Kontur yapmıyorum açıkçası sadece makyaj bazı ve fondöten sürüyorum oda çok az bir şekilde Kontur allık vs hoşuma gitmiyor benim beyaz tenlilerde biraz absürt durduğu oluyor tonları yakalamak lazım
Kontur ürünlerin tenine koyu gelmiştir. Standart olanı alma, mesela set şeklinde olanların en açık tonları bile bana uymuyor. Aydınlatıcı benim rengimden daha koyu oluyor mesela. O yüzden tek tek tenine göre almalısın
Evet haklısın şu an elimdeki tenime göre koyu biraz ama acemiliğime geldi de almıştım o zamanlar bilmiyordum makyaj felan. Missha'nin likit olanlarından almak istiyorum hiç kullandın mı? Ya da onerebilecegin bir marka var mı?
Likit olanları dağıtmayı beceremiyorum. Maybelline kullanıyordum bir dönem, baktım olmuyor fondöten ile karistiriyorum hafif parlak bir görünüm veriyor yüze. Kontur içinde yanlışlıkla tenime koyu gelen kapatıcı stick kapatıcı almıştım onu kullanıyorum 😅. Evden çıkmıyorum hoş bir süredir makyaja ara 😅
Krem ve stick şeklindeki kontürleri uygulamak beceri istiyor. Ben yapsam yüzüme çamur bulaştırmış gibi oluyorum. En iyisi bir bronzer yardımıyla yüzü şekillendirmek. Doğru renk seçimi de önemli elbette.