• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Sizce erkekler kaşlarını almalı mı, yakıştırıyor musunuz?

Su_perisi1
Su_perisi1 Takip Et
FenomenYoda Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
74
Yapay Zekaya Sor
Sizce erkekler kaşlarını almalı mı, yakıştırıyor musunuz?
Resmi öylesine seçtim
Sizce erkekler kaşlarını almalı mı, yakıştırıyor musunuz?
Cevapla
Erkek Soruları Kaş Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AntibakTeriyel
    AntibakTeriyel Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    @Su_perisi1 simdi bu görseldeki erkekmi? Bu tipleri el birligiyle ünlü ettiniz ufak cocuklara el birliğiyle idol ettiniz , bir tane kadına el kaldırsaydı demedigüni bırakmadınız ama yemedigi nane kalmadı uçakta tuvalette gibi gibi hala el üstünde cok tehlikeliasniz kadınlar...

    Erkek adam kaş almaz belki tek kaştır orayı temizleyebilir , zaten tayt gibi kot giymeye başadılar sayenizde yakında kaşlarını da alırlar makyaj felan vay ya arkadaş ya...

    1
    4 Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      Yaradılanı seveceksin yaradan dan ötürü !

      Daha yeni kendine erkek diye hitap eden biri, hiç kimseye zararım olmadığı halde, herçeşit küfretti, seni döverim, çarparım diye şeyler yazmış

      Söyle bakalım kim daha erkek, emin ol kerimcan daha erkektir

      Ayrıca ben ünlüleri takip etmem, bilim adamlarını falan takip ederim

      Yorumla
    • AntibakTeriyel
      AntibakTeriyel
      +1 yıl

      Ben orasının burasının videolarını cekip sosyal ortamda paylasanları ne severim ne saygı gösteririm..
      biyolojik durumu ile alakalı konusmadım farkındaysan, suanda durumu carptırıyorsun yapma bence sana bir eleştiri yapmadım paylasımın icin eleştri yaptım objektif yaklasmıyorsun görseldekinin yaptığını normal bir erkek yapsaydı toplum onu linc ederdi ama ne yazıkli cok düsünceli kadınlarımız el üstünde tutuyor ib. ne. tör. lüğün luzümü yok , yoksa yaratılanı seviyoruz cok sükür...

      Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      çarpıtmıyorum olanı dedim
      Saygılı yazdığınız için teşekkürler

      Yorumla
    • AntibakTeriyel
      AntibakTeriyel
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ama ya bilmiyorsun ya da görmezden geliyorsun Olanı söylemedin katılmıyorum...
      Erkeklerden daha adamdır dedin sananyapılanı asla tasrif etmiyorum ama söylemin icin , bende diyorum ki onun yaptığını normal halktan biri yapsaydı cinsel istismardan cinsel icerikten Ceza alırdı ama el birligiyle alkıslandı saygı gördü cok tuhaf milletiz...

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sevmekci
    sevmekci Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Benim kaşlarım gür ver ortası ekli bi kaç kez ortasını aldım çok çirkin gösteriyor beni alınca azaltıyorum zaten uzaktan belli olmuyo 50 cm yanıma sokulumca anlaşılıyo

    Ama hele böyle yumuşak erkek vari asla yakışmaz kaş çizdiren erkekler var topuklu ayakkabıda giyiyolar onlar

    1
    0 Yorumla
  • İsimalamayanüye
    İsimalamayanüye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    benim antepli arkadaşım vardı. Adamın kaşı gözü her yerinden kıl aldık. Meğersem içinde insan varmış, sen düşün

    2
    2 Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      hahaha allah seni😂

      Yorumla
    • İsimalamayanüye
      İsimalamayanüye
      +1 yıl

      Postunu okuyunca aklıma direk o geldi

      Yorumla
  • su_tanrıcası
    su_tanrıcası Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazılarına yakışıyor bazılarına yakışmıyor hemen dikkat çekiyor mesela kendimden biliyorum ben biriyle konuştuğumda direk incelerim nasıl biri olduğunu felan ama nebilim bazıları kendilerini belli ediyor sanki yani kişiye göre değişir benim kânââtimce.

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

92

Cevap

  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı.

    tek kaş ise alabilirler onun dışında itici bence..

    7
    2 Yorumla
    • DarkJediAnakin
      DarkJediAnakin
      +1 yıl

      Benim çok kalın üstünü de alıyorum ona rağmen kalın bir tasarım yaptırmam lazım sanırım lazer ile

      Yorumla
    • Noname123456789
      Noname123456789
      +1 yıl

      @DarkJediAnakin lazer o bölge için sıkıntılı olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yuzune ve kaş sekline bagli. Mesela benim seyrek daginik kaslarım var. Sadece ustten ve alttan cikanlari alıyorum, firsatim varsa aldiriyorum ve oyle keskin, jilet gibi durmuyor. Alinmis gibi degilde. Dogal kendi kaşlarim gibi oluyor. Erkekte de boyle. Benim gibi abartmadan alınırsa sorun olmaz. Bazilari aldirinca cok belli olurken. Bazilarinda ısırmıyor o kadar.

    1
    0 Yorumla
  • elizabennett
    elizabennett Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    tek kaş olmayacak kadar, ortasını alsalar yeter.
    bir de şekil vermek değil ama kaşlarını kısaltabilirler çok aşırı kalın olanlar (kendileri de rahatsız oluyorlarsa yoksa elbette hiçbir şey 'şart' değil= herkesin hayatına kimse karışamaz)

    2
    0 Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Alttan üstten ip ile toparlatmak, ince fazla tüyleri almak olur belki de bir kadın gibi şekil vermek de ne bileyim biraz totoşluğa kaçıyor. Bir Kerimcan ya da Murat bilmem ne olmak istemiyorlarsa tabii. :)

    1
    0 Yorumla
  • KızgınDolunay
    KızgınDolunay Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç aldırmadım 10 numara da tipim var valla pürüzsüz bide kerimcan topu ne alaka ya :D

    1
    6 Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      çocuğun kaşı düzgün

      Yorumla
    • KızgınDolunay
      KızgınDolunay
      +1 yıl

      Abartı ya bu adam pardon adam dedim. Bildiğin kendini kadın sanıyor bu

      Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      dışı erkek mi erkek

      Yorumla
    • KızgınDolunay
      KızgınDolunay
      +1 yıl

      Hissettiği cinsiyet kadın mı kadın

      Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      ondan bana ne dışına bakarım

      Yorumla
    • KızgınDolunay
      KızgınDolunay
      +1 yıl

      İlginç bakış açısı :D

      Yorumla
  • SıkıntılıAmaZararsız
    SıkıntılıAmaZararsız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    kadın kaşı gibi yapılmamalı sadece ortası alınmalı, fazla taşan yerler varsa ucundan alınabilir yoksa hoş değil gerçekten...

    4
    0 Yorumla
  • Kadoooş
    Kadoooş Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence ortası varsa ortası alınmalı bu da görüntü açısından önemli ama zevk için alanları anlamıyorum hiç yakışmıyor (bence)

    4
    0 Yorumla
  • __AmouR_
    __AmouR_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Alabilirler ama kadınlar gibi kaşın içerisine girmemeliler. Sadece ufak bir toparlama yeterli diğer türlü benim hoşuma gitmiyor.

    4
    0 Yorumla
  • Ütü-Masası
    Ütü-Masası Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkekler derken? Erkek? Kaşını alan erkek gitsin manikür/pedikür yapsın bayan kuaförüne girerken "Ben geldim şekerler" desin hatta oje de sürsün. Tek kaş değilse almasın.

    2
    1 Yorumla
    • çürümüşzombiyim
      çürümüşzombiyim
      +1 yıl

      Aaaa ne kadar doğru bi yorum agdhsgdj

      Yorumla
  • offical8080
    offical8080 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 46%
    +1 yıl

    Tamam almayın ama orta kasinizida bi zahmet alın be martı gibi iyyk

    5
    2 Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      sbsbdb

      Yorumla
    • adiask1335
      adiask1335
      +1 yıl

      Tam olarak nasıl olsun

      Yorumla
  • vişneli_çukulata
    vişneli_çukulata Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    almalı tabi bu da bir bakım ama almalı dediysekte kız kaşı gibi değil mesela ortasını üstünde ve altındaki fazlalıkları

    3
    0 Yorumla
  • Vicdansiz000
    Vicdansiz000 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl

    Görünüş bakımından kötü ve rahatsız oluyorsa alınması o kişinin psikolojisini olumlu etkiler.
    Ben alacaktım mesela, annem dediki sakın alma kaşların çok güzel dedi. Bende öyle doğal bıraktım.

    1
    0 Yorumla
  • MesutP
    MesutP Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Tam ortasını ve çatıkları alıyorum kalın çünkü. Kızlara bir sorum var kaşlarım birleşiyor martı gibi 2 hafta da bir alırım cımbız ile bu sorundan tamamen kurtulmak için ne yapmalıyım?

    1
    0 Yorumla
  • SiyahSu
    SiyahSu Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    Ortasini alsınlar bence gerisine karışmasalar daha iyi

    4
    0 Yorumla
  • CinarAlp
    CinarAlp Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 69%
    +1 yıl

    Her erkek, bakımlı olmalı bence. Bakımlı olmayan erkek, karşısındaki kadının da bakımlı olmasını beklemesin 🤙

    2
    0 Yorumla
  • DreamWhileAwake
    DreamWhileAwake Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Kadınlar gibi aldırınca gay gibi duruyorlar. Sadece hafif dağınıklığı aldırsalar yeter. O da gerekliyse tabii.

    2
    0 Yorumla
  • Sschopenhauerr
    Sschopenhauerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Şekil verenler var çok çirkin !! etraftaki tüy kül vs alınıp temizlenebilir ama diğer türlüsü tasvip edilmez

    2
    0 Yorumla
  • SosyoPsikopat
    SosyoPsikopat Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 91%
    +1 yıl

    çoksa ve dağınıksa bi düzene soksun ama fazla da oynamasın ya bazıları çok kötü yapıyo

    3
    0 Yorumla
  • Güll1234
    Güll1234 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    @ZynpEylül kanka erkekler kaşlarını alınca daha yakışıklı oluyorlar dimii djkdkdmd

    3
    12 Yorumla
    • ZynpEylül
      ZynpEylül
      +1 yıl

      Aynen efsane oluyo😂

      Yorumla
    • Hüseyin_33
      Hüseyin_33
      +1 yıl

      @ZynpEylül Hepsi değil ama ben aldırıyorum yakışmış mı bana abla :D

      Yorumla
    • Güll1234
      Güll1234
      +1 yıl

      Yakışmış mı ablası djkd

      Yorumla
    • ZynpEylül
      ZynpEylül
      +1 yıl

      @Hüseyin_33 Gayet iyi😂

      Yorumla
    • Hüseyin_33
      Hüseyin_33
      +1 yıl

      Abla ben sana küsüm
      @gull1234

      Yorumla
    • Güll1234
      Güll1234
      +1 yıl

      Niye ablacım dkdkkd

      Yorumla
    • Hüseyin_33
      Hüseyin_33
      +1 yıl

      Eskiden takipleşirdik Fenomen olunca bıraktın takibi :(
      @gull1234

      Yorumla
    • Güll1234
      Güll1234
      +1 yıl

      Seni hiç takip etmedim benn

      Yorumla
    • Hüseyin_33
      Hüseyin_33
      +1 yıl

      Yalancı biri değilim ki abla
      @gull1234

      Yorumla
    • Hüseyin_33
      Hüseyin_33
      +1 yıl

      Hatırlamıyor olabilirsin

      Yorumla
    • Güll1234
      Güll1234
      +1 yıl

      Hayır eminim seni hiçç takip etmedimm

      Yorumla
    • Hüseyin_33
      Hüseyin_33
      +1 yıl

      Peki abla.

      Yorumla
  • Venss
    Venss Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Çok orman olması lazım diğer türlü çok kötü . Çok itici

    3
    0 Yorumla
  • Hoptemasyok
    Hoptemasyok Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok doğal şekilde alınabilir fazlası göze batıyor bence

    3
    1 Yorumla
    • Angelo_x
      Angelo_x
      +1 yıl

      Prodakibresim kim

      Yorumla
  • Half_Pie
    Half_Pie Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Sadece kaşlar birleşmesin diye orta alınmalı gerisi farklı anlamlar katıyo... Bu kerimcana da ifrit oluyorum... Hiç başka resim mi yoktu...

    1
    0 Yorumla
  • Caki3535
    Caki3535 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 91%
    +1 yıl

    Valla be ara sira ucundan ufacicik makina ile geciyorum ve şu a yeni moda zaten berberlerde duzeltiyorlar kaşlarì artik.

    1
    0 Yorumla
  • -sSToCkk-
    -sSToCkk- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Nasıl sakallar birbiriyle uyumluysa kaşlarda öyle olmalı. fazla çıkan kaşları almak kafi onun dışındakileri hoş bulmuyorum ve bana göre değil.

    1
    0 Yorumla
  • sfeenks
    sfeenks Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek kaş tasarımı bu görseldeki top kaşı gibi olmuyor, kaşın şekli bozulmadan kenarı köşesi düzeltiliyor. Bu kendini topa çevirmiş iyice

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kimse alnında martı resmiyle dolaşmak istemez. Ortasını aldıranlara saygım var. Belki birgün bende alırım diye diyorum. Onun dışında gereksiz.

    1
    0 Yorumla
  • SunPower
    SunPower Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Erkek resmi koysaydın keşke, gerçek bir erkek... :) Sadece ortasını aldırabilir, çevresine işlem hoş değil.

    1
    0 Yorumla
  • Kbamybama
    Kbamybama Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Kaşına tabi ki bakım yapsın ama kadın kaşı gibide yapmasın. Ben berberde ortasına ve kenarlarına ağda yaptırıyorum temiz olsun die o kadar.

    1
    0 Yorumla
  • Diğerkâm1i
    Diğerkâm1i Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu şekilde olmasın toparlanıyorsa bile belli olmayacak şekilde olmalı böyle aşşırı itici duruyor.

    2
    0 Yorumla
  • StingerAkali
    StingerAkali Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    Tek kas falan degilse cok goze batmiyosa gerek yok bence.

    2
    0 Yorumla
  • ophelia-a
    ophelia-a Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Bence bir tek ortasını almalılar ama kendi tercihleri

    2
    0 Yorumla
  • _Gizlibahçe_
    _Gizlibahçe_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Tek kaş olmasın tabi.. Orta fazla almak isteyen alsın.. Aldığında hala erkeğe benzesin yeter. 😀

    2
    0 Yorumla
  • Wolf-man
    Wolf-man Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 75%
    +1 yıl

    Uzayan kaşlar düzeltilebilir. Ama kaş aldırma olunca şekilde görüldüğü gibi biraz bayan tipine kaçar

    1
    0 Yorumla
  • Afesacarsoy
    Afesacarsoy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 70%
    +1 yıl

    Kızlar bakım yapar, erkekler bakım yapmaz! Erkek neyse o'dur.

    1
    0 Yorumla
  • cerenjmo
    cerenjmo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    çok bozuk olmadığı sürece almasınlar. kaş ortasını alsınlar yeterli

    1
    0 Yorumla
  • Irene_Sofia
    Irene_Sofia Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Aşırı çoksa düzeltmek için alsınlar ama fazla alınca itici duruyor

    1
    0 Yorumla
  • DrkHero
    DrkHero Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Göze batıcak rahatsızlık veriyorsa düzenleme yapılır ancak makyaj usulü olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • UeisenbergP
    UeisenbergP Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    evet de altı üstü püppürüssüz olunca biraz garip kaçıyor sadece, altı pek alınmasa iyidir yav

    1
    0 Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Bu foto gibi alınmaz mesela benim kaşlar dağınık almak zorundayım

    1
    0 Yorumla
  • TheLeon
    TheLeon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 89%
    +1 yıl

    Ortasını alır bırakırım o da tek kaş olmayalım diye.☺️☺️

    1
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ben alıyorum, başkalarının ne düşündüğü umurumda değil

    1
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer kaş ortasında çıkıyorsa aldırmalı onun dışında üstlerden yandan sağdsn soldan sa toparlayatabilir ama kerim can vari bir kaş erkeği madam yapar.

    1
    0 Yorumla
  • semmm92
    semmm92 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    ablan galatasaraylı bebeğim, heraldeğğğğğğğğğğğğğ :D

    1
    0 Yorumla
  • Ruhhaliimbunalıım
    Ruhhaliimbunalıım Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Rahatsız edecek sekildeyse almasında sıkıntı yok bence

    1
    0 Yorumla
  • FelFire
    FelFire Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.

    Hayir ya. Ben kaslardan sakala dogru birlestirme taraftariyim, her yer kil dolsun 😒

    1
    0 Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Erkekler çok bu işlere girmemeli kişisel bakımlarını yaparlarsa yeter bence

    1
    0 Yorumla
  • Bilgilenmekiyidir
    Bilgilenmekiyidir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Düzensiz çıkanları az bir miktar alabilir dövme kaş hiç yakışmıyor bence. Bir kız olarak ben de dövme kaş sevmiyorum bazı kızlarda.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bariz düzeltmeler bence kadınsı duruyor, onun dışında hafif düzeltmeler olabilir.

    3
    0 Yorumla
  • gökyüzüiçimde
    gökyüzüiçimde Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 495 cevap paylaştı.

    Bence aldırmasınlar ama cok fazla ysa toparlanabilir azıcık

    2
    0 Yorumla
  • Powermen
    Powermen Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Ortasını almak şart 😄 çoksa alırlar az olan neden alsın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Tek kaş ise almalılar. Bazılarına yakışıyor bazılarına yakışmıyor

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ayy yok be o ne öyle karı gibi yaa deyilmi abla? 😂

    2
    1 Yorumla
    • Angelo_x
      Angelo_x
      +1 yıl

      Kari demznden kisiligin belli metro sexuel diye bilirsin

      Yorumla
  • AçarakŞah
    AçarakŞah Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 574 cevap paylaştı.

    Başkasının bacak arasına el atmayı bıraktık da şimdi kaşlarına mı el atıyoruz?

    0
    3 Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      anlamadım

      Yorumla
    • AçarakŞah
      AçarakŞah
      +1 yıl

      Anlamadığını biliyorum

      Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      aç olunca, şimdi yeni anladım

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    abartı olmadığı sürece aradaki iki üç tüyü almalılar..
    fazlası kötü duruyor bence..

    1
    0 Yorumla
  • Angelo_x
    Angelo_x Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben aliyorum ama tabi keronunki gibi degil fazlalik diyelim

    1
    0 Yorumla
  • TheLaady
    TheLaady Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Tek kaş değilse gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Merhaba, kaşlarını almalarından ziyade, kaşlarının ortasını alırlarsa daha iyi olacağını düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl

    Kimisinin alması şart😂

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Estetik bakımından dilerlerse orta kısmını ve yanlarda duran kılları alabilirler.

    1
    0 Yorumla
  • Coiffeur34
    Coiffeur34 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 35
    +1 yıl

    Üstleri ve ortayı alabilirler. ✂️

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (116)
Devamını Gör(161)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sizce erkekler kaşlarını almalı mı, yakıştırıyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler kaşını almalı mı sizce? 17 cevap verildi
Erkekler de kaş almalı mı sizce? 13 cevap verildi
Erkekler kıllarını almalı mı sizce? 41 cevap verildi
Sizce erkekler kaşlarını almalı mı? 30 cevap verildi
Sizce erkekler kaş ortasını aldırmalı mı? 26 cevap verildi
Erkekler kaşını almalı mı 🥸? 47 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨