valla ne anneme benziyorum ne babama :D babam emekli olduktan sonra dükkan açtı dükkanımıza vardım beni müşteri zannetiler :D adam diyor beyfendi işiniz ne zaman biter dedi bende benim işimin acelesi yok dedim dükkan bizim olunca işimizi istediğimiz zaman yapıyoruz dedim :D adam sen babana felan benzemiyorsun diyor :D
Bizim ortanca çok iyi o konuda her iki taraftan fazlasıyla almış, ben ilk olduğum için acemiliğe denk gelmişim sanırım. Beni gördükten sonra ikinciye baya Bi özenmişler, üçüncüyüde profesyonel olduk ikinci gibi olur demişler ama onda da yanılmışlar ikimizde dümdüz gelmişiz 😀
Merhaba. Annem azeri türkü ve gözlerimi ondan almışım. Babamsa rus.. Doğal saçlarım açık kumral, tenim fazla beyaz ve boy uzunluğumu babamdan almışım. Bazen iyiki her iki taraftanda birşey almışım diyorum..😊 #Лена
Ikisinden de ama huy kime çekmiş onu bilmiyorum , sülalede yok benden , bazen benzemesem tip olarak ciddi anlamda onlara ; Evlatlık olduğumdan şüphe ediyorum 🤪😜😜🤪🤪🤪 Ama iki tarafta da çirkin yok maşallah 💘