇı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu hayatta herkesin tercihine saygı duyarım yani eğer kendini daha psikolojik olarak daha iyi hissetmek istiyorsa ve gerçekten böyle bir ameliyat olması gerekiyorsa yani zaruri bir durum varsa ameliyat olması tabii ki güzel olur yani mesela bazı hayatımızı etkileyen durumlar söz konusu olabiliyor Bu yüzden insanların psikolojik olarak kötü olduğu zamanlar olduğunda estetik ameliyatı geçirmesi veya yüzünde bir çizik olduğunda estetik ameliyatı geçirmesi gayet doğal ama sırf daha güzel görünmek insanları etkilemek için keyfi olarak bıçak altına yapılmasını doğru bulmuyorum, eğer Allah bize bir güzellik verdiyse bunun kıymetini bilmek gerektiğini düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • IoVoI
    IoVoI Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 79%
    +1 yıl

    Genel olarak bakış açım gereksiz. Çünkü estetik yaptıran insanların %99 u psikolojik destek almıyor insan doyumsuz bir varlık. O yüzden saçma ve gereksiz.
    Ancak öte yandan hayat standartını yükseltecek kişinin kendisine ve çevresiyle uyumunu arttırıp daha iyi bir hayat yaşanmasına olanak sağlayacak tüm operasyonlar gereklidir.

    1
    0 Yorumla
  • GhosT_TE
    GhosT_TE Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Kendim için hiç düşünmedim ama karşı olduğum bir şey değil... Bir insanın kendini iyi hissetmek ve iyi görünmek için estetik operasyon geçirmesi bence gayet normal bir şey...

    1
    8 Yorumla
    • Hilalsarac
      Hilalsarac
      +1 yıl

      evet ben isterdim.

      Yorumla
    • GhosT_TE
      GhosT_TE
      +1 yıl

      Sen nerene nasıl bir operasyon isterdin ki merak ettim

      Yorumla
    • Hilalsarac
      Hilalsarac
      +1 yıl

      burun ve dudak istiyorum bide jawline dolgu ııı bide badem göz düşünüp yazar isem bir sürü şey çıkar bence :D

      Yorumla
    • GhosT_TE
      GhosT_TE
      +1 yıl

      Bana düşmez ama buruna ihtiyacın yok bence 😊 dudak videonu da hatırlıyorum bence o konuda da kesinlikle ihtiyacınız yok 😊 diğerleri nedir cidden bilmiyorum 😅

      Yorumla
    • Hilalsarac
      Hilalsarac
      +1 yıl

      👩🏼‍🦱

      Yorumla
    • GhosT_TE
      GhosT_TE
      +1 yıl

      Bence yine de hiç ama hiç ihtiyacın yok 😊

      Yorumla
    • Hilalsarac
      Hilalsarac
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • GhosT_TE
      GhosT_TE
      +1 yıl

      Umarım birgün estetik yaptırdım diye bir video çekmezsin 😅😊😊😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Şimdilik gereksiz, ama ilerde ufak tefek operasyonlar yaptırmak isteyebilirim belki. Yine de bir örnek olan kesim gibi estetik operasyonlar silsilesi düşünmüyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🌺

AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

61

Cevap

38

Cevap

  • Dpjam
    Dpjam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 83%
    +1 yıl

    Bence hiçbirşey seni Allah’ın yarattığından daha güzel yaratamaz ve yapamaz. Kendini güzel yapmak için yaptığın herşey seni daha çirkin yapmacık bir hale sokar ve seni bozar. Geçici bir hayattayız herkes kendini olduğu şekilde sevebilecek insanlarla birlikte olurlarsa herkes birisinin Ferhat ı Aslı sı bilmem neleri olabilir anlatabildiysem eğer

    1
    0 Yorumla
  • Melisaa1212
    Melisaa1212 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    evet yüzümde bir gözlerimi kendime yakıştırmıyorum onun için badem göz ameliyatı olmayı düşünüyorum güzellik her şeydir param olmasaydı da ​büyük ihtimal bahis oynar bir şekilde para bulup yaptırırım 😂

    1
    0 Yorumla
  • Bolga
    Bolga Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 75%
    +1 yıl

    Sağlık sorunundan dolayı ameliyat olmamak için kırk takla atmış, en sonunda da felç kalma riski ameliyatı kabullenip bıçak altına yatmış insanım ben, güzellik uğruna o soğuk masaya yatamam valla.

    1
    0 Yorumla
  • redkit_089
    redkit_089 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.

    İnsan kendini güzel bulmuyor ve estetik yaptirmak istiyorsa bence yaptirmali insan kendini nasil görmek istiyorsa oyle olmali ve insanların aaa estetik yaptirmiş demesini kafasına takmamalı

    1
    0 Yorumla
  • balporsuğu_94
    balporsuğu_94 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Selam,
    Estetiğe karşı bir ön yargım olmamakla beraber, kendim için sağlık durumum açısından gerektirmediği sürece bıçak altına yatmayı düşünmüyorum.

    İnsanların kendinde beğenmedikleri fiziksel özellikleri olabilir ve değiştirebilirler. Bu konuda ön yargılı olunmaması gerektiğini düşünüyorum.

    Kim kendini nasıl güzel hissedecekse öyle yapsın.

    1
    0 Yorumla
  • geceyemeyilli
    geceyemeyilli Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Düşünmüyorum değil, teknolojinin nimetlerinden faydalanmak. Bakış açım bir tık daha genişliyor, başka türlü şu tiple hayata tutunmam çok zor.

    1
    0 Yorumla
  • ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
    ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Güzellik bulmak için güzelliğinden olanlar var ve gereksiz bir şey bana göre o yüzden olmam çok çok kötü duracak ki anca öyle

    1
    0 Yorumla
  • Timeispassing
    Timeispassing Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Param olsa her şeyi yaptırırım. Çünkü güzellik algısı beni çok etkiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • ALFABerkann
    ALFABerkann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yakışıklı olmak için burun estetiği şart. Sayılı günler kaldı yaptırcam

    1
    0 Yorumla
  • sedefcnn
    sedefcnn Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 91%
    +1 yıl

    Yaşı geldiğinde kızım istiyor olacak inşallah. Kendim için hiç düşünmedim.

    1
    0 Yorumla
  • kimbusalak
    kimbusalak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla şimdi açıkçası yakışıklıyım o bıçak altına yatarsam travesti olurum.

    1
    0 Yorumla
  • prensesmari
    prensesmari Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 85%
    +1 yıl

    Yatmam gerek yok zaten hetkes herkes oldu herkes gibi olmak icin o aciyi çektirmem kendime

    1
    0 Yorumla
  • ŞₑᵥBₐŞ
    ŞₑᵥBₐŞ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 67%
    +1 yıl

    Hayır yatmam Rabbim beni en güzel şekilde yaratmış milletin gazına gelip yatmam neysem oyum

    1
    0 Yorumla
  • Kvothe96
    Kvothe96 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    hayır yapmam hiç gerek yok bence beni beğenen böyle beğensin

    1
    0 Yorumla
  • YalvarBarışalım
    YalvarBarışalım Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Yatarım, insanlar hayata 1 kere geliyor ve istediği gibi yaşamalılar estetiğe olumlu bakıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Deniz3828
    Deniz3828 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Rabbimin verdiği bir yüz var onu bozmam artık estikle kimse doğal değil hep aynı. Ayrıca estetiği öz güveni olmayanlar yapıyor kendini sevmeyen barışık olmayanlae yapıyor
    Rabbimin verdiği yüzümü sırf başkasından güzel değilim diye bozacak biri değilim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ben isterdim ama korkuyorum ya beğenmezsem ya da ya bir aksilik olursa diye. Çünkü sonuçta her zaman bir ihtimal vardır düşük olsa bile

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    korkarım ben ya ayrietten vücudumuza böyle bir kötülüğü yapmanın ileride kötü etkileri olacağına inanan biriyim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben doğal kalma taraftarıyım ama herkes ayni degil çoğu kisi yapiyor ve cok fazla abartilmadigi surece guzellik kattığı kanısındayım

    1
    0 Yorumla
  • Oğlakburcuyum
    Oğlakburcuyum Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Yüzümde ya da vücudumda değiştirmek istediğim herhangi bir şey yok ama karşı da değilim. Eğer beğenmediğim bir şey olsaydı estetik yaptırırdım.

    0
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ben yatmam diye düşünüyorum, yaptıranlara da bir ön yargım yok kendileri nasıl mutluysa öyle davransınlar

    0
    0 Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı.

    yürek yersem yatabilirim shhs

    1
    0 Yorumla
  • Cailleach
    Cailleach Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Henüz ihtiyacım yok belki yıllar sonra düşünebilirim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben çirkinim ve mutluyum. 😊 Estetik ameliyat olana da olmayana da saygılıyım. 😊

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet o ameliyati olurum , param olduğunda yaptiricam

    1
    0 Yorumla
  • Vanderxg
    Vanderxg Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Asla yaptırmam insanlara saygı duyuyorum yapanlara ama kişisel olarak abla çünkü bence insanların görünüşte çok içlerine oraya harcıycakları kadar para harcasalar keşke

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ben boyumu uzatmak için düsünüyorum ameliyat ama ödüm kopuyo lwjxwpxl

    1
    9 Yorumla
    • hande_77
      hande_77
      +1 yıl

      Sakın allah korusun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya neden öyle söylüyorsun:( ben cok istiyorum

      Yorumla
    • xezal33
      xezal33
      +1 yıl

      Boyun kaç ki ameliyatla oluyor muymuş o işler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boyum 154 ameliyatla oluyor evet

      Yorumla
    • xezal33
      xezal33
      +1 yıl

      Nasıl oluyormuş merak ettim nerde araştırdın açıklar mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya bunun için bir sürü, farklı yöntemleri oluyormuş. Mesela sana benim seçeceğim yöntemden bahsedeyim. İlk önce kontrole gidiyorsun gerçekten ihtiyacın var mi yok mu karar veriliyor testlere giriyorsun. Sonra psikiyatr destegi aliyorsun zor bir sürec. Uzama kismina gelirsek. Kemik uzayabileceği bir noktadan kesiliyor ve içine manyetik çivi koyuluyor ( bu benim seçtiğim yöntem ilizarov gibi dıştan takılan yöntemlerde var ama uzama süreci boyunca alet bacaginda duruyor sonra cikiyo) sonra civi koyulunca, disaridan da bi alet var sen günde 1mm olarak uzamaya basliyorsun toplamda ne kadar uzayacagin bacak esnekligine baglı olarak degisiyor. 8 olabilir 10 olabilir. Bu şekilde internet üzerinden bulabilirsinn

      Yorumla
    • xezal33
      xezal33
      +1 yıl

      Bunu bende okumuştum ama çok sağlıklı bir yöntem olmadığını söylüyorlar ve kesinlikle tavsiye edilmiyor bu durum tamamen beynin arka tarafındaki hipofiz bezleriyle alakalı bir durum eğer oraya müdahale edilebilme durumu varsa ancak o şekilde daha sağlıklı oluyormuş ancak onun da ameliyatı yok maalesef sende bu hipofiz bezleri kısmını araştır derim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beyin ne alaka anlamadim

      Yorumla
    • xezal33
      xezal33
      +1 yıl

      Tam kapsamlı araştırırsan anlayacaksın bana hak verirsin

      Yorumla
  • mert12356
    mert12356 Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    En fazla saçım dökülse ektiririm onun dışında memnunum çok şükür 🙏

    1
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Yaparım tereddüt etmeden güzellik uğruna çoğu şeye varımdır

    0
    0 Yorumla
  • visualsutdio
    visualsutdio Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Yok ya kesip biçiyorlar bıçak benim altıma yatsın 😅

    0
    0 Yorumla
  • meftun1kul
    meftun1kul Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    eger günlük hayatımda mutsuz ve özgüvensiz olmama neden oluyorsa evet ama sadece daha güzel olabilmek icin asla

    1
    0 Yorumla
  • busesonee
    busesonee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Abartılı olmamak kaydıyla herkes estetik yaptırabilir abartıdan kastimiz olduğundan bambaşka bi insana dönüşmek jennerlar gibi..

    1
    0 Yorumla
  • Nagi__han
    Nagi__han Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Yüzüm için dusunuyorum siz çok guzelsiniz

    1
    1 Yorumla
    • Hilalsarac
      Hilalsarac
      +1 yıl

      sizden öylesinizdir eminim :) hepimizin kendinde beğenmediği bir sürü şey oluyor

      Yorumla
  • x_krdln1
    x_krdln1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Param olsa burun estetiği yaparım şimdi çünkü etkileniyorum dış görünüş için yapılan yorumlardan

    1
    0 Yorumla
  • Balkızznyp
    Balkızznyp Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bariz bı yamukluk veya çıkıntı varsa olabilir ama onun dışında seni beğenen öyle begenmeli boşver

    1
    0 Yorumla
  • Es_93
    Es_93 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Yatmazdım neysem oyum dünyanın eeennnn çirkini olim yinede yapmam sevin kendinizi

    1
    0 Yorumla
  • Genişomuz20cm
    Genişomuz20cm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bazen bıçaklık yerler oluyor çok abartmamak kaydı ile

    1
    0 Yorumla
  • ThePinkLady
    ThePinkLady Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Yaptırmayı düşünüyorum

    2
    0 Yorumla
  • Canikommmm
    Canikommmm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Korkuyordum fakat su an acısa da öldürmez güzellik icin değer diyorum bir plastik cerrah asistani olarak 😳😀😅

    0
    0 Yorumla
  • Bir-Dost97
    Bir-Dost97 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Saçmalama zaten güzelsin

    1
    4 Yorumla
    • Hilalsarac
      Hilalsarac
      +1 yıl

      burnumu ve dudağımı yaptırmak istiyorum :)

      Yorumla
    • Bir-Dost97
      Bir-Dost97
      +1 yıl

      Rahat dur başımıza iş çıkarma senin canın çok sıkılmış biz seninle tanışalım

      Yorumla
    • Hilalsarac
      Hilalsarac
      +1 yıl

      Başımıza iş çıkarmamı 😁

      Yorumla
    • Bir-Dost97
      Bir-Dost97
      +1 yıl

      Evet ahahhaah

      Yorumla
  • akcayasin
    akcayasin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Doğal güzellik daha iyi oyüzden hayır

    1
    0 Yorumla
  • QueimadaGrande
    QueimadaGrande Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Yatmam. Olduğum gibi sevecek olan varsa gelsin

    1
    0 Yorumla
  • Niisaaatess
    Niisaaatess Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 90%
    +1 yıl

    Çok abartıya kaçmadan evet

    1
    0 Yorumla
  • Mystery1994
    Mystery1994 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Sağlık sorunu teşkil etmediği sürece asla

    1
    0 Yorumla
  • bensherlock
    bensherlock Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 77%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 372 cevap paylaştı.

    Bi de bununla mı uğraşçam ya

    1
    0 Yorumla
  • darabüşra
    darabüşra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    hayır ihtiyacımda yok zaten

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaptıracağım bazı planlarım var

    1
    0 Yorumla
  • Strkaos
    Strkaos Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    durumumun çok ciddi olması gerekir.

    1
    0 Yorumla
  • BŞKNTLİ
    BŞKNTLİ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaş ilerliyor tabii şu an için ihtiyacım yok

    1
    0 Yorumla
  • stratumcorneum
    stratumcorneum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Dolguya merakliyim biraz

    1
    0 Yorumla
  • adropoflife
    adropoflife Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Ula yok zaten Allah nur vermiş sana kurban

    1
    0 Yorumla
  • Edáadiyebirisi
    Edáadiyebirisi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yatarım. Güzellik kurban talep eder. Güzel olmak her kadının hakkı

    0
    0 Yorumla
  • FlatZlata
    FlatZlata Takip Et
    Xper 3 Yaş: 49
    +1 yıl

    Bence aşırı kötü görünüş yoksa gerek yok. Ben yapmam.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ciao🦇
    Olabilir lakin zor bir karar.

    1
    0 Yorumla
  • yanlizkurt8434
    yanlizkurt8434 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 475 cevap paylaştı.

    Sağlık için değilse aptallık

    1
    0 Yorumla
  • Cottoncndy
    Cottoncndy Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Kusursuz güzelliğimi bıcakla bozamam

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl


    Allahın verdiği güzelliği bozmam hemde günah aynı zamanda hep haberde görüyoruz dolandırıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Ben_arıza
    Ben_arıza Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    sevmiyorum o tip kızlarla robot gibi geliyor

    0
    0 Yorumla
  • Alone2701
    Alone2701 Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl

    Para olsa yaptırırdımda para yok

    0
    0 Yorumla
  • süslü_şirinn
    süslü_şirinn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Düşünüyorum bende 2 3 bisiy

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Güzel olmak için bıçak altına yatar mısınız? Estetik ameliyatlara bakış açınız nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Güzellik uğruna estetik ameliyatı olur musunuz? 58 cevap verildi
Güzellik uğruna estetik ameliyatı olur musunuz? 71 cevap verildi
İstediğin güzellikte olmak için acı veren estetik işlemler yaptırır mıydın? 61 cevap verildi
Daha iyi görünmek için estetik operasyon yaptırır mısın? 108 cevap verildi
Güzelliğinize güzellik katmak için bıçak altına yatar mısınız? 15 cevap verildi
Estetik cerrah veya estetikten anlayan var mı burada? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨