AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Kahkül çok güzel durmuş
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim:))
Bence en güzel hali profilindeki
Evet şimdi güzel duruyor kararsızım bende , teşekkür ederim 🙏🏼
💗
Kesinlikle uzaaatt skdkdk
Çok sağol ya şgşgşgş
Niye kız onu daha çok beğendim skdjdkd
Hangisini şgşgş
1. Ciyi işte sjdjsj
Aslında hepsi yakışmış ama uzun saç daha bi yakışmış
Tamam inandım sus şgşgş
A aa ben yalançı mıyım sjfjdj
Estağfiruke şhşhş
Heh şöylee sjdjsj yeni yorum bulduğumuza göre yardıra biliriz sjdjsjdj
hiç yardıracak halim yok ama ayak uydururum şhşhşh
Niyee nolduu sjdjs
Ölüyorum şjşjşj
Nolduuu
Hastayım şgşg
Geçmiş olsun nane limon iç jsjdks
Parka spora çıktım açılmak lazım iyi olurum şimdi şgşgşg
Terlersen daha kötü olursun bak dikkat et jsjsje
Biraz rüzgar yedim ama bişey olmaz inşallah şhşhş
Ee iyi aferin sana jsjsjs
🥺🥺🥺🥺🥺
🤫🤫🤫
Bişey olmaz bea
Olmasın inşallah tabi temennimiz o jssjjs
Yer gök duayla şgşgş
Ayneeenn jsjddj ee napıyon
Yemek yedim yorumları halletmeye çalışıyorum sen şgşgş
Bende aynı sadece yorumlar yerine uzanıyorum sjdjsj
En iyisi şgşgş bende şu yorumlara cevap veriyim yine voleybola gideceğim şgşgş
O cezayı yiycen yani jsjdjd
Teslim olmak yok şgşgş
Dedi ve yakalandı sjjdjdjd
Tövbe de parasını senden alırım bak hahahah😂
Haydaa voleybola sen git cezasını ben ödeyim sjdjdj
Sende ağzını hayır aç şgşgş
Hayır ozaman jddjjdjsjsj
Of 🙄
Noldu 🙄kddjdj
Hiç şgşg bu arada senin neden profil resmin yok
Ya buraya koymayı pek istemiyorum ya
Merak ettim seni
İşte özelden atabilirim istersen sjdjsjd
Profil fotoğrafı yap geri kaldır sonra şgşgş
Yaa koydurtma burayaa jsdjsjsj
Üf bişey olmaz yemezler seni şgşgş 10 sn cik
Uff bekle ozaman
Sjsjsks
En çirkin fotonu koy şgşg
Dur seçiyim ozaman jsjsjdnsj
Tamam 😂
Bak bakıyım sjsjjs
Tamam gördüm hemen kaldır şhşhşg
Yaa çabuk olmalıyım jsdjjss
Şgşgş kaçırırlar
Sksjsjs eveet naparım ozaman
Allah korusun şgşgş
Nası beğendin mi beni jsdnsjdjejdje
Pek tarzım değilsin yanlış anlama beğenmedim demiyorum ama zaten Beğenmek veya beğenmemek için istemedim sonuçta sohbet ettiğim kişiyi görmek hakkım şgşgş
Sjsjsjsj tabiki hakkın alıcı gözüyle mi baktın 😂😂
Yok almayan gözle baktım 😂😂
Sjdjsj iyi yapmışsın da şeyi merak ettim senin tarzın nasıl jsjdsjdk
Şhşhş boşver
Bak şimdi böyle dersen hiç boşveremem daha da irdelerim jsjdjd
Aman tarzımı anlatsam ne anlatmasam ne şhşhş
Amaan iyi be ne nazlandın sjdjsjsk
Naz mığğğ
Hı hıığğ
Yorumunu bulmak için 15 dk dır çabalıyorum şgşgşg biz de Naz olmaz olursa da sevgili işlerinde şgşgş
Ee bu sohbet için emek verdik yani jddjdjdj naz yapmadın mı yani 🤭
Hayır gerekli bulsaydım söylerdim şhşhş
Anlamadım 🙄djdjsjdjs
Naz yapmadım niye yapıyım şhşhş
Hee biliyorum yaa seni konuşturuyorum ben jsjdskd
Yani şhşhş
Ee napıyon sjdjjdd
Kardeşime yemek yediriyorum şjşjşj sen
İşteyim bende yaa
Kolay gelsinn
Thankss sanadaaa
Sağollll
Heeyyy
Heyyy
Napıyon
Dizi izliyordum sen napıyorsun
İşteyim bende bugün çok bi sessizsin skdmdkd
Yooo ben ve sessiz olmak imkansız şhşhş
Ben bilmem bugün öylesin sjdksms
Kuru iftira şhşh
Islatalım 🤭djdjsmsk
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Tamam kötüydü jsjdjsjsd
Sadece kötü mü 🤦♀️
Tamam yaa çok kötü 🙄
Baya kötü 🦹
Sjdjsjsjsj iyi gömdün hee
İyiye iyi kötüye kötü bende şhş
Farkettim farkettin jsjsjss
Şhşh
Bugün soru yok mu sjsjsj
Yok şgşgş
Haydaa nasıl olmaz yaa djdjdj
Yok valla şhşhş
Neyse artık ee napıyon sjdjs
Kardeşime yemek yediriyorum sen şkşk
Hepte kardeşinin öğün saatine denk gelmem jdjfkddkd
Sorma ya şgşgş ne zaman sorsam yemek yediriyorum
Sorsan*
Aynen ya hiç senin yemeğine denk gelmedim skdjskdk
Yemek yemiyorum şgşg
Niye jsjssjs
Şaka yapıyorum 😂
Ee yani 😂
Yiyorum yani aç gibi şkşk😂
Afiyet olsun sjdjsjjd
Teşekkür ederim şhşhş
Rica ederim efenim jsdjdj
Gud morning shdg
Sanırım 2. yi seçeceğim ya evet 2.
Son kararın mı
Son kararım 😆😆 saçını 2. Fotoğraftaki gibi kullanıp gözlükleri hiç çıkarmamalısın
Bi de öyle deneyim bakalım uzuyor nasıl olsa😂
Bu arada 3 numara yapma cesaretini tebrik ediyorum ben asla cesaret edemezdim 😂😂
Biraz cesaretliyimdir herkes şok olmuştu 😂😂 ooo ben senin yerinde olsam 50 kere yapmıştım😂
İlk fotoğraf çok güzelmiş
🙏🏼🙏🏼
3 ü de yakışmış kıskandım😶💖💞💖
Teşekkür ederim sana da yakışır eminim🙈♥️♥️
Sanmıyorum ama thx🥺💖💞💓💘
3 numarada çok güzel duruyo bence
Evet farklı bir havası var, teşekkürler
Sana sunu solim en iyi halın 2 ci resmşn
Kaküllü yani
Ewet bence orda cok etkılıydın
Teşekkür ederimm
Nedemek cok guzelsin
🙏🏼🙃
Cansın
Hepsi yakışmis falan filan diyip yalan söylemicem diğer mankafalar gibi kahkül ile güzelsin net.
3 numaralı foto çok kötü bi daha yaptırma
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ben 1. fotoğrafta ki halini beğendim uzun yakışıyormuş.
madem vurduracaksın
üçe beşe bakma derim
uzman kuaför ve saç tasarım uzmanı @jcometopapa yardımcı olur
Gerek yok ben kendim yapıyorum sağol
Ben sadece fön çekiyorum üçe vurmam
Benim olayım fön
İsteksiz birine 3 numara vurulmaz
Kahkullü olan çok hoş
Teşekkür ederim 🙏🏼
ortadaki halini tek geçiyorum.
Teşekkür ederimm
vazgeçtim profil fotoğrafın diyorum :)
Bak o taze fotoğraf 2 gün oldu 😂
o yüzden dm dedim takip dedim reddettin cadı :)
çok hoş ya olgun gösteriyor seni :)
Teşekkür ederim 😌
Bence uzat daha güzel
Bu arada taip eder misin asker muhabbet i yaptık farkı anlatayım
Burdan anlatmak istediğin bişey varsa dinlerim
Dm den yaz
Kısa saç yakışır sana. Omuz başına kadar kestir.
Teşekkür ederim 🙏🏼
3 numara yakışmamış gözünü seveyim, sakın yapma.2. foto mükemmel. Ama omuz başına kadar olsaydı varya miss turkey girerdin bence.
😂😂😂😂 yorumun harika , sağol teşekkür ederim. Zaten çoğu kestirme demiş
Ya 3 numara aşırı saçma bana kalırsa, acayip güzelsin. Harcama kendini 😂
Ya valla çok beğendiler görenler belki orda kötü durdu ama 😂
Yok, çok erkeksi durmuş. Sen güzelsin yakışıklı değil 😂
İyi tamam ikna edemedim teşekkür ederim 😂
Ya kendinde yapacağın bir şey için başkasını boşver. İçinden geleni yapmalısın. Ama harbi diyorum çok güzelsin. Sana orta uzunluktaki saçlar iyi gidiyor. Dediğin gibi 3. Fotonun açısı falan iyi olmayabilir. Ama 2. Foto mükemmel yaa.
Haklısın , çok teşekkür ederim gören gözlerin güzelliği diyelim 😂🙏🏼
saçın kısayken benim çocukluk halime benzemişsin sünnette oldun mu kanks mfö
Ne sünneti kanka askerdeyim
oo şafak kaç kanks
$76 knk
üü ama çok yakışıklısın kanks ben sevdim sen i lik s
Gay değilim knk ben seni sevmedim şlşkşm
of kalbim çıt
Göz yaşım pıt şgşgş
3 numara kankscm sormana bile gerek yok biliyorsun dkd
Biliyorum sağol şhşhş
şu alttaki pembeleri de sallama D
Çok tatlı çekicisin gerçekten
Teşekkür ederim ☺️
Bende sana güzellik
3 numara biraz uzarsa çok seksi durur bence
Benim saçlarım 95cm knk
Omen tonrem aşık olmişke
uzat canim küt iyi durur
Kısa saç güzel olmamış. Diğerleri güzeldir.
Canın nasıl istiyorsa öyle yapmalısın bebeğim
Uzatmaya bak erkek basi olmaz.
Bence uzat çok daha güzel
1 ve 3 derim ama özellikle 3
kısa saç çocuk gibi olmuşsun.
Kısa da güzel durmuş ama bence uzatmalisin 😄
Uzun hali ve kahküllü hali iyi.
Kısası daha iyi bilader
Canın değişiklik istiyorsa 3 numara yap.
Üstleri 3 yanları 0 yap.😄
İlk fotoğraf. Kesinlikle uzun saç.
Bence ilk fotoğraftaki uzun saçlı halin çok güzel
Kel oglan gibi olmuşsun kurban
Uzat bence
Uzat, kısa saç hoş durmuyor sende
İkinci fotonda iyisin
Saçlarının uzun hali diğerlerine göre daha iyi
İkinci ve gözlüklü daha hoş durmuş bence.
Uzatmalısın kesinlikle
İlk fotodaki gibi yap
Uzat bence şekere benzersin 😋 böylede güzel ama
Teşekkür ederimmmm🙈
Uzat ilk fotodaki gibi
Tam bi emekli Beckham gibi olmuşsun 😘😂
Hahahah teşekkür ederim 😂🥰
Rica ederim yaz da geldi en iyisi zaten 😂
ben sana aşık olmak 🤝
Oh my got
Kahküllü halin için kurşun atar kurşun yerim
Hahaha o nasıl laf , teşekkür ederim ♥️
Cok güzelsin bence uzat
Teşekkür ederim öyle yapacağım 🙏🏼
Her halinle güzelsin
Yiaa teşekkür ederimmm
Rica ederim bebis
3 numara yakışmış
Sağ ol 🙏🏼
Rica ederim çiçeğim
3 haline düştüm 😄
Hahahah deme😂
3 çoğu kişide erkek gibi görünüyor. Sendeki hâlini sevdim. Ama bence uzat.
Ben de saçımı 3e vurmuştum. Ama uzatıcam. Çünkü örmeyi özledimm
Ben hiç özlemedim şgşgşg ama büyük ihtimalle bende uzatıcam
😂😂😂
Uzun hali daha güzel
Teşekkür ederim canım
Rica ederim :)
Uzat bence saçını😊
Öyle gibi görünüyor ☺️
😊👍
Uzat uzun daha çok yakışmış.
Teşekkür ederim 🙏🏼
Rica ederim
Hepsi yakışmış 😄
Teşekkür ederim 🙈
Bence uzat çok gıcık böyle
Sağol ya 😂
Rica ederim 😄
Kakül aşırı iyi gitmiş sana
Teşekkür ederimm
3 fotoğrafında güzel bence
Teşekkür ederimm
Rica ederim
Net uzat kankiii
Sağol kanka
Ne demek kanks
Her halinle ayrı güzelsin...
😌😌😌teşekkür ederimmm