Estetik yaptirdiktan sonra öyle ya da böyle makyaja gerek duymadan da hoş bir görüntü oluyor ya artık doğal güzel sayılır mı?


Kendi hemcinslerinizi gömmekten vazgeçin.. Her kadın güzel olmak ister, kendinizde hiç mi şöyle olsaydı? böyle olsaydı dediğiniz yeriniz olmadı? Yok diyen yalan söyler. Doğallık sırf estetikle? Makyajla mı ölçülüyor? Doğallık birazda karakter ve huy meselesi..
Sayılmaz kesinlikle estetik geçiren bir kadın nasıl doğal olabilir?
Doğal güzellik şu hiçbir dokunuş yapmadan Allah vergisi bir güzelliği olan doğal güzellik oluyor
Makyaj yapmaz estetik olmaz kendinle barışık bir insandır böyle insanlara da doğal insan diyoruz kendi olan yapmacık olmayan doğal deyince aklıma yıldız Tilbe geldi 😂 tamam belki kadın taş gibi değil ama doğal yani
Ha estetikli kadın ya da erkek doğal güzellim yakışıklıyım vs diyebilir herkes bir şekilde kendini kandırıyor zaten
Estetikli ya da makyajlı erkekler orası ile pek ilgilenmiyor. Sonuç güzel mi güzel. E o zaman kadın da güzel diye düşünüyorlar. Doğallık çok da önemli değil yani .
Estetikli birine doğal güzel demek saçma bence. Çünkü doğal değil.
hayır doğal olmuyor.
Cevap
34Cevap
En az yuocam makeupla yüzüne kaş göz yapanlar kadar doğallar elbette 😂😂
Törpölenmiş burun. Ama seninki gibi burnum olsun isterdim ablam
😂😂
Estetik resmen dolandiricilik. Kendinden başka bir yüze inandiriuo başkasını
Bilemiyorum herşey, herkes o kadar sahte ve çakma ki..
Büyük bir algı ve yanılgı var.. 🙄
Ben doğal olmayan şeylerden'de her daim nefret ediyorum.
Tabikide doğal; kaşlara saçlara doğal boya enjektesi, dudaklarda öyle , bir tırnaklar kalıyor , onlarda hiç ojesiz olur mu?
Makyaj dediğin ne ki bir ıslak mendile bakar, silinir ama estetik kalıcı estetikli kişi asla doğal olamaz. Hep makyajsız gezsin yine doğal olamaz.
Doğuştan gelen güzellik doğaldır. Estetikten sonra gelen güzellik çakma doğallık oluyor galiba.
Hayır olmuyor fakat herkes kendini nasıl görmek istiyorsa estetik yaptırıyor estetik yaptırıp hala makyaj yapan bir çok insan var dogal güzeliz hepimiz zaten.
Bana göre doğaldır ne kadar estetiği sevmese de kimse estetik te kendine bakmak oluyor parası olan yapıyor
Ve ben bakım yapan insanlar severim
Hayır olmuyor gene yapay güzellik oluyor ama en azından bakım onarımdan sonra boya olmasa daha hoş
Bu kadına bayılıyordum ama 1. fotoğraftan sonra sağa mı yoksa sola mı kusssam diye düşündüm ehehe
😃😃😃
😂😂
Hayır doğal değil, estetikli oluyor. 😄 Makyaj sonrası doğal güzel sayılmaz.
Estetikten sonra doğallık mı kalıyor? 😄
Makyap yapsın, ya da yapmasın estetik olunca doğal güzel olmuyor.
İsterse estetik yaptırır isterse dövme yaptırır isterse örtünür isterse makyaj yapar isterse yapmaz sizene ya SİZENEEEEE bi bitin artık bitin elin gavuru marsa çıktı biz makyaj yapmış açılmış kapanmış dövme yapmış evlenmiş çocuk yapmamış evlenmemiş küfür etcem bak
Tabiki değil. Doğallığını ameliyat masasında bırakmıştır o kişi.
bence yine estetik bomba oluyorlar ki bin yıl geçsede değimez sonuçta yüzde işlem var. Sağlık sıkıntısı vardır ona bir şey diyemem
Artık estetiksiz kız erkek de kalmadı anlamayana doğalım diye yutturuyorlar
😏😏 Plastik cerrahi harikası oluyor ne güzeli.. Keyifli günler.
Ben estetiksizim ama makyajı gereksiz buluyorum. Dogal mı oluyorum bakimsiz mi? 😃
Ben estetik yaptırdım. Makyajsız da dolaşıyorum. Ama yaptırmadan önce de makyajsız dolasirdim. Güzeli müzeli boşverin. Kendinizi çirkin hissediyodaniz yaptırın.
Ne alaka doğal adı üstünde estetikten sonra her hangi bir doğallığın kaldığını düşünmüyorum
görsel ve ben bvcömbkcbö harika tabi onlar en doğal biz sahte
Doğal değil estetik var sonuçta makyaj sadece güzelliği yoğunlaştırma
Biz erkekler pek anlamıyoruz bu işlerden. Çok safız. Ne söyleseniz inanırız.
Tabi ki hayır. Sorunj kokten çözmüş oluyor neresi doğallık hdhdh
kesinlikle hayır , makyajdan daha beter tüm orijinallik ve doğallık gitmiş oluyor sonuçta
İşin içine estetik girdiyse doğal hiçbir zaman olamaz
Estetik yapmak zaten tüm doğallığı kaybetmek demek.
Estetikle olacağı kadar yapay oluyor zaten makyaja gerek yok.
Kaş bıyık almak bile estetik müdahaledir. Doğal, değiştirilmemiş demek
Bu kadın esnettik güzelimiymiş ben şok oldum.
buram buram estetik kokmuyorsa ve gerçekten doğal bir izlenim veriyorsa, evet
Kâale alınmaması gereken kişiler..
Eeh iste doğal d si diyelim
Estetik yapan kişi bi kere doğallıktan uzaklaşıyor ne makyajı
Ama ünlü bi doktor adayı var o kişi bol estetkli olmasına rağmen çok doğal görünüyorljkjljk
Ya doğal veya değil güzelse güzeldir yani bu kadar basit
doğal olmuyoki estetik sadece
Doğal da nedemek az kalır
Bunları ikiside mine tugay mi
Olà,
Hayır kesinlikle doğal olmuyor.
Modifiye edilmis bir doğallik oluyor.
Estetik sonrası pek önemi olmuyor sanırım
Estetik var sonuçta makyaj olsa ne değişir olmasa ne değişir:)
Yasasin estetiksiz ve makyajsiz kizlar ✊
Hayır iyi bir doktorun elinden çıkmış oluyor :)
Bak sende demişsin işte estetik diye
Değişen yok ağır hasar kayıtlı araba gibi
Estetik yaptıran kişi doğal olmaz, olamaz
Nasıl ya ikisi aynı karı mı
Estetikli doğallık olur saf olmaz.
olum bu cidden mine tugay mı ya
Estetik yaptırdiktan sonra atık doğallığı kalmaz
Çakma doğal diyebiliriz :D
Öyle kandırıyor kendini
Çakma doğallık ahhsshs
Yapacağını zaten yapmış oluyor dkdldld
allah gibi kendilerini baştan yaratıyorlar 😳
Estetik yapmış da doğallığımı kalmış
Bence hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?