+1 yılBir kere ilk fotideki sacin cok uzun ben yakistiramadim ama gozluk orda gayet hos durmus. 2. Fotideki sacinida yakistiramadim tam ara boy olmus ve sanıyorum gozluk 1. Fotideki ile ayni gozluk ama aci farkindan sanırım ya da belki kahkuldendir burda gozluk olmamis. 3. Fotiye bakarken gozlerim kan agliyor bakamiyorum bile sakin oyle yapim deme. Simdi soruya gelecek olursak bence saclarini ilk fotideki saclarina gore biraz daha kestir yani ne kisa ne uzun ne de ara boy olsun. Ve ilk gozluklerin guzel duruyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim öyle yapacağım 🌸
En İyi Cevaplar
Allah kahretmesin bir insan saçını her şekle sokar ve hepsinde mi yakışır biz de kötü duruyor diye yüzümüzden çekmeyelim saçı. İkisi de çok güzel b*k sürsen yakışır. İkisi de eşit aslında, sana bakar. Bence sıfıra vurduğun çok tatlı ve havalı bir hava katmış, uzun saçlar olgun göstermiş, kakül seksi durmuş.
12 Yorumla
Soran+1 yılSen harikasın 😂😂😂teşekkür ederim
+1 yılGözlüğe hiç dikkat etmedim, 3 numara da ki haline ba-yıl-dım.😄
Ben komple kazıtmıştım bundan 3-4 yıl evvel ve saçım uzarken kendimde her halini gördüm hepsini de çok sevmiştim.
Evlenene kadar uzar yine, kestir gitsin.😄
Her kıza bu kadar yakışmıyor cidden.👍12 Yorumla
Soran+1 yılYiaaaaa teşekkür ederimmm eminim sana da yakışmıştır ♥️
- +1 yıl
Teşekkür ederiim.😄🙃
+1 yılAy ne güzel cesaret ya kıskandım gerçekten çok da yakışmış kısa olan😍. Ama bana sorarsan omuzlarında olan uzunluk çok hoş mesela profilindekini beğendim ama şimdi kahküllü de yakışmış sen seç birini😂
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🥰🥰boşver böyle kalsın o zaman 😂
- +1 yıl
Rica ederim 🥰 kalsın bir süre de böyle takılırsın nasıl olsa hepsi yakışıyor istediğin zaman değiştirebilirsin stilini😂
Soran+1 yılHahaha teşekkür ederim 😂
- +1 yıl
😊🌺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
+1 yılUzatmak bence sana daha çok yakışıyor gadası
10 Yorumla Şimdi öncelikle bir insan hepsinde nasıl bu kadar güzel olabilir o ayrı bir konu 😂. Ama neyse soruya dönersek bence senin kararın yaa 😂 kahkül aslında bayağı tatlı yapmış benden demesi 😂
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim biraz geç oldu ama 😂😂
3 numara haline bayıldım, ama senin enerjin de yüksek sanırım. Ne yapsan iyi görünür olumlu enerjinle 🙃 yakınlarda olsan saçlarını kesmeye gönüllü olurdum
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet enerjim yüksek , teşekkür ederim 🙃
+1 yıl2. fotoyu çook beğendim aşkım bana kalırsa kahkül uzat saçlarıda omuzlarının üzerinde küt yap, çok şeker olur🧚🏻♀️ ama diğerleride güzel ve önemli olan senin kendini nasıl beğendiğin..❤️
113 Yorumla
Soran+1 yılYia teşekkür ederim canım , bana fark etmiyor alıştım ben kesmeye♥️
- +1 yıl
benim popoma kadar uzadı ve bi türlü cesaret edip kestiremiyoruum 😭😭
Soran+1 yılGel ben keseyim 😂
Soran+1 yılAynen ben hep kendim kesiyorum 😂
Soran+1 yılNeyi istiyorsun
Soran+1 yılKes bunun için bi arkadaşa ihtiyacın yok
Soran+1 yılÜzgünüm
Soran+1 yıl🙂

bu tarz bundan biraz daha uzun da olabilir sana yakışır Brooo 👍
18 Yorumla
Soran+1 yılSaçlarım uzadıkça böyle bi hal almıştı yani her türlü modeli gördüm , teşekkür ederim belki denerim👍
Soran+1 yılAnlık bi karardı , aslında bi sebebi yok yani kafama esti de yaptım demek daha doğru olur
Soran+1 yılSende 👋
Soran+1 yılOlabilir herkes böyle olacak diye bişey yok
Çok sempatik birisine benziyorsun bence her iki gözlükte çok güzel ilk fotoğraftaki halın çok doğal sade ve clas bence uzatabilirsin
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🥰♥️
Güzellik & Bakım konusunda 878 cevap paylaştı. Kaküllü yuvarlak gözlüklerle çiçek gibi görünüyorsun. Bu kendi görüşüm tabii
Kendine neyi yakıştırıyorsan nasıl rahatsan o şekilde kestir.18 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😌 ben hepsini beğeniyorum aslında
Soran+1 yılAz kaldı zaten şu an küt gibi bişey 😂
Soran+1 yılBakalım o zamana kadar ne olacak 😂
Soran+1 yılSanmıyorum , teşekkür ederim 😂🙏🏼
- Güzellik & Bakım konusunda 507 cevap paylaştı.
+1 yıl2 hali de çok yakışmış ya, hayır bide o kadar saç genelde herkesi kabağa çevirir seni baya Bi premses yapmış kkskskeo
11 Yorumla
Soran+1 yılHahahaha çok teşekkür ederimmmm
Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı. Ayni gozluk modelini gorunce tarafsizligimi kaybettim ama,
2. resme bayildim 🤗 her neyse o onda kal 🤗 burnunu sikasim geldi cok sevimli 🤗11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim hahahah😂☺️
+1 yılİlk 1 inci fotoğrafda ki halin daha güzel sakın kestirme saçını kısa saç yakışmaz çünkü sana sana uzun saç Cook daha güzel oluyorsun uzun saç ile 👍💖
11 Yorumla
Soran+1 yılProfilde ki halim kısa ama daha çok beğenildi 🙄teşekkür ederim 🥰
+1 yılKısa saçın rahatlığına alışınca insan uzatmak istemiyor. Uzatınca da fazlalık gibi oluyor. Sen bilirain ama uzun saç daha estetik duruyor
16 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle 🤭😂
- +1 yıl
Neye karar verdin
Soran+1 yılBöyle kalmasına
- +1 yıl
En iyisi ✔️
Soran+1 yıl🙏🏼♥️
- +1 yıl
🧡🧡
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kahküllü hali çok yakışmış hem tatlı hem sempatik hem yüzüne güzel gitmiş kahküllü resim de ki gözlükler de şirin yakışmış
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederimm🥰
+1 yılSanırım kardeşinle ya da kuzeninle bir resim atıp soru sormuştum, bence saçının o hali o gözlüklerle çok iyi ⚡
11 Yorumla
Soran+1 yılKardeşimle evet o şu an Kİ saçlarım profil de ki boyut yani , teşekkür ederim 🙃
+1 yılkızlara 3 numara saç yakışmıyor neden kestirirler öyle anlamda veremiyorum :/ saçının uzun hali ilk fotoğrafta çok iyisin ama 3 numara ıyghh yani
16 Yorumla
Soran+1 yılBence güzel ama zevkler ve renkler tartışılmaz 🙃
- +1 yıl
ee tabiki de öyle o kısım tartışılmaz hatta rahat da oluyor yat kalk saçla uğraşma :D
Soran+1 yılİşte o kısım mükemmel oluyor😂
- +1 yıl
:D hemde ne mükemmel yıkıyorsun yine değişmiyor hahahah benim de 2 haftadır falan 3 numara rahatlığını kimse tartışamaz bunun
Soran+1 yılKesinlikle 😂
- +1 yıl
:D
Güzellik & Bakım konusunda 968 cevap paylaştı. Gözlüğü kısa saçtan al en uzun saçlı olduğun fotoğrafa bırak. O zaman harika güzel, alımlı ve dikkat çekici bir kız olursun
14 Yorumla
Soran+1 yılHımm olabilir teşekkür ederim 🌸
Soran+1 yıl😌teşekkür ederim 🙏🏼🙏🏼
+1 yılSaçını uzatıp son fotoğraftaki gözlüğü kullan bence
22 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
Soran+1 yılMantıklı uzarsa deneyeceğim teşekkür ederim 🙏🏼
+1 yılUzun hali çok daha güzel naif duruyor sanki 😊 bu yorum da benden gelsin bakalım sana 😉
15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😄🙂
- +1 yıl
Ama üzücü bundan sonra daha önemli olsun derim senin için yerinin saçlarının 😉😊
Soran+1 yılOlur denerim saçlarımı merkeze koymam lazım 😂
- +1 yıl
Merkez merkez çekirdek 19 geliyor hazır olsun herkes 🤪😂
Soran+1 yılHahaha hazır olda beklesinler 😂
Kısa saç bayana yakışmaz ama
Bu konuda kimse seni yönlendiremez karar senin12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏🏼
Uzun halin ile daha güzelsin kesinlikle uzatmalısın
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim öyle yapacağım büyük ihtimalle 🙃
+1 yılilk resim de son resim de güzel yaa kısa saç da yakışıo sana🤗
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🤓
- +1 yıl
🤗🙃
+1 yılHepsi çok güzel kısa saç farklı durmanı sağlamış ama güzel birde piercing taktırsan baya iyi olur
14 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ☺️ Mesela nereye?
- +1 yıl
Kısa saç yaparsan kaşına birde burnuna halka yapabilirsin baya asil ve hoş durur
- +1 yıl
Kaşına normal burnuna halka
Soran+1 yılPek tarzım değil aslında
+1 yılbebiş her türlü güzelsin be takma aileni gönlünden geçeni yaptır kökü sende
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın teşekkür ederim 😂
- +1 yıl
seni seven 3 numaralıda sevsin gönül bu sevince her türlü kusursuz olursun yeter ki sevmeyi bilsin seninle evlenmek istesin ama 3 numarada benden daha yakışıklı olmuşun askeriyeyi ararım valla ararım aldırırım seni ayık ol 🙄😂
Soran+1 yılisteyen sever istemeyen sevmez kendi bilir herkes takmam öyle şeyleri zaten hahaha annem abim yerine beni gönderecekti sözde askere😂
+1 yılİkinci halin gibi olsun Hayri Potter'ın kız kardeşi.
118 Yorumla
Soran+1 yılÖyle hitap ediyorlardı zaten bana hahaha
- +1 yıl
Ayça Özefe'ye de benzettim zorlasak birkaç kişi daha çıkabilir öyle bir poz olmuş cidden 🤣
Soran+1 yılO kim yahu 😂
- +1 yıl
Burdaki halini anımsattı 🤠 https://youtu.be/uKKarwcflvM
Soran+1 yılHaa şu kız evet doğru biraz benzemişiz
- +1 yıl
O halin evrensel olmuş zaten profildeki sen ile de alakası yok gibi biraz 😅
Soran+1 yılMakyajlı ve gözlüksüz benim işte profilde ki😂
- +1 yıl
Doğal sen yani o da iyiymiş Hayri Potter'ın kız kardeşi.
Soran+1 yılTeşekkür ederim alındım bu arada makyajlı halimi başka biri sandın 😂
- +1 yıl
Makyajsız okudum bende zaten doğal olmuyor ama yinede iyisin, başka biri gibi duruyor gözlüklü halin bambaşka gibi ya sanki ayrı hava katıyor sana bak dışardan herkese ama bir sana benzetemeyen kişi tavsiyesi gibi algıla bunu sfjsjdbsj
Soran+1 yılBiraz zor oldu ama anladım şgşgşgşg
- +1 yıl
Esprilerim ve laf sokuşlarım genelde öyledir glitch gibi matrixdeki, bu çok normal yani sbdjd
Soran+1 yılFark ettim şgşg
- +1 yıl
Sendeki tabiki de espriydi laf sokuş değil daha fazla alınma, hah iyi o zaman ya ben sessizce gideyim olay çıkmadan dağılalım 😂
Soran+1 yılYok her şeye alınmam sorun yok 😂 iyi geceler diliyorum şgşgş
- +1 yıl
Espri yapıyorum ya zaten sorun yok, sana da iyi geceler slytherine seçilecekken yalvarmasıyla gryffindorlu olup expelliarmusdan başka büyü yapamayan koca yürekli Hayri Potter'ın kız kardeşi sdjsj
Soran+1 yıl😂😂😂😂🙏🏼
- +1 yıl
😄😄
- Güzellik & Bakım konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılValla hepsinde güzelsinde 3 numaralı resim çok modern çok şirin 👍
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏼
+1 yılBen 3 numara saç kestiren kızları ilgi çekici buluyorum🤔
110 Yorumla
Soran+1 yıl3 numara yapan neredeyse yok belki ondan ilgi çekebilir
- +1 yıl
Evet farklı tarzlar benim ilgili çekiyor Gülşen adında bir sevgilin oldu kız sıfır yaptırmıştı saçlarını ve uzuyana kadar beraberdik çok hoşuma gitmişti ☺️
Soran+1 yılNe güzel ☺️
- +1 yıl
O son fotoğrafta ki de sen misin 🤔
Soran+1 yılYok fake hahhh benim
- +1 yıl
Birşey diyeyim mi bence saçını uzatma çok şeker ve güzel durmuş uzun saç çok daha kotu bence ☺️
Soran+1 yılBilmiyorum kararsız kaldım 🙃
- +1 yıl
Bence 3 numara ama karar senin ☺️
Soran+1 yılTeşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
Birde merak ettim hangi şehirde yaşıyorsun
+1 yılen guzeli uzun hali bence kahkullu olanda guzel ama uzun olan daha guzel kardesim
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏼
+1 yılSaçını bir daha 3 numaraya vurma bence. Yeni asker gibi durmuş :D
124 Yorumla
Soran+1 yılÖyle diyorlardı zaten asker arkadaşım diye 😂
- +1 yıl
Devrem diyesim geldi sana :D
- +1 yıl
Ama 2. fotoğraf için daha güzel bir şey söylemek geldi içimden :)
Soran+1 yılHahah devrem de iyi
Soran+1 yılİçinden ne geliyorsa söyleyebilirsin iyi kötü eleştiriye açığım😂
- +1 yıl
2. fotoğrafta çok tatlı ve sevimli çıktığın için şunu demek isterdim "minik kuşum" :D
Soran+1 yılHahah teşekkür ederim annem dışında birinden daha duymak güzel geldi 😄
- +1 yıl
Annenle aynı fikri düşünceyi paylaşıyor olmak hoşuma gitti. Annene anne diyebilir miyim? :D
Soran+1 yılYok o kadar da değil😂
- +1 yıl
:D :D Tamam parmağına yüzük takayım öyle diyeyim :D :D
Soran+1 yılO kadar da değil diyorum yine 😂
- +1 yıl
İlerleyen zamanlarda diyelim o halde minik kuş :D
Soran+1 yılKurtarmaz😂
- +1 yıl
Beni tanısan nasıl kurtarır aklın şaşar :D
Soran+1 yılSanmıyorum 😂
- +1 yıl
Ön yargıları kırma konusunda çok başarılı birisiyimdir :D
Soran+1 yılAllah Allah 😂
- +1 yıl
Öyle valla pes eden bir insan değilim :D
Soran+1 yılHadi bakim bende hemen yelkenleri suya indire biri değilim 😂
- +1 yıl
Hadi bakayım diyorsun da ulaşamıyorum ki sana :D kutun kapalı :D
Soran+1 yılTamam işte ben de onu kolay ulaşmazsın şgşgş😂😂
- +1 yıl
Oradan ulaşamayacaksam ne anladım ben seninle nasıl iletişime geçecem nasıl tanıtacam kendimi :D
Soran+1 yılKimseyle tanışmıyorum ki yani bu istediğin biraz zor boşver 😂
- +1 yıl
tamam
+1 yılbence en uzun olduğu fotoğraf daha iyi ama dalgalı ve dolgun gözükürse daha güzel olabilir saçların düz olduğu için zayıf ve kötü gözüküyo (tabi bu benim düşüncem.) biraz daha uğraşırsan uzun saç sana çok yakışır.
11 Yorumla
Soran+1 yılAslında saçlarım gür ve sağlıklıydı ben saçlarıma mor mavi yeşil vs renkler çok uyguladım ondan biraz kırık ve yıpranmış duruyor o fotoğrafta ki amacım uzunluğunu göstermekti , teşekkür ederim 🙏🏼
+1 yılBendensin sende önce uzatıp ardından kesip sonra tekrar uzatıyorum şimdi yine uzasın kesicem diyorum ve bu kısır döngü sonsuza kadar devam ediyor :D saçların omuz hizanda kalsın daha değişik yap bence farklı olsun 💃
11 Yorumla
Soran+1 yılYapacağım artık bişeyler teşekkür ederim 😂
+1 yılKahküllü kısa saç diyorum ondan sonra sana yürürüm bi
14 Yorumla
Soran+1 yılAman aman😂teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim, o halin ortaya çıktığında bana göstermeyi unutma yürücem 😄
Soran+1 yılO zamana kadar kim ölü kim kalı😂
- +1 yıl
Bakıca görüce artık 😄
+1 yıl1 erkek tarzını görünce seni futboll topu die maç sahasına atasım geldi. 😋
2 kızlarda gözlük pek hoşluk vermiyor ama seni çokda sırıtmıyor.
3. O uzun saç olan fotoya güzel bir saç kesimi müthiş olacaktır.05 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bu arada futbol özellikle top saydırmada iyiyimdir 😂
- +1 yıl
Waoowww o halde kısa saç süper top sektirme kankası oluruz seninle... Arada fener forması giyer gider Galatasaraya rakip oluruz 😂
Soran+1 yılŞgşgş severim böyle şeyleri 😂
- +1 yıl
Bende severim ama bir bayan olursan seni daha çok severim.. 😍 Yüzüne nur geliyor bizzat Saçlarla
Soran+1 yılTeşekkürler ☺️
Kendini mutlu hissedeceğin kararı verebilirsin uzun saç güzel duruyor gözlük güzel duruyor son fotoğraftaki farklı duruyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHepsi yakışmış. Güler yüzün solmasın 🌺 Ortadakini daha çok beğendim 🙏
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim, amin inşallah 🌸
Gizli Üye(18-24)+1 yılKısa fazla maskülen duruyor. Orta boy katlı saç sana çok yakışır diye düşünüyorum🤍
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim düşüneceğim ☺️♥️
Cevap sahibi+1 yıl😊❤️
Bence kısa saç çok yakismis ve seni Seksi göstermiş
10 Yorumla
+1 yılSaçların seyrek olsaydı vur derdim ama oldukça gür, uzatırdımm
10 Yorumla
+1 yılHepsi çokgüzel olmuş fakat benim oyum kahkülden yana
10 YorumlaBence 3 hali de gayet yakışmış size. Hangi hali sizi heyecanlandırıyorsa öyle yapmalısınız :)
10 YorumlaBence Kahküllerin hoş bir hava katmiş sana fakat daha uzun olabilirdi..
Gözlüklerin güzelmiş 🙂10 YorumlaUzun saç size daha çok yakışmış ama yinede siz bilirsiniz.
10 Yorumladaha yaşın 19 ne evlenecek yaşıya :D 2ci foto baya iyi btw
10 YorumlaBence kahkül kestirme düz bir şekilde omzuna kadar uzat. Burnun yüzün falan çok güzel o yüzden çok yakışacaktır
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ☺️ öyle yapacağım 🙏🏼
+1 yılSiz bilirsiniz ama bence orta uzun size daha iyi gitmiş
10 YorumlaKahküllü güzel uzun da güzel ama kısa saç hoş olmamış
10 Yorumla
+1 yılEn iyi duran kaküllü bence saç boyu olarak da omuzlarinda kalsın
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yıl3 numara olanı hiç beğenmedim diğerleri de yorumsuz
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı. Farketmez. Yüzün güzel, sen nasıl beğeniyorsan, öyle yapabilirsin. Bence büyük gözlük de iyi görünüyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏼
+1 yılNe kadar tatlı bir yüzün var bu arada uzun saç daha güzel durmuş sende
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim galiba kesmeyeceğim 🥰
- +1 yıl
Kesinlikle kesme
- Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYapma 3 numara daha doğrusu bu model yapma. Biraz daha uzun hali daha güzel olacaktır
10 Yorumla
+1 yılBence kısa da çok tarz duruyo herkese yakışmaz ama uzat derim gözlükle de çok güzel duruyorsun😍
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm düşüneceğim🙈😻
- Güzellik & Bakım konusunda 475 cevap paylaştı.
+1 yılKizarla uzun saç yakışır o ne öyle oğlan çocuğu gibi begenmedim
10 Yorumla 2. Fotoyu dön çok güzelsinn
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm sende öylesine
+1 yılUzat yaa güzel kızsında
21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm öyle yapacağım büyük ihtimalle
+1 yılUzun saç çok yakışıyor sana balım ❤️
21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim canım ♥️
- Güzellik & Bakım konusunda 428 cevap paylaştı.
+1 yılKısa saç hariç diğerleri çok hoş olmuş bence, kısa saç ama yakışmamış, tavsiye etmem.
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 402 cevap paylaştı.
+1 yılYakismis ama sana maşallah
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏼
- +1 yıl
Doktor banada gözlük verdi bende modellere bakıyorum ama uzun saçlı resimde olan gözlük daha tatlı durmuş gerçekten
Kahkülüne düştüm benim için 2 yap
13 Yorumla
Soran+1 yılHayyrettttt yazdığımı yazmamışsın 😂
Soran+1 yılŞükür şgşgş
+1 yılSen sen ol uzun saçlı ol gerisiçöp
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😂
En sondaki fotoğrafı erkek sandım. Sonra. dedım profil kız. Diğer. reısmlere. baktım onları da erkek sandım bskdkskkkff
10 Yorumla
+1 yılUzun ve kahkülsüz saçını beğendim ben en çok. 💖
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ♥️🙏🏼
- Devamını Gör (139)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


