Emrata bacı bu ara hamileliğin de verdiği hormonsal durumlardan olsa gerek bol bol çıplak poz vermeye başladı. Onu yakından takip edenler onun bu pozlarına alışkın. Kendisi ve yakın çevresi bu halinin onun doğal güzelliği olduğunu söylüyor.
Biz doğal güzellik deyince hemen makyajsız güzelliği düşünüyoruz da..🙄
Çıplaklığın doğal güzellikle bağlantısı var mı? Ne kadar çıplak o kadar doğal diyebilir miyiz?
Bence kadın anatomisi tanrının erkeğe armağanıdır. Çıplaklık daha ziyade erkeklerin ilgisini çeken bir kavramdır. Zira bir kadın için çıplak erkek çok ilginç olmayabilir. Kadın için yakışıklılık deyince daha çok yüz hatları orantılı, kusursuz ve fit bir bedene sahip uzun boylu erkekler ilgi çekici olurken, bir erkek için daha çok seksapel, vücut hatları kıvrımlar vs. çekicidir. Bazı erkek için zayıf kadın ilgi çekici iken bazıları için balık etli hatta toplu hanımlar sexidir. Hele göğüs dekoltesi görsel bir şölendir ve her erkeği tahrik ediyordur diye düşünüyorum. Çıplak ya da erotizm kokan giyim tarzı ile bir hanım erkeği baştan çıkarabilir. Erkeklerin zaafıdır adeta bu. Tamda bu nedenle ilişkilerde erkeğin kadını aldatması daha olasıdır. Ama herşeye rağmen yorumlara bakıyorumda bir kısmı hariç klasik türk toplum yapısına uygun cehalet ve bağnazlık kendini gösteriyor maalesef. Her halükârda çıplaklık erkek gözünden değerlendirildiğinde bana göre çok cezbedicidir. Saygılar..
Dikkat çeken biri değilim, özellikle bulunduğum yaş grubundan dolayı dezavantajları olan, "dayı" (veya başka şekilde) diyerek aşağılanmaya çalışılan bireyim sadece bu sitede.
İnceliğiniz kişiliğinizden... Bir tekrar daha olacak ama bu sefer soru değil, bu incelik sebebiyle şahsınıza teşekkürüm. Teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...
Saçma sapan işler güzellik diyince yüzden bahsedilir genelde. Gel bedenini sergile mantığı olsaydı bütün bedeni güzel olanlar çıkar çıplak dolaşırdı o zaman.
Çıplaklığını sergilemek "Vücuduma bakın, istediğiniz kadar bakın hatta arzulayın. Benim doğuştan herkese verilmiş olan ahlakım yok. Sizi vücudumla rahatsız etmek benim için önemli bile değil çünkü bende edep de yok" demenin vücud bulmuş halidir. Doğallıktan aşırı uzaktır...
Doğal güzellik çok geniş bir perspektif tabiki bunu bilmek atomu parçalama metodu değil yani Osmanlı zamanında hamamlar vardı boşuna mı baktılar orada kaynanalar 🐞
Kilo çok yakılmış , güzel görünüyor , çıplaklık kendi özeli yani yakını için doğal güzellik sayılabilir , zaten kendiside çok aşırı çıplaklığa kaçmamış , gördüğüm kadarıyla
Doğal güzellik bazen gözde bazen masumiyette bazen bedende bazen ise akılda olur. Her doğalın altında bir güzellik vardır. Yeter ki bakmasını bilelim. :)
İnsanın en doğal görünümü doğada yaşadığı ve duş harici hiç bir bakım yapmadığı zamanlarından ibarettir kadın çıplaksa doğal değildir bakımlarını yaptığı sürece doğallık yoktur sürekli görünümünü değişiyor demektir görünmek isteği gibidir
Allah tarafından yaratılan herşey muazzamdır. Kadınları yaratır ama onlar da yaptıklarından sorumludur. Tıpkı erkekler gibi de. Kimi Allah'ın kurallarına uyar, kimi uymayı reddeder, ona bahşedilen güzelliği kötü amaçlar için kullanır. Hesap günü güzel yaratılan da çirkin yaratılan da hesaba çekilecek. O zaman güzel vücut sahibi hiç vücudunu kullanarak da işin içinden sıyrılamayacak. Vücudu güzel yaratılıp da bunu kötüye kullananların Allah'ın yarattığı bir yeşil yaprak kadar benim gözümde değeri yoktur...