Bu rakamlarla olacak şey değil ama ne sıska ne kilolu olmamak kafi... Hep söylüyorum genel görünüm önemli. Giydiğini taşıyacak, yakışacak giyim de çok önemli...
mankenlerin ölçüleri sadece üzerindeki etiket olan kıyafetleri güzel göstermek için uygulanmış bir ilizyon bu yüzden ölçülere inanmıyorum. armoni daha önemli. uyumlu bir yüz ve fizik daha ilgi çekici
Şimdi bir ergen gibi pürüssüz cilt yazı cam bence tatlı gözükmesi yeter çok sert görümlü sevmem benden 5 cm uzun olsun yeter
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kesinlikle ince belli, dik ve diri memeleri, dolgun, dik ve yuvarlak kalçası varsa, aynı şekilde kalın dudaklı ve düzgün burunluysa gelsin bulsun beni alsın götürsün bu diyarlardan, dolaşalım dağ bayır dere tepe