Kızlar, 12 yaşında bir öğrencim ayaklarımın çok güzel bakımlı olduğunu söyledi ve bana pahalı bir oje aldı bu yaşta bu normal mi?

Bu yaşta bu ne aman tanrım dedim
Kızlar, 12 yaşında bir öğrencim ayaklarımın çok güzel bakımlı olduğunu söyledi ve bana pahalı bir oje aldı bu yaşta bu normal mi?
Cevapla