Maalesef verilmesi gereken cevap kişilik olması gerekirken bu cevabı verenler dahi samimiyetle vermiş olurlar mı bilemiyorum.
Çünkü erkek, karşısında kişiliğini sergileyen bir kadın gördüğünde yelkenleri suya indirir ne kişilik önem taşır o andan itibaren ne de dürüstlük vs. Aslında bu soruyu farklı şekilde kendimize sorabiliriz. Kalıcı bir ilişki ya da eş seçiminde hangisi daha önemli bir kriter olurdu bizim için.
Kalıcı bir ilişki ya da eş seçiminde elbette karakterin büyük önemi vardır. Karakterini benimsemediğiniz bir kişiyle bir ömrü ya da hayatınızın belli bir bölümünü birlikte geçirmek istemezsiniz ama sadece cinsel birliktelik için bir araya geleceğiniz bir kadında karakter arayacağınızı sanmıyorum.
Seçimlerimizde aslolan Kusursuzu aramak değil dengimizi aramak & mütevazi olmaktır. Herkes en iyisinien güzelini arzuluyor ve elde edilemeyenler için mutsuzluk duyuyor elde olan güzellikleri de bu nedenle göremeyip heba ediyor.
- Kendisini geliştirmiş ve/veya geliştiren kadın - Edepli kadın - Güzelliğinin bilincinde ama mütevazı kadın - Adalet sahibi olan, - Merhametli olan, - Vicdanlı olan kadın - Kitap okuyan kadın - İkiyüzlü olmayan, - Kurnaz olmayan kadın - Evvela kendisine ve ailesine saygı duyan kadın. - İnsanlığa, dünya'ya saygısı olan kadın. - Güçlü bir karaktere sahip kadın (hani derler ya "devlet gibi kadın" diye, ha öyle işte)
Daha anlatabilirim ama uzatmak istemiyorum.
Netice de günümüz jenerasyonlarında böyle kadınların yetişmesi ve çıkması mümkün değil bence.
kısa vadede dişilik, uzun vadede kişilik. o kısa vade için belki de erkekler hayatının kadınını kaybediyorlar. hatta buna düşmemek bir erkek için belki de en önemli olgunluk göstergelerinden birisi. hatta "kişiliğini konuşturan kadın" bir erkeğin başına gelebilecek en güzel şey bence
Başlangıç olarak dişilik, sonrada kişilik. Sadece dişiliğini konuşturan kişi onunla tanışana kadar değer görür. Çünkü fizik Başlangıç olarak güzeldir tanışma aşamasında etkisini kaybeder.. Kişiliğini konuşturan kişi daha çok değer görür.. Çünkü fizik ne kadar önemli olsada o fiziğe yani görünüme zamanla alışırsın çok zor bir şey değildir.
Kişiliğini konuşturan vazgecilmezdir çünkü düzgün karakterli insan zor bulunur, karşı taraf sıkılsa bile unutamaz vazgeçemez geri döner ama diğerinden bir süre sonra sıkılır yeni birini bulur yerini kolayca doldurur.
Kişilik ve karakterle ilgilenen daha doğrusu ilk tercihi olan kadın/erkek yok denecek kadar az. Erkek dişiliğe bakar sonra karakterine, kadın tipine veya parasına veya mesleğine bakar sonra karakterine...
İkisinede önem veren erkek tipi var. Dişiliğini konuşturan daha fazla insandan rağbet görür ama kimse sahiplenmek istemez. Kişiliğini konuşturanın belki bin takipçisi olmaz ama onun için canını feda edecek biri olur.
Önce dişiliğini konuşturan, dışılığı bitince kişiliğini konuşturan. Yani kişilik gelişmediyse, olmadıysa kadının işi bitiktir. Dişilik bitince kalı kaıverir öykece
Dişiliğini konuşturanın değer göreceği kesim başka kişiliğini konuşturanın başka fakat günümüzde mlsf dişiliğe önem veren kesim fazla olduğu için cevabım dişilik