+1 yılNiye haksızlık ediyorsun kendine maşallah çok güzel bir kızsın sadece iki sivilce yüzünden kendine bunu yapma elin kolun tutuyorsa iki sivilceyi sorun etme gidersin bir cildiyeye iki üç aylık ilaç verir geçer sadece dökün ma kazıma yerlerini daha kötü olur bı daha kendine çirkin de deme👍😊
21 Yorumla- +1 yıl
Dokunma yani 😊🤦🏽♀️
En İyi Cevaplar
+1 yılbiraz alttakileri de okuyarak bir cevap verdiyorum. simdi birinci olarak gercekten cok guzelsin. ikincisi askilari iceri koymana bile gerek yok cunku ayip olan ozel olan seyler saklanir ve gosterilmez askilar bu iki kategoriye de girmiyor kendina ait olanlari sev lutfen. ucuncusu sana yemin ederim ki hicbirimiz su kameralarda gozuktugumuz gibi degiliz, cogu sey aci isik ve pozdan ibaret. dorduncusu heeerkesin sivilcesi oluyor olmasa da bu da normal bir sey bunu kabullenmelisin ve sadece sagligin icin, yuz bakimini daha rahat yapabilmek icin tibbi destek almalisin bu konuda (eger yine de ben bunlari kapatmak istiyorum diyorsan makyaj yapmadan sivilce kapatan minik yuvarlak sticker gibi seyler var alabilirsin cok da pahali degiller zaten). dorduncusu sac bakimina yonelerek dikkatini oraya verebilirsin belki, bir kesim bir renk sana daha iyi hissetmende yardimci olabilir (burada da sivilcelerinden sikayetci oldugun icin yanaklarini kapatacak modeller uygulayabilirsin istersen bunun icin fotograf atarim ben sana). besincisi giyiminde farkli seyler deneyebilirsin belki bu da kendini iyi hissetmene yardimci olur. ve son olarak tekrar tekrar soylemek istiyorum sen cok guzelsin, ne yaparsan yap bunu sadece kendin icin yaptigini bil, sart olan makyaj degil bakimdir cunku onemli olan guzellik degil saglikli bir vucuda sahip olmaktir. umarim yardimci olabilmisimdir, tesekkurler, sevgiler 💖
61 Yorumla- +1 yıl
soru sahibi bu cevabi dinle uygula
+1 yılÖncelikle ben çirkinim kafasından çıkmalısın.
Kortikostreoid içeren sivilce hapları kistik sivilcelerden kurtulmana anında yardım edecektir.
Bol bol gülümsemeli ve önce kendini sevmelisin. Kendini seven insan güneş gibi parlar. Sen güneş olmayı bilirsen sana ay olacak insan çoktur.
00 Yorumla
- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz estetik yapıcaksın bol bol bakım yapıcaksın normal güzelliğin olabilir belki ve ayrıca makyajsız olmaz stil yapıcaksın vücuduna şekil vereceksin durumun varsa yap bunları yoksa yapabildğini yap herkes çok güzel değil ama bakımla dikkat çekiyorlar
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
bence güzel bir kızsın kaşların çok güzel , sivilceler var ama hiç leke yok. sivilcelerden kurtulmak için doğum kontrol hapı kullanmaya başla bebek gibi olur suratın ve leke de olmadığı için koreli kızlara taş çıkartırsın. kilolarından çok moda anlatışını tak. o tişörtün atılma zamanı gelmiş. dudakların büyük ve bu ne kadar güzel bir şey farkında mısın millet dolgu yaptırıyor, saçlarına gelirsek böyle arkadan bağlamak sana yakışmış ben olsam sincap gibi görünürdüm bu da sana epey modelin yakışacağını düşündürüyor bana, güzel olmak senin için çok basit olacak.
sivilcelerden kurtul
saçına fön çektir
zaten doğal maskaralı gözlere sahipsin
ve daha güzel giyin fıstık gibi olursun.20 YorumlaMerhaba, kendini neden çirkin sanıyorsun? Herkes özeldir, sırf mankenlere benzemiyorsun diye çirkin olduğun anlamına gelmiyor... Kilonu bilmiyorum, ama kilo versen, daha iyi olur sanırım. Spor yapman vs. Çene hatlarını belirlemek için, Falım sakızı çiğne. Gün de 2 saat yeterlidir. Ayrıca dermalotiji uzmanına gitmelisin, sana muhtemelen ilaç yazar sivilcelerin için. İlacı kullandıktan sonra cildin çok güzel olur. Yüz şekline uyan bir saç kesimi yaptırmalısın. Dişlerin görünmüyor, ama her gün fırçalamıyorsan, mutlaka şimdiden itibaren yapmalısın :))
20 Yorumla
+1 yılCirkin degilsin gayet güzelsin ama biraz bakima ihtiyacın var canım. :)
50 YorumlaGayet güzelsin. Saçlarını da bağlama bence 😊 cilt lekeleri için de kremler kullanabilirsin ya da cildiye gidebilirsin. Saç rengini biraz daha açabilirsin, sana çok yakışır. Erkeksi suratın yok, bana da erkeksi bir yüzün var diyorlardı. İnsanları takma
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 470 cevap paylaştı.
+1 yılKendini sev, her halinle sev. Barış aynadaki yansımanla. Kendini sevdikçe güzelleşeceksin ve ayrıca kişisel bakımına önem ver, makyaj yap demiyorum, bence makyajsız daha güzeliz. Doğal yolları tercih et kişisel bakım konusunda ve sağlıklı beslen, yağlı yiyeceklerden uzak dur
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl
- günde en az 3L su iç
- şekerli ürünler hayatından çıkar
- işlenmiş gıdalar tüketme ( salam, suçuk, nagıt, vb.)
- her gün saat 11-13 arası güneşlen. (güneş koruyucu sürme) güneş ışıgı UV ışını deriyi yeniler
- hergün hitt cardio antrenman yap. (yağ yakıcı)
- üç beyazdan uzak dur. tuz, un, şeker
- sade dogal maden suyu iç (Kızılay)
- agırlık kaldırabiliyorsan en az 10kg ile başla
- yüz bakım ürünleri kullanma, zaten bi b*ka yaramıyorlar10 YorumlaBence biraz bakımla çok güzel bir hatuna dönüşebilirsin. Evet kilo ver bence de cildin için biraz çözümler bulmaya çalış. Ve kendine güvenmeyi öğren. Çirkin değilsin kesinlikle.
39 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum ama şöyle söyleyeyim altta yatan sebebi bulup farkındalık olmadıkça sorunları çok fazla iyileştiremiyoruz. Ben sorunların hep psikolojik tarafındayım. Çözümlerin orda olduğuna inanıyorum. Mesela ben günlük baş ağrısı çeken biriydim. Aylardır tek bir ağrı kesici bile almadım.
- +1 yıl
Sivilce yüzüne karşı hissettiğin fiziksel ya da psikolojik bir saldırıya karşı beynin deriyi kalınlaştırarak seni korumaya alma gereksiniminden olurmuş. Mesela birikerinin yüzüne dik dik bakmasından duyduğun bir utanç, ya da yüzüne yediğin fiziksel bir darbe sende psikolojik kalıcı bir hasar bırakmış olabilir. Bu tek seferlik bir olay da olabilir sürekli yaladığın bir durum da. Beyin için ikisi arasında bir fark yok 1000 yıl önce yaşadığın bir travma bike tıpkı şu an yaşıyormuşcasına beyninde takılı kalır. Eklemişsin beni zaten. Merak ettiğin şeyler varsa yaz bana fırsat buldukça cevap veririm.
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi bir güzellik salonuna gitsen , 1 saat içinde şuanki halinden eser kalmaz. Yanından geçen her 10 kişiden 7-8 i döner bakar sana.
Çok net bir biçimde bakımsız görünüyorsun. Saçların dağınık ve yağlı. Yüzün sivilceli, Kıyafetin özensiz.
Çirkin değilsin, Çirkin görünmek için özel çaba göstermiş gibisin.10 Yorumla
+1 yılÇirkin değilsin. Herkesin güzellik algısı farklıdır. Ve güzellik görecelidir. Sadece cildin yağlı ve sağlıksız. Öncelikle cildiyeye git yüzün için zaten lekeler geçtikten sonra pek bir şey kalmıyor. Sonra cildine uygun bakım ürünleri kullan.
10 Yorumla
+1 yılilk olarak gayet güzelsin özellikle kaşların çok güzel benimkiler çok seyrek ve kötü duruyo , bi de benim de yanaklarım bi tık fazla oyuzden egzersiz ve mewing yapıyorum işe de yarıyacagını düşünüyorum sana da fikir olması açısından yazmak istedim
00 YorumlaKuzucum gayet güzelsin, bakımı arttırman var olan güzelliğini daha da ortaya çıkarıcaktır. Kendine inan, hangi konuda danışmak istersen sorabilirsin yanıtlarım
10 Yorumla
+1 yılçirkin değilsin onu söyliyim sadece kaş şeklini değiştir yüzüme daha uygun bi şekil seç, cildiyeye git bi an önce. Saçlarınada keratin bakım yaptırabilirsin. Göz altların içinde bantlar ve çareler var yani. Fiziğin içinde spora gidip vücudunu şekillendirmek zayıflamaktan daha etkili olucaktır. Bu kadar. Yani zor şeyler değil saydıklarım, sadece kendine bak.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYorumlar hiç ciddi değil çok güzel olan kızlara bile normalsın standartsın diyiyorlar kızın özgüvenini yıkıyorlar hep kızlara senden daha güzeli var diyorlar sonra kendini beğenmeyen kızlara kendini sev güzelsin diyorlar bu nasıl yüzlülük? Yok standart yok normal diyorlar kadınlara biz eşya mıyız? Erkeklere asla standart tipte demezler asla erkek yolda görünce yok kaşı yok gözü burnu şöyle böyle diyip eleştirmezler
00 Yorumla
+1 yılSivilcelerinden kurtul nemelndirici ve jellerle neutrogena kullan cilt beyazlatici kürler yap üst dudagina dolgu
20 Yorumla
+1 yılÇirkin değilsin tatlım. Sivilcelerin için cildiyeye gidip ilaç kullanman lazım. Cildini de toparlar hem. Biraz da makyaj yaptın mı tamamdır. Gayet güzel bir kızsın.
00 Yorumla
+1 yılKaşlarını biraz inceltip kâkül kestirebilirsin mesela
30 Yorumla
+1 yılÖncelik olarak o tişörtün lastiklerini içeri koymaktan başla😄
30 YorumlaKuzum bir de saçlarını dağınık bırak banada bağlamak yakışmıyor
30 Yorumla
+1 yılbiraz zayıfla sivilce için ilaç al saçını aç güzel bi şekil yap zayıflamak zaten yeterince güzelleştiriyor
10 Yorumla
+1 yılSen çok güzelsin, kendine haksızlık etme, sivilce problemin zamanla düzelir, kendinle ilgilen ve şefkat göster.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılSen hayata küsmüşün kadın dedigin biraz kendine bakmalı bakım felan vs kremler kullan saçlarını boyat ne bileyim yap birşeyler hayata küsme kendinle barışık ol 👍👍
10 Yorumla kalbin güzel senin gerisini s. ktir et daha mutlu olursun ilerde
110 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYüz hatlarin çok iyi, sadece yüzündeki lekeler, kilo ve saç modeli sorunun var
20 Yorumla Suratın erkeksi değil ama cildine iyi baksan ve clean hale gelse daha çok hoşuna gider belki ki bence bu halin de güzel
00 YorumlaBence gayet güzelsin 10/8 ama biraz yüz bakımı yapman lazım. Birazda 3 4 kilo versen çok daha iyi olur. Allah gönlünüze göre versin.
00 YorumlaBence hiçte çirkin değilsin sadece yüzünde lekeler var. Buda herkeste olan doğal bir durum tek ihtiyacın olan şey cilt bakımı.
01 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇirkin değilsin.
Sadece kendini boşvermiş gibisin.
Kendine gereken önemi verirsen tüm gözleri üzerine bile çekersin.
Cut.00 Yorumla
+1 yılGerçekten öylesin herkes avutmuş seni ama dinleme bu sitenin huyu bu avuturlar anca yapacak birşey yok anlıyorum seni bende çirkinim
00 YorumlaWayy potansiyelin çok yüksek ve eminim saç baş giyim makyaj seni çok iyi yapacaktır lakin bunu bilen ablalardan destek almak gerek
00 Yorumla
+1 yılkaşların ın kendine ait bir havası dua lipa gibisin ve sert duruyor kaşların bu da gayet hoj bence tabi sen sewmeyebilirsin amam bence ole
00 Yorumla
+1 yılBöyle düşünme çok guzelsin ilk başta ayrıca sivilcelerin dusunuyorsan Ebru Polat sivilce ler için kremleri var araştır derim saygılar kardeşim ☺️🤗
00 Yorumla
+1 yılÇirkin değilsin kaşın gözün iyi burnun kötü burna estetik çeneyede birseyler yapabilirsin
02 Yorumla- +1 yıl
Geniş duruyor biraz
Bu soruyu daha önce de sormuştun cirkinsen cirkinsindir herkes Victoria's secret mankeni mi
14 Yorumla- +1 yıl
ameliyat ol onlara bile benzersin ama bu en son seçenek yani istesen olabilirsin bu bir bahane olamaz
- +1 yıl
ona söylememe gerek yok güzel görünemiyceğini söyleyen sensin
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇirkin değilsin öncelikle kaşlarının arasını biraz aç bakışın değişir sivilce tedavisi birazda zayıfla ondan sonra yüzüne uygun sac kesimi ve rengi tamamdır
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKaşlarının başlangıç noktası burun kanatlarına yakın olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇirkin değilsin. Yüzünün tombulluğuna bakacak olursak biraz kilolusun, kilo vermen gerek. Cildin sağlıksız, sivilcelerin lekelerin var. Bunlar için cildiyeye gidip tedavi ol. Yüz hatların güzel, göz kaş, burun, dudak vs. Bu dediklerimi de yaptın mı, çok güzel bir kız olabilirsin. Sadece ufak dokunuşlara ihtiyacın var. Geçmiş olsun 😊❤
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir estetikciyle görüşün sadece yanakların zayiflarsa güzelsin aslında hayal ettim o görünüşünü YouTube yüz zayıflatma egzersizleri izleyin kilo verin biraz
10 Yorumla
+1 yılBoyle cekersen fotoyu kötü çıkar tabi. Baska acıdan çekseydim
Yüzünde kusurlu alan yok10 Yorumla
+1 yılAskıları bari içine sokdaydın. Ayrıca çirkin değilsin kendine bakmayı bilmiyorsun bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZayıfla saçlarına bakım yap cildiyeye git sivilcelerin için kremler al biraz zayıfla mişşş bal gibi gacı olursun
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYüz için egzersizler var dene
Cevap sahibi+1 yıl😂yüz egzersizleri yapmayı dene
+1 yılErkekte veya kadında çirkin yoktur tek eksik olan bakım. Kendini sev kendine bak en güzeli sensin 🥰
00 YorumlaÇirkin değilsin sadece yüzünde sivilce lekeleri var diye öyle diyorsun. Peeling yap.
04 Yorumla- +1 yıl
Sivilceli yüze peeling yapılmaz beyefendi
- +1 yıl
Cahil olduğunuz kadar körsünüz de onlar siyah nokta değil güneş lekesi beyefendi.
+1 yılBakıma ihtiycan var aslında. Biraz kilo ver, yanağındaki sivilcelee için doktıra git doktora gittiysen, watsons a git ve orda kendi cildine iyi gelebilecek maskeler ve tonikler ala bilirsin çok ile yarıyor. Ki aslında güzel bir yüzün var
02 Yorumla- +1 yıl
Sivilceler için doktora gittinmi peki?
Abla sen senelerdir şu çirkinim psikolojisinden kurtulamadınmı allah aşkına yeter 😂😂😂
00 Yorumlaaslında çirkin değilsin de
biraz solgun gibi bir ifaden var00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslında güzel kızsın ama kendine bakmamışsın sanırım.. makyaj değilde doğal reçeteler kullanman gerek ve biraz zayıflarsan yüzün tombişliği hafif giderse manken gibi olabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılAzcuk kilo vet
yüzündeki sivilcelerden kurtul
PEŞİNDE it olurlar it00 YorumlaBoy kilo kaç? Biraz zayıflayarak işe başlayabilirsin.
00 YorumlaYüzde kolay kolay değiştirilemeyecek belkide tek yer burundur. Ve senin burnun çok güzel. Biraz kilo verirsen ve cildindeki sivilceler için dermatolojiye gidersen böyle yersiz düşüncelerin kalmaz 👊
20 YorumlaÇirkin değilsin sadece bakımsızsın. Çirkin kadın yoktur makyajsız kadın vardır.
00 YorumlaÇirkin değilsin ki tatlım. Biraz kilo verip kendine bakım yapsan çok güzel bi kız olursun. Aa abartma. Her sey senin elinde. Güzelsin inan bana 💖💖🌸🌸
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCilt tedavisine başka saçlarına bakım yap yani çirkin bir kız değilsin bakım yapmıyor gibisin
10 Yorumla
+1 yılFotoğraf çekilirken kamerayı yüzün bu kadar yaklaştırma ve biraz zayıflayabilirsin kendini daha iyi hissedeceksen.
11 YorumlaKendine çirkinim demekden vazgeçmekle başla önce :)
10 Yorumla
+1 yılaz kilo ver makyaj yap bir şey olur senden umudum var
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle kendini sev ve strese girme bu konuyla ilgili çünkü akne sorunun var zaten sıkıntı iyice arttırır ve bi doktora görünmende fayda var bu süreçte makyaj detoksu da yapabilirsin
00 YorumlaKaşlarının birleştiği noktasını biraz daha alıp alanı genişletmek lazım canım çok birleşik anatomik kaşı bir araştır derim onun dışında güzelsin 💕
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇirkin falan deilsinki neren çirkin gayet hoş bı hanimefendisin
00 Yorumla
+1 yılDış görünüşün değil iç görünüşün güzel olsun. Ve birazda bakımlı ol abla
00 Yorumla
+1 yılHayir cirkinde degilsin sivilcen var diye sana oyle geliyo 🙂
00 Yorumla
+1 yılOncellikle yuzundeki yaraları iyileştir, ardından kaş şeklini değiştirt soft görünüm elde edebilmek icin sonuncusu ise hepimizin kurtaricisi makyaj😂
10 Yorumla- Devamını Gör (54)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 