Saçlarımı uzatsam mı, yoksa 3 numaraya mı vurdursam?

Saçlarımın uzun olduğu fotoğrafın 4 senesi vardır , kaküllü saçlarımın da 2 senesi var , en son fotoğrafda geçen sene ama bu uzamış haliydi 3 numaraydı biraz daha kısa düşünün başka güzel foto bulamadım şhşh bi de eski gözlüğüme bakın. Ben bi kendimi eleştiriyim önce yuvarlak gözlük yaşımı daha küçük gösteriyordu bu gözlüğüm daha olgun gibi bi de 3 numara acayip farklı maskülen durmuştu. Sorum şu şimdi saçımı tekrar 3 numara yapsam mı yoksa uzatayım mı baya kararsızım , annem istemiyor teyzemgil felan da evlenecek yaşa geldin uzasın diyor neyse 😂ha gözlüklere de yorum istiyorum o da çok minnoş bi gözlüktü🥺
Saçlarımı uzatsam mı, yoksa 3 numaraya mı vurdursam?
Saçlarımı uzatsam mı, yoksa 3 numaraya mı vurdursam?
Saçlarımı uzatsam mı, yoksa 3 numaraya mı vurdursam?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaptığınız her bir yorum için teşekkür ederim cevap veremediklerim beni mazur görsün ♥️♥️
Saçlarımı uzatsam mı, yoksa 3 numaraya mı vurdursam?
Cevapla