Sizce güzellik gerçekten göreceli bir kavram mı, yoksa çirkinleri teselli etmek için mi söylenir?

Çoğu insan güzelliyin göreceli olduğunu her kesin kendine göre bir güzelliyinin olduğunu söylüyor. Ama bazı insanlar var ki hiç güzel değiller, yüz çizgileri orantısız. Mesela ben kendimi hiç güzel bulmuyorum, yüzümde bazı kusurlar var. Sadece normal biriyim. Sizce de her kadın güzel demek kocaman bir yalan değil mi?
Sizce güzellik gerçekten göreceli bir kavram mı, yoksa çirkinleri teselli etmek için mi söylenir?
Cevapla