O çok enteresan bir durum ben anlayamadım. Bazen bakıyorsun her şey yerli yerinde kaşı güzel, gözü güzel falan ama bana güzel gelmiyor yani o çekimi yakalayamıyorum. Bazen de bakıyorsun çok sıradan görünümlü birisi yani bir ekstrası yok ama Allah’ım diyorsun aşık oldum. Bence kesinlikle kişinin Aurası ile alakalı
Kimisi için sadece görünüm unsurları yeterlidir ama ben iç dünyasına da önem veririm. Fiziken 1.80 boyunda 94-62-98 ebatlarında esmer balık etli kadın evet güzeldir ama bu dış güzelliktir. Fizik sadece cinsel olarak tatmin eder. Eğer iyi huylu, sadık, nerede nasıl konuşmasını ve davranmasını bilen akıllı biriyse 24 saat ruhen ve bedenen beni tatmin eder.
Yuvarlak bir yüz, karakteristik bir dudak ve güzel bir burun fakat her şeyden önce benim olmalı bu kişi. Bu unsuru taşımadığı sürece geri kalanlarının hiçbir önemi yok. :)
Herşeyden öte, İyi bir kalb lazım, ne de olsa yaşam çok kısa... Kalbi iyi olanlar, yaşama hem değer hemde zaman ekliyorlar... Hani kimi zaman deriz ya, kalbinin ışığı yüzüne yansımış diye. İşte o duygu müthiş tir... Beden değişebilir, şekillenebilir, ancak insanın ruhu asla... Ve ruhunu birşeyler için satmış olan kadın da erkek te çok çirkindir sadece...
Barbara bebegiminki gibi Bebeksi yüzü Miranda Kerr zillisininki gibi küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı olan kadını güzel buluyorum. Aha da bunun gibisini
Uzun boylu , yapılı , karizmatik duruşlu erkekler ama 1.70 lerde olan erkeklerde yüzü masum, sakallı sempatik olanlar da yakışıklı kategorisine girer. Yakışıklı derim yani.
Kadının davranışı belli eder. Kutsal bakireyi oynar namus abisesi kesilir elime degmedi Bildigin kızlardan degilim seks sevmem derse çirkindir çocuk. Yakışıklı ise tecavüz eder direk kız çocuga
Bence bazı insanların aurası daha güçlü farklı oluyor o sana daha karizmatik yakışıklı gelebiliyor. Genel olarak bakışlar ve gülüşünü sevdiğim insan ve sakallı olması beni etkiler.
bak soruda gördüğüm erkek yakışıklı kadın güzel anlatmakla olmaz yüzüne bakınca anlıyorsun zaten
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçlari dolgun olmalı. Teni cok kara olmayacak beyaz olur bugday olur. Gözleri cekik olmali burnu düz bicimli olmalı dudakları agzi gelecek sekilde düzgun bicimlo dolgun olmalı boynu uzun olmali adem elmasi belirgin olmali koyu kahve göz cekik göz favorim siyah alınmis bicimli kaşlar hoş ve ahenkli yüz hatlar iii yakisikli derim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
güzellik yakışıklılık değilde görecelidir bu şimdi. şimdi ülkede erkek kadın manken dediklerimizi beğenmeyen var ülkede. ama şöyle baktığında derler ya eli yüzü düzgün aynen öyle olsun yeter bence
Bakım bakım bakım. Ne kadar düzgün bir fiziğe pürüzsüz bir cilde ya da orantılı yüz hatlarına sahip olursa olsun eline yüzüne su sabun değmeyen insan benim açımdan güzel değildir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dalgalı saçlı esmer uzun boylu dövmeli olsun tadından yenmez
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
1 85 den uzun dudakları dolgun yüzü temiz dişi beyaz sakallı ve kilosunun vücuduna göre olması
Şu sıralar burnu fındık, şişik dudak erkekleri çok görür oldum. 😀Hiç hoşuma gitmiyor, bu yüzden yapılı olmayan bir burnu olsun öncelikle. Eli yüzü düzgün olsun yeter içi mükemmel olsun ama.