Bakım temizlik güzellik hepsinin yeri ayrı elinden geleni yapmalı insan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kardeşim psikiyatriste neden gitmiyon. Şu soruyu 2 aydır her gün görüyorum nereye baksam. Çare bulamıyorsun burda işte. Madem para var git işte psikiyatriste. Hem de en iyisine
Ben çirkinim diyerek bu işin sorumluluğundan kaçıyorsun. Kime göre neye göre. Bak mesela burnun kötü olabilir ama sürekli bakım yaparak bebek gibi bir cilde sahip olabilirsin ve kimse senin burnuna takılmaz. Ama sen ya zaten burnum kotu cildimede bakmicam dersen ozaman çirkin olursun. ayrıca şu an toplum o kadar güzellik algısına doyduki tonlarca makyaj efektler. İnsanlar artik ortamda doğal bakımlı sade neşeli insanlar arıyorlar. Sen ilk önce bi giyimine tarzına önem ver. Giyim insanı her zaman bir adım öne taşır maskeni bakımını yaptır. İlerde imkanin olursa ufak estetik dokunuslar yaptir😇 ozaman hiçbirseyin kalmaz. Ayrica sen kendine ben cirkinim diyip kendini sevmezsen kimse seni sevmez ve guzel bulmaz. Ayrıca son birşey insanlar birbirlerini elestirmek için yer ararlar bunları umursama cunku insanlar bencildir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bakımla güzelliğin bir alakası yok
Kendine saygıdır o
Bakım temizlik güzellik hepsinin yeri ayrı elinden geleni yapmalı insan
Kardeşim psikiyatriste neden gitmiyon. Şu soruyu 2 aydır her gün görüyorum nereye baksam. Çare bulamıyorsun burda işte. Madem para var git işte psikiyatriste. Hem de en iyisine
Dostum ne bu tiple ilgili takıntın elin yüzün düzgün vazgeç şu sorulardan
Çirkin insan yoktur bakımsız insan vardir
Ben çirkinim
Ben çirkinim diyerek bu işin sorumluluğundan kaçıyorsun. Kime göre neye göre. Bak mesela burnun kötü olabilir ama sürekli bakım yaparak bebek gibi bir cilde sahip olabilirsin ve kimse senin burnuna takılmaz. Ama sen ya zaten burnum kotu cildimede bakmicam dersen ozaman çirkin olursun. ayrıca şu an toplum o kadar güzellik algısına doyduki tonlarca makyaj efektler. İnsanlar artik ortamda doğal bakımlı sade neşeli insanlar arıyorlar. Sen ilk önce bi giyimine tarzına önem ver. Giyim insanı her zaman bir adım öne taşır maskeni bakımını yaptır. İlerde imkanin olursa ufak estetik dokunuslar yaptir😇 ozaman hiçbirseyin kalmaz. Ayrica sen kendine ben cirkinim diyip kendini sevmezsen kimse seni sevmez ve guzel bulmaz. Ayrıca son birşey insanlar birbirlerini elestirmek için yer ararlar bunları umursama cunku insanlar bencildir.
çirkinler yaşamamalı😡😡
Neden bu kadar kötüsün😊
Sen manyaksin bence sürekli boyle seyler soruyon
Psikolojik sorunlarım var evet
Aynen knk çirkinsin 10 yıldır ağlıyon
Bakımlı olan biri bana temiz ve guzel gelir
Sence tipim çok mu çirkin
Pp de ki sen misin
Evet maalesef
Hayır kardeşim gayet iyisin neden böyle düşündün ki
Gerek var