Bir kız olarak ayaklarım çok uzun çok kaba duruyor?

parmaklarım da güzel değil çorapla bile kötü duruyor bu da kendime olan güvenimi azaltıyor hatta başkasının evinde bile rahat olamıyorum gördüğüm her kızın ayakları küçük güzel duruyor sizin bu konuyla ilgili düşünceleriniz neler ve ayak küçültme ile ilgili bildiğiniz bir şeyler var mı?
Bir kız olarak ayaklarım çok uzun çok kaba duruyor?
Cevapla