Erkekler neden bacaklarınızı alıyorsunuz?

Nisan ayının gelmesiyle Mersin'de havalar iyice ısındı burda artık çevremde şort giyen birçok erkek görüyorum ve dikkat ettim de birçoğunun bacağı bebek poposu gibi tamamen tüysüz. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim hayır anlam da veremedim bir erkek neden bacaklarını alır ki? Tüylerini kısaltırsın onda problem yok ama tamamen kökten alınca sadece komik gözüküyor. Bence abartı olmadığı sürece hafif kıl erkeğe yakışıyor, daha erkeksi gösteriyor. Kendinizi kız gibi hissediyorsanız cinsiyet değiştirebilirsiniz sizi tutan yok
Erkekler neden bacaklarınızı alıyorsunuz?
Erkekler neden bacaklarınızı alıyorsunuz?
Cevapla