Nisan ayının gelmesiyle Mersin'de havalar iyice ısındı burda artık çevremde şort giyen birçok erkek görüyorum ve dikkat ettim de birçoğunun bacağı bebek poposu gibi tamamen tüysüz. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim hayır anlam da veremedim bir erkek neden bacaklarını alır ki? Tüylerini kısaltırsın onda problem yok ama tamamen kökten alınca sadece komik gözüküyor. Bence abartı olmadığı sürece hafif kıl erkeğe yakışıyor, daha erkeksi gösteriyor. Kendinizi kız gibi hissediyorsanız cinsiyet değiştirebilirsiniz sizi tutan yok
İnsanların hayatlarına karışmaktan bir vazgeçin artık. İster alırlar, ister almazlar. Size ne? Nasıl ki kadınların hayatına karışılmasını istemiyorsak aynı şekilde erkeklere de bu konularda karışmayalım. Eşitlik her yerde olmalı. Ayrıca bakım ve cinsiyet değişikliği ne alaka? Boş bir soru.
Abi kıl almanın cinsiyetle ne alakası var her kız kıllarını almayabilir ve her erkek kıllanırını alabilir bu normal bir şey belki erkekler kıl görüntüsünü sevmiyor ya da şorta yakışmadığını düşünüp alıyor olabilir Bunlar normal şeyler eğer hafif kıllı erkek seviyoraan git kendine hafif kıllı ve ya çok kıllı erkek bul ve diğer erkeklerin görünüşünü ve ne yapacağını eleştirme
Baska bir zaman olsa kalkar dersiniz etegimize karisiyorlar, mememize karisiyorlar.
Neymis, adam bacaklarini temizliyormus? Cok pardon ama, size ne? Size mudahale edilince bas bas bagirir yirtinirsiniz. Sonra o oyle bu boyle. Bu salak bakis acisiyla cocuk yetistiriyorsunuz iste. Bu yuzden iki milim ileri gidilmiyor yahu.
ya çok itici duruyo kıllı bacak, bi çok erkek zaten kıllı bacagi olduğu için şort giymeye utanıyor yazın, bende aliyorum ne var bunda normal bisey, elin amerikalısı uzaya çıkıyo biz daha erkeğin bacagini alip almamasini konuşuyoruz
Mecburiyetten alıyorum ala ala çoğaldı almasam belgrad ormanı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bencede çok komik oluyor ben almama taraftarındayım bacak sonuçta ne olucak ordan alanlar kafayı yemiş gibi hadi başka yer olsa tamam da neden bacak :/
Gerizekalıya bak ister alırlar ister almazlar sende vajinanın kılını alma o zaman bazıları kıllı seviyor... sen kıllı seviyorsun diye herkes kıllı mı dolaşcak kokmuş maymun seni😂😂😂😂😂
O zaman o meşhur soruyu sor ama gerekiyor. Madem biz maymunlardan geliyoruz, o zaman şimdi ki maymunlar neden insan olmuyor? Hadi ateistler bunu da açıklayın 😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😂