Çok güzelim ama çok aptalım bu kusur mu?

Aşırı güzelim, Güzellik var güzellik bana aşık olmuycak adamın alnını karışlarım. Hoş Dünya da bana aşık olmuycak adam olamaz ama neyse baya aptalim Üniversite sınavını bile kazanamadım bu yaşımda hala hazırlanıyorum herhangi becerim yeteneğim de yok kitap desen okumam kültür 0 😔 Güzelligim insanların başını döndürür ama aptallığım çileden çıkarır.
Çok güzelim ama çok aptalım bu kusur mu?
Cevapla