Kadınlarda büyük ayak hic mi seven yok :( ?

Ayaklarımı beğenirim aslında ama 40 numara:((. Krem, oje falan sürüyorum. Oje yakışıyor aslında ama 40 numara olmasi cok mu kötü:(((
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece takipçilerden mesaj aliyomussun geri takiple de atiyim jdjdj
Kadınlarda büyük ayak hic mi seven yok :( ?
Cevapla