Sizce erkekler kaşlarını almalı mı yoksa doğal haliyle gür bir şekilde mi bırakmalı?

Sizce erkekler kaşlarını almalı mı yoksa doğal haliyle gür bir şekilde mi bırakmalı?
Bir takım çevrem tarafından kaşlarımı toparlatmam ve kaş ortasını temizletmem garipsendi bende sizlere sormak istedim merakla cevapları bekliyorum. :) :)
Gerekiyosa şayet almalı diyenler
Erkek adamın kaş almasına ne gerek var diyenler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumuz güncel
Sizce erkekler kaşlarını almalı mı yoksa doğal haliyle gür bir şekilde mi bırakmalı?
Cevapla