Doğal sarışın ve yeşil gözlüyüm, kendimi esmer ve diğer kızlardan üstün görüyorum. Bu normal mi?

Biraz egoistim, Allahın bana verdiği lütuf olarak görüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Zeka diyenler, emin olun bir çoğunuzu zekamla döverim:)
Güncellemeler
+1 yıl
Allahım sana ne kadar şükretsem az, bütün kez kezbanların hayali olan sarışınlığı bana lütfettigin için 😀 (iyice yapıcı yorum yapan kızçeler, sözüm size değil)
Doğal sarışın ve yeşil gözlüyüm, kendimi esmer ve diğer kızlardan üstün görüyorum. Bu normal mi?
Cevapla