Maske takmak burnumda iz bıraktı kızarık bir iz 2 aydır geçmiyor ne yaptıysam ne yapabilirim izin geçmesi için?

Kızarık uzaktan sivilce gibi gözüken bir iz oluştu maskenin buruna değen lastik gibi kısmından dolayı! 2 ay önce eve geldiğimde maskeyi çıkardığımda bildiğiniz maskenin burnumda izi çıkmıştı ve sonra maskeyi taka taka o iz burnuma oturdu yüzümü dinlendirmeyi denedim, kahve telvesi maskeleri yaptım, bepanthol onarıcı bakım kremleri, madecassol krem hepsini sürdüm denedim, ılık suda burnumu pamuk gibi bir bezlede yıkadım defalarca yinede iz geçmedi kızarık bir iz duruyor bildiğin kızarık hiç geçmedi iki aydır çinlilere coronaya sebep olanlara defalarca söövüyorummm bu iz nasıl geçecekkkk?
Maske takmak burnumda iz bıraktı kızarık bir iz 2 aydır geçmiyor ne yaptıysam ne yapabilirim izin geçmesi için?
Cevapla