Saçlarınız yağlı olsa o şekilde dışarı çıkar mıydınız? Sizce yağlı saçlarla dışarı çıkmak boşvermişlik belirtisi mi?


Bence bu boşvermişlik belirtisi değil. Bakımsızlık belirtisi. Bir insan diğer insanlara karşı saygısı varsa, mutlaka bu gibi konularda dikkat etmeli ki , diğer insanlar tiksinmesin. En önemlisi de, kendisine saygısı olması gerekli. Kendine saygısı olmayan insan , kendisine bakım yapmaz ve insanlara pis görünür. Hiç hoş olmayan pislik belirtisi de denebilir
İnsanın temizliğine dikkat etmemesi ne zamandan beri boşvermişlik oldu mu? Katiyen bunun adına boşvermişlik diyemeyiz. Evdeyken bile yağlı saçlarla rahat edemiyorum. Dışarıya çıkma fikri daha da rahatsız edici...
Cevap
26Cevap
Bazen insan saçlarına bakım yapmaya bile zaman bulamaz ki gadası.
Bazen yürüyüşe giderken çıkıyorum öyle saclarim dinlensin diye bekletiyorum bazen
Bence de boşvermişliktir herkes özen göstermekten yoruldu herkes derken belirli kişiler istediği beklediği ilgi sevgiyi bulamayanlar sevgili yapıp ev moduna geçiyor
Saçlarım yağlanmışsa tabi ki dışarı çıkmam çıkamam. Ama hayatı boşvermişsem canı cehenneme diyip çıkarım dışarı 😂😂
market tarzı biryere mecburi olarak çıkabiliyorum bazen onun dışında boşvermişlik belirtisidir bence acil durumlar hariç
Her zaman yıkayarak çıkarım. Çok nadir yağlı çıktığım olur o da zaten kısa süreli hemen eve dönerim o yani. Yıkarım şekillendiririm hep.
Her gün duş alıyorum saçlarımın yağlı olması mümkün değil
Ama pis pis gezenleri de şiddetle kınıyorum
ne kadar yağlı olduguna baglı yağış yapış saçla asla dışarı çıkamam
Ben çıkamam cıkacaksam toplayip cikarim yoksa kesinlikle rahat edemem
Biraz öyle. 1 gün yıkamasam yağlanıyor kötü oluyor. Yağlı saç da çabuk dökülür derler. Gerçi bu yaşa kadar iyi geldim 😅
Hafta sonları yapıyordum ekmek almaya giderken. Şimdi yasak var
Mecburilik dışında biraz öyle sanki ben çok rahatsız oluyorum :(
Selam,
Evet bosvermisligin nirvanasi bence.
Hayır ya asla çıkmam, saçlarımın yağlanmasına fırsat vermeden yıkıyorum zaten
Hayatta çıkmam dicemde yağlı olmaz benim saçım hergün duş alırım yoksa yaşayamam
Boşvermişlikten de öte ya pis pis gezmek ayıp çevreye
Boşvermişlik dediğin saçını sakalını düzeltmemek, makyaj yapmamak falandır. Karıştırmamak gerek
Kızartmalık yağ elde etmek istemenin belirtisi
Benimkisi üşengeçlik tamamen ya
Çıkmam. Çıkılmaması lazım kötü bir görüntü oluyor
acil durumlar hariç belki banyo yapmadığım güne denk gelir çıkmak zorunda kalırım mecburen
İnsanlar bunu bakımsızlık olarak görür oysaki hiç düşünmezler belki saçlarını yıkamaya zamanı yok, belki banyo yapmayı sevmiyor bakmadan direk bağımsızlık olarak adlandırıyorlar
Hayır tabi ki yıkarım
Ozensizlik pislik belirtisidir. Gozlerim kaniyor dus alin🤮
pasaklılık belirtisi kişisel temizlik önemli bence
Yıkanmaya ihtiyaç duyduğun halde yıkanmadıysan boşvermişlik oluyor ama kişi bu durumdan rahatsız değilse boşvermişlik olmaz
Her sabah saç yıkayan biriyim suların kesik olduğu durumda bile tatlı su kaynatırım saçımı yıkarım dışarı çıkarım 😊
Benim saçlarımla takıntılarım var. Yağlanması bir yana, yağlanmaya başladığını hissettiğim an bile çıkamıyorum dışarıya😅
saçımın durumuna göre dışarı çıkıyorum😩
Hayır asla çıkmam ruh halim ne olursa olsun dışıma bunu yansıtmam
Biriyle buluşmaya gitmem ama markete falan giderim
Boşvermişlik
Kendisine saygısı olmayan insan belirtisi
Tesetturlu olan me😂😂😂
Mümkün değil kafam kopsun daha iyi 😑
Iğrenç bi durum ya ne boşvermişliği
Kişinin kendine saygısızlığı
Bence evet boşvermişlik belirtisi
Hiçbir şey umrumda değil artık
Yağlı saçla da dışarı çıkmam be
Evet kesinlikle öyle
Biraz öyle oluyor.
pasaklılık belirtisi
Biriyle buluşmayacaksam çıkarım
Yani yani.
Boşvermişlik değil pislik belirtisi
Pislik belirtisi
Hayır değil
Olamaz mı :D keyfi bilir
Evet
Bakımsızlık bence ben tiksinirim
çıkmam
Kesinlikle
Yani bence evet
Bakımsızlık sadece
Ben bitmişsim havası
Öl daha iyi
Boşvermişlik olmasa bile insan kendi rahat edemez
Çıkamammm
Asla çıkmam
İnsanın kendisine saygısızlık direkt olarak
Pislik belirtisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?