• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Ben niye bu kadar çirkinim, beni ne yapmak güzelleştirir?

Mercy0
Mercy0 Takip Et
Yoda Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Ben niye bu kadar çirkinim, beni ne yapmak güzelleştirir?
Erkeksi suratım var makyaj yapmadan güzelleşmek istiyorum olmuyor zayıflasam mı acaba :/
Güncellemeler
+1 yıl
Adminler soru nasil silinir
Ben niye bu kadar çirkinim, beni ne yapmak güzelleştirir?
Cevapla
Makyaj Soruları Erkek Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ümitsizimişte
    Ümitsizimişte Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Niye haksızlık ediyorsun kendine maşallah çok güzel bir kızsın sadece iki sivilce yüzünden kendine bunu yapma elin kolun tutuyorsa iki sivilceyi sorun etme gidersin bir cildiyeye iki üç aylık ilaç verir geçer sadece dökün ma kazıma yerlerini daha kötü olur bı daha kendine çirkin de deme👍😊

    2
    1 Yorumla
    • Ümitsizimişte
      Ümitsizimişte
      +1 yıl

      Dokunma yani 😊🤦🏽‍♀️

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sinanmaktanbiktim
    sinanmaktanbiktim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    biraz alttakileri de okuyarak bir cevap verdiyorum. simdi birinci olarak gercekten cok guzelsin. ikincisi askilari iceri koymana bile gerek yok cunku ayip olan ozel olan seyler saklanir ve gosterilmez askilar bu iki kategoriye de girmiyor kendina ait olanlari sev lutfen. ucuncusu sana yemin ederim ki hicbirimiz su kameralarda gozuktugumuz gibi degiliz, cogu sey aci isik ve pozdan ibaret. dorduncusu heeerkesin sivilcesi oluyor olmasa da bu da normal bir sey bunu kabullenmelisin ve sadece sagligin icin, yuz bakimini daha rahat yapabilmek icin tibbi destek almalisin bu konuda (eger yine de ben bunlari kapatmak istiyorum diyorsan makyaj yapmadan sivilce kapatan minik yuvarlak sticker gibi seyler var alabilirsin cok da pahali degiller zaten). dorduncusu sac bakimina yonelerek dikkatini oraya verebilirsin belki, bir kesim bir renk sana daha iyi hissetmende yardimci olabilir (burada da sivilcelerinden sikayetci oldugun icin yanaklarini kapatacak modeller uygulayabilirsin istersen bunun icin fotograf atarim ben sana). besincisi giyiminde farkli seyler deneyebilirsin belki bu da kendini iyi hissetmene yardimci olur. ve son olarak tekrar tekrar soylemek istiyorum sen cok guzelsin, ne yaparsan yap bunu sadece kendin icin yaptigini bil, sart olan makyaj degil bakimdir cunku onemli olan guzellik degil saglikli bir vucuda sahip olmaktir. umarim yardimci olabilmisimdir, tesekkurler, sevgiler 💖

    6
    1 Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      soru sahibi bu cevabi dinle uygula

      Yorumla
  • kalpmimarı
    kalpmimarı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Öncelikle ben çirkinim kafasından çıkmalısın.
    Kortikostreoid içeren sivilce hapları kistik sivilcelerden kurtulmana anında yardım edecektir.

    Bol bol gülümsemeli ve önce kendini sevmelisin. Kendini seven insan güneş gibi parlar. Sen güneş olmayı bilirsen sana ay olacak insan çoktur.

    Ben niye bu kadar çirkinim, beni ne yapmak güzelleştirir?
    0
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Biraz estetik yapıcaksın bol bol bakım yapıcaksın normal güzelliğin olabilir belki ve ayrıca makyajsız olmaz stil yapıcaksın vücuduna şekil vereceksin durumun varsa yap bunları yoksa yapabildğini yap herkes çok güzel değil ama bakımla dikkat çekiyorlar

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

49

Cevap

65

Cevap

  • 143003
    143003 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    bence güzel bir kızsın kaşların çok güzel , sivilceler var ama hiç leke yok. sivilcelerden kurtulmak için doğum kontrol hapı kullanmaya başla bebek gibi olur suratın ve leke de olmadığı için koreli kızlara taş çıkartırsın. kilolarından çok moda anlatışını tak. o tişörtün atılma zamanı gelmiş. dudakların büyük ve bu ne kadar güzel bir şey farkında mısın millet dolgu yaptırıyor, saçlarına gelirsek böyle arkadan bağlamak sana yakışmış ben olsam sincap gibi görünürdüm bu da sana epey modelin yakışacağını düşündürüyor bana, güzel olmak senin için çok basit olacak.
    sivilcelerden kurtul
    saçına fön çektir
    zaten doğal maskaralı gözlere sahipsin
    ve daha güzel giyin fıstık gibi olursun.

    2
    0 Yorumla
  • ElDoradο
    ElDoradο Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhaba, kendini neden çirkin sanıyorsun? Herkes özeldir, sırf mankenlere benzemiyorsun diye çirkin olduğun anlamına gelmiyor... Kilonu bilmiyorum, ama kilo versen, daha iyi olur sanırım. Spor yapman vs. Çene hatlarını belirlemek için, Falım sakızı çiğne. Gün de 2 saat yeterlidir. Ayrıca dermalotiji uzmanına gitmelisin, sana muhtemelen ilaç yazar sivilcelerin için. İlacı kullandıktan sonra cildin çok güzel olur. Yüz şekline uyan bir saç kesimi yaptırmalısın. Dişlerin görünmüyor, ama her gün fırçalamıyorsan, mutlaka şimdiden itibaren yapmalısın :))

    2
    0 Yorumla
  • xKimMiyimx
    xKimMiyimx Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    +1 yıl

    Cirkin degilsin gayet güzelsin ama biraz bakima ihtiyacın var canım. :)

    5
    0 Yorumla
  • x-Lucia-x
    x-Lucia-x Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Gayet güzelsin. Saçlarını da bağlama bence 😊 cilt lekeleri için de kremler kullanabilirsin ya da cildiye gidebilirsin. Saç rengini biraz daha açabilirsin, sana çok yakışır. Erkeksi suratın yok, bana da erkeksi bir yüzün var diyorlardı. İnsanları takma

    1
    0 Yorumla
  • suumisali_
    suumisali_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 470 cevap paylaştı.

    Kendini sev, her halinle sev. Barış aynadaki yansımanla. Kendini sevdikçe güzelleşeceksin ve ayrıca kişisel bakımına önem ver, makyaj yap demiyorum, bence makyajsız daha güzeliz. Doğal yolları tercih et kişisel bakım konusunda ve sağlıklı beslen, yağlı yiyeceklerden uzak dur

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl


    - günde en az 3L su iç
    - şekerli ürünler hayatından çıkar
    - işlenmiş gıdalar tüketme ( salam, suçuk, nagıt, vb.)
    - her gün saat 11-13 arası güneşlen. (güneş koruyucu sürme) güneş ışıgı UV ışını deriyi yeniler
    - hergün hitt cardio antrenman yap. (yağ yakıcı)
    - üç beyazdan uzak dur. tuz, un, şeker
    - sade dogal maden suyu iç (Kızılay)
    - agırlık kaldırabiliyorsan en az 10kg ile başla
    - yüz bakım ürünleri kullanma, zaten bi b*ka yaramıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Veneree
    Veneree Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence biraz bakımla çok güzel bir hatuna dönüşebilirsin. Evet kilo ver bence de cildin için biraz çözümler bulmaya çalış. Ve kendine güvenmeyi öğren. Çirkin değilsin kesinlikle.

    3
    9 Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Kanka cildime bir ton şey deniyorum

      Yorumla
    • Veneree
      Veneree
      +1 yıl

      Neuroformat diye bişey duydun mu? Bunu bir araştır lütfen. Eğer anlayamazsan gel bana sor olur mu? Bu sivilcelerin temelinde ilk bakışta anlayamadığın derin bir kendini korumaya alma refleksi yatıyor olabilir. Çok gençsin ama lütfen sözlerimi yabana atma olur mu?

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Kanka kitabı var ben de barış Muşlu şöyle bir yarıya kadar pkudum bıraktım sonra birşeyelr denedim ama olmadı galiba nasıl yapılacağını bilmiyorum :/

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Zaten kitaptan da sıkılıyorum

      Yorumla
    • Veneree
      Veneree
      +1 yıl

      Bir de bir sebepten cinsel kimliğini bastırma gereksinimin olabilir.

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Nasıl yani cinsel kimlik bastırma

      Yorumla
    • Veneree
      Veneree
      +1 yıl

      Anlıyorum ama şöyle söyleyeyim altta yatan sebebi bulup farkındalık olmadıkça sorunları çok fazla iyileştiremiyoruz. Ben sorunların hep psikolojik tarafındayım. Çözümlerin orda olduğuna inanıyorum. Mesela ben günlük baş ağrısı çeken biriydim. Aylardır tek bir ağrı kesici bile almadım.

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Hadi yaa nasıl oldu formatı nasıl yaptın başına vur diyor vuruyorum O noktalara ama onlar siliniyor mı bilmiyorum 😂

      Yorumla
    • Veneree
      Veneree
      +1 yıl

      Sivilce yüzüne karşı hissettiğin fiziksel ya da psikolojik bir saldırıya karşı beynin deriyi kalınlaştırarak seni korumaya alma gereksiniminden olurmuş. Mesela birikerinin yüzüne dik dik bakmasından duyduğun bir utanç, ya da yüzüne yediğin fiziksel bir darbe sende psikolojik kalıcı bir hasar bırakmış olabilir. Bu tek seferlik bir olay da olabilir sürekli yaladığın bir durum da. Beyin için ikisi arasında bir fark yok 1000 yıl önce yaşadığın bir travma bike tıpkı şu an yaşıyormuşcasına beyninde takılı kalır. Eklemişsin beni zaten. Merak ettiğin şeyler varsa yaz bana fırsat buldukça cevap veririm.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şimdi bir güzellik salonuna gitsen , 1 saat içinde şuanki halinden eser kalmaz. Yanından geçen her 10 kişiden 7-8 i döner bakar sana.

    Çok net bir biçimde bakımsız görünüyorsun. Saçların dağınık ve yağlı. Yüzün sivilceli, Kıyafetin özensiz.

    Çirkin değilsin, Çirkin görünmek için özel çaba göstermiş gibisin.

    1
    0 Yorumla
  • nnuronlinee
    nnuronlinee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Çirkin değilsin. Herkesin güzellik algısı farklıdır. Ve güzellik görecelidir. Sadece cildin yağlı ve sağlıksız. Öncelikle cildiyeye git yüzün için zaten lekeler geçtikten sonra pek bir şey kalmıyor. Sonra cildine uygun bakım ürünleri kullan.

    1
    0 Yorumla
  • isimsizüye045
    isimsizüye045 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 87%
    +1 yıl

    ilk olarak gayet güzelsin özellikle kaşların çok güzel benimkiler çok seyrek ve kötü duruyo , bi de benim de yanaklarım bi tık fazla oyuzden egzersiz ve mewing yapıyorum işe de yarıyacagını düşünüyorum sana da fikir olması açısından yazmak istedim

    0
    0 Yorumla
  • CatJiJi
    CatJiJi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Kuzucum gayet güzelsin, bakımı arttırman var olan güzelliğini daha da ortaya çıkarıcaktır. Kendine inan, hangi konuda danışmak istersen sorabilirsin yanıtlarım

    1
    0 Yorumla
  • sudemutsuz
    sudemutsuz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    çirkin değilsin onu söyliyim sadece kaş şeklini değiştir yüzüme daha uygun bi şekil seç, cildiyeye git bi an önce. Saçlarınada keratin bakım yaptırabilirsin. Göz altların içinde bantlar ve çareler var yani. Fiziğin içinde spora gidip vücudunu şekillendirmek zayıflamaktan daha etkili olucaktır. Bu kadar. Yani zor şeyler değil saydıklarım, sadece kendine bak.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yorumlar hiç ciddi değil çok güzel olan kızlara bile normalsın standartsın diyiyorlar kızın özgüvenini yıkıyorlar hep kızlara senden daha güzeli var diyorlar sonra kendini beğenmeyen kızlara kendini sev güzelsin diyorlar bu nasıl yüzlülük? Yok standart yok normal diyorlar kadınlara biz eşya mıyız? Erkeklere asla standart tipte demezler asla erkek yolda görünce yok kaşı yok gözü burnu şöyle böyle diyip eleştirmezler

    0
    0 Yorumla
  • kahveligünler_
    kahveligünler_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Sivilcelerinden kurtul nemelndirici ve jellerle neutrogena kullan cilt beyazlatici kürler yap üst dudagina dolgu

    2
    0 Yorumla
  • DreamWhileAwake
    DreamWhileAwake Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Çirkin değilsin tatlım. Sivilcelerin için cildiyeye gidip ilaç kullanman lazım. Cildini de toparlar hem. Biraz da makyaj yaptın mı tamamdır. Gayet güzel bir kızsın.

    0
    0 Yorumla
  • AnkaralıBirKız2
    AnkaralıBirKız2 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Kaşlarını biraz inceltip kâkül kestirebilirsin mesela

    3
    0 Yorumla
  • NeyyMıstafamNeyy
    NeyyMıstafamNeyy Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Öncelik olarak o tişörtün lastiklerini içeri koymaktan başla😄

    3
    0 Yorumla
  • florias
    florias Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    Kuzum bir de saçlarını dağınık bırak banada bağlamak yakışmıyor

    3
    0 Yorumla
  • SosyoPsikopat
    SosyoPsikopat Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 91%
    +1 yıl

    biraz zayıfla sivilce için ilaç al saçını aç güzel bi şekil yap zayıflamak zaten yeterince güzelleştiriyor

    1
    0 Yorumla
  • A-long-nickname
    A-long-nickname Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen çok güzelsin, kendine haksızlık etme, sivilce problemin zamanla düzelir, kendinle ilgilen ve şefkat göster.

    1
    0 Yorumla
  • jackdaniels24
    jackdaniels24 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 321 cevap paylaştı.

    Sen hayata küsmüşün kadın dedigin biraz kendine bakmalı bakım felan vs kremler kullan saçlarını boyat ne bileyim yap birşeyler hayata küsme kendinle barışık ol 👍👍

    1
    0 Yorumla
  • Qushum
    Qushum Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    kalbin güzel senin gerisini s. ktir et daha mutlu olursun ilerde

    1
    10 Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Kalbim güzel olsa ne olacak bir boka yaramıyor kanka

      Yorumla
    • Qushum
      Qushum
      +1 yıl

      diğer fotolarında güzelsin be niye taktın

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Kanka orijinalim bu ama ben yataktan kalktığımda da güzel olmak istiyorum 😂

      Yorumla
    • Qushum
      Qushum
      +1 yıl

      yatakdan kalktıktan sonra kendine değil sevgilinin eşinin gözünden güzel olmaya bak. d

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Şşte öyle güzel olmak istiyorum yani eşim beni beğensin istiyorum ama bu tiple zor

      Yorumla
    • Qushum
      Qushum
      +1 yıl

      tipiyle beğenilmez kız sadece tavırları da önemli xd

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Ben hiç bir şekilde beğenilmiyorum :(

      Yorumla
    • Qushum
      Qushum
      +1 yıl

      beğenilirsinnn be salla

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Yani beğendiklerim beni beğenmiyor 😂

      Yorumla
    • Qushum
      Qushum
      +1 yıl

      cilveli değilsin ondan şklasdf balıklama atlama olaya

      Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yüz hatlarin çok iyi, sadece yüzündeki lekeler, kilo ve saç modeli sorunun var

    2
    0 Yorumla
  • Uaenaa
    Uaenaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Suratın erkeksi değil ama cildine iyi baksan ve clean hale gelse daha çok hoşuna gider belki ki bence bu halin de güzel

    0
    0 Yorumla
  • sinannn07
    sinannn07 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    Bence gayet güzelsin 10/8 ama biraz yüz bakımı yapman lazım. Birazda 3 4 kilo versen çok daha iyi olur. Allah gönlünüze göre versin.

    0
    0 Yorumla
  • theeren72
    theeren72 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence hiçte çirkin değilsin sadece yüzünde lekeler var. Buda herkeste olan doğal bir durum tek ihtiyacın olan şey cilt bakımı.

    0
    1 Yorumla
    • theeren72
      theeren72
      +1 yıl

      Tamam biraz erkeksi duruyor gibisin evet ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez

      Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çirkin değilsin.
    Sadece kendini boşvermiş gibisin.
    Kendine gereken önemi verirsen tüm gözleri üzerine bile çekersin.


    Cut.

    0
    0 Yorumla
  • Asosyalmaltipsizim
    Asosyalmaltipsizim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Gerçekten öylesin herkes avutmuş seni ama dinleme bu sitenin huyu bu avuturlar anca yapacak birşey yok anlıyorum seni bende çirkinim

    0
    0 Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Wayy potansiyelin çok yüksek ve eminim saç baş giyim makyaj seni çok iyi yapacaktır lakin bunu bilen ablalardan destek almak gerek

    0
    0 Yorumla
  • HiggsBozon
    HiggsBozon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    kaşların ın kendine ait bir havası dua lipa gibisin ve sert duruyor kaşların bu da gayet hoj bence tabi sen sewmeyebilirsin amam bence ole

    0
    0 Yorumla
  • izmirvebucalı
    izmirvebucalı Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    Böyle düşünme çok guzelsin ilk başta ayrıca sivilcelerin dusunuyorsan Ebru Polat sivilce ler için kremleri var araştır derim saygılar kardeşim ☺️🤗

    0
    0 Yorumla
  • SevimsizMuhallebi
    SevimsizMuhallebi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Çirkin değilsin kaşın gözün iyi burnun kötü burna estetik çeneyede birseyler yapabilirsin

    0
    2 Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Çeneye neden

      Yorumla
    • SevimsizMuhallebi
      SevimsizMuhallebi
      +1 yıl

      Geniş duruyor biraz

      Yorumla
  • Cicikus1
    Cicikus1 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 75%
    +1 yıl

    Bu soruyu daha önce de sormuştun cirkinsen cirkinsindir herkes Victoria's secret mankeni mi

    1
    4 Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      ameliyat ol onlara bile benzersin ama bu en son seçenek yani istesen olabilirsin bu bir bahane olamaz

      Yorumla
    • Cicikus1
      Cicikus1
      +1 yıl

      @SosyoPsikopat Bana değil ona söyle

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      ona söylememe gerek yok güzel görünemiyceğini söyleyen sensin

      Yorumla
    • Cicikus1
      Cicikus1
      +1 yıl

      @SosyoPsikopat hadi gülüm işine ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çirkin değilsin öncelikle kaşlarının arasını biraz aç bakışın değişir sivilce tedavisi birazda zayıfla ondan sonra yüzüne uygun sac kesimi ve rengi tamamdır

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kaşlarının başlangıç noktası burun kanatlarına yakın olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çirkin değilsin. Yüzünün tombulluğuna bakacak olursak biraz kilolusun, kilo vermen gerek. Cildin sağlıksız, sivilcelerin lekelerin var. Bunlar için cildiyeye gidip tedavi ol. Yüz hatların güzel, göz kaş, burun, dudak vs. Bu dediklerimi de yaptın mı, çok güzel bir kız olabilirsin. Sadece ufak dokunuşlara ihtiyacın var. Geçmiş olsun 😊❤

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir estetikciyle görüşün sadece yanakların zayiflarsa güzelsin aslında hayal ettim o görünüşünü YouTube yüz zayıflatma egzersizleri izleyin kilo verin biraz

    1
    0 Yorumla
  • -PerhapsLove-
    -PerhapsLove- Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Boyle cekersen fotoyu kötü çıkar tabi. Baska acıdan çekseydim
    Yüzünde kusurlu alan yok

    1
    0 Yorumla
  • çekirdek19
    çekirdek19 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Askıları bari içine sokdaydın. Ayrıca çirkin değilsin kendine bakmayı bilmiyorsun bence.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Zayıfla saçlarına bakım yap cildiyeye git sivilcelerin için kremler al biraz zayıfla mişşş bal gibi gacı olursun

    1
    4 Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Kanka sorun şu ki zayıflasam da yüzüm böyle değişmiyor yuvarlak kemikliyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yüz için egzersizler var dene

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Ayrıca zayıflayınca burnum büyüyor bu sefer

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😂yüz egzersizleri yapmayı dene

      Yorumla
  • myherbalife
    myherbalife Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 88%
    +1 yıl

    Erkekte veya kadında çirkin yoktur tek eksik olan bakım. Kendini sev kendine bak en güzeli sensin 🥰

    0
    0 Yorumla
  • TheLeon
    TheLeon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 89%
    +1 yıl

    Çirkin değilsin sadece yüzünde sivilce lekeleri var diye öyle diyorsun. Peeling yap.

    0
    4 Yorumla
    • AnkaralıBirKız2
      AnkaralıBirKız2
      +1 yıl

      Sivilceli yüze peeling yapılmaz beyefendi

      Yorumla
    • TheLeon
      TheLeon
      +1 yıl

      Siyah maske yapmak sen.

      Yorumla
    • AnkaralıBirKız2
      AnkaralıBirKız2
      +1 yıl

      Cahil olduğunuz kadar körsünüz de onlar siyah nokta değil güneş lekesi beyefendi.

      Yorumla
    • TheLeon
      TheLeon
      +1 yıl

      Hadi ya 😂😂

      Yorumla
  • slskzkalsmsl
    slskzkalsmsl Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bakıma ihtiycan var aslında. Biraz kilo ver, yanağındaki sivilcelee için doktıra git doktora gittiysen, watsons a git ve orda kendi cildine iyi gelebilecek maskeler ve tonikler ala bilirsin çok ile yarıyor. Ki aslında güzel bir yüzün var

    0
    2 Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Uyguluyorum adlında maske tonük

      Yorumla
    • slskzkalsmsl
      slskzkalsmsl
      +1 yıl

      Sivilceler için doktora gittinmi peki?

      Yorumla
  • VesVeseTR
    VesVeseTR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Abla sen senelerdir şu çirkinim psikolojisinden kurtulamadınmı allah aşkına yeter 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Realizt39
    Realizt39 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 76%
    +1 yıl

    aslında çirkin değilsin de
    biraz solgun gibi bir ifaden var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aslında güzel kızsın ama kendine bakmamışsın sanırım.. makyaj değilde doğal reçeteler kullanman gerek ve biraz zayıflarsan yüzün tombişliği hafif giderse manken gibi olabilirsin.

    0
    0 Yorumla
  • RuhsuzErgen
    RuhsuzErgen Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Azcuk kilo vet
    yüzündeki sivilcelerden kurtul
    PEŞİNDE it olurlar it

    0
    0 Yorumla
  • furio
    furio Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Boy kilo kaç? Biraz zayıflayarak işe başlayabilirsin.

    0
    0 Yorumla
  • aurbach
    aurbach Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yüzde kolay kolay değiştirilemeyecek belkide tek yer burundur. Ve senin burnun çok güzel. Biraz kilo verirsen ve cildindeki sivilceler için dermatolojiye gidersen böyle yersiz düşüncelerin kalmaz 👊

    2
    0 Yorumla
  • WarLander
    WarLander Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Çirkin değilsin sadece bakımsızsın. Çirkin kadın yoktur makyajsız kadın vardır.

    0
    0 Yorumla
  • Rosehgirl
    Rosehgirl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Çirkin değilsin ki tatlım. Biraz kilo verip kendine bakım yapsan çok güzel bi kız olursun. Aa abartma. Her sey senin elinde. Güzelsin inan bana 💖💖🌸🌸

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Cilt tedavisine başka saçlarına bakım yap yani çirkin bir kız değilsin bakım yapmıyor gibisin

    1
    0 Yorumla
  • çakarumbidene
    çakarumbidene Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Fotoğraf çekilirken kamerayı yüzün bu kadar yaklaştırma ve biraz zayıflayabilirsin kendini daha iyi hissedeceksen.

    1
    1 Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Mesela ne kadar millet de zayıfsın zaten diyor bana iyice küçülürsün diyorlar

      Yorumla
  • 1ahmedov
    1ahmedov Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kendine çirkinim demekden vazgeçmekle başla önce :)

    1
    0 Yorumla
  • güneşeaşıkkardanadam
    güneşeaşıkkardanadam Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    az kilo ver makyaj yap bir şey olur senden umudum var

    0
    0 Yorumla
  • Kelepirhayaller
    Kelepirhayaller Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Öncelikle kendini sev ve strese girme bu konuyla ilgili çünkü akne sorunun var zaten sıkıntı iyice arttırır ve bi doktora görünmende fayda var bu süreçte makyaj detoksu da yapabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Gizlii790
    Gizlii790 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kaşlarının birleştiği noktasını biraz daha alıp alanı genişletmek lazım canım çok birleşik anatomik kaşı bir araştır derim onun dışında güzelsin 💕

    0
    2 Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Öyle burnum büyük duruyor

      Yorumla
    • Gizlii790
      Gizlii790
      +1 yıl

      Sanmıyorum kuzum öyle gözükeceğini çünkü seninki gibi yapılırsa daha erkeksi görünüm olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çirkin falan deilsinki neren çirkin gayet hoş bı hanimefendisin

    0
    0 Yorumla
  • Hüseyin_33
    Hüseyin_33 Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Dış görünüşün değil iç görünüşün güzel olsun. Ve birazda bakımlı ol abla

    0
    0 Yorumla
  • lovebdyman06
    lovebdyman06 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayir cirkinde degilsin sivilcen var diye sana oyle geliyo 🙂

    0
    0 Yorumla
  • Magdurum123
    Magdurum123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Oncellikle yuzundeki yaraları iyileştir, ardından kaş şeklini değiştirt soft görünüm elde edebilmek icin sonuncusu ise hepimizin kurtaricisi makyaj😂

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (54)
Devamını Gör(99)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Ben niye bu kadar çirkinim, beni ne yapmak güzelleştirir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Niye bu kadar çirkin yaratıldım? 21 cevap verildi
Neden bu kadar çirkin yaratildim? 13 cevap verildi
Ben niye çirkinim? 5 cevap verildi
Niye çok çirkin yaratıldım? 18 cevap verildi
Neden bu kadar çirkin yaratıldım? 13 cevap verildi
Ben neden çok çirkin yaratıldım? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨