Kahramanmaraş'ta güzellik merkezine giden bir kadına evrene güzel mesajlar göndererek güzel olacağı iddia edilmiş.🙄Evrene güzel mesajlar gönderirsek güzelleşir miyiz?
Evrene güzel mesajlar göndererek güzelleşmemiz mümkün mü?
Bu tarz işlemlerde yapanın kim olduğu, diploması doğrumu sormak lazım. Cevap vermiyorsa da "Çekindiğin birşey mi var?" deme hakkı var. Bir insan yüzünü bu kadar ucuz teslim etmemeli. Bu habere üzüldüm açıkcası, ama haber olduğu ve kitlelere ulaştığı için de sevindim.
Kadının başına gelen cidden çok kötü, bir ömür psikolojisini bozabilecek bir durum. Güzellik merkezi mağduriyetini ben de yaşamıştım maalesef. Soruya gelirsek, evrenin enerjisiyle birçok şey mümkün, güzelleşmek de buna dahil. Bununla ilgili kitaplar var; inanıyorum ve okuyorum. Bana kendimi iyi hissettiriyor. Keşke kimse araştırmadan yorum yapmasa. Sizin duymanış olmanız o şeyin var olmadığı anlamına gelmiyor 😌 Araştırıp öğrendikten sonra inanıp inanmamak kendilerine kalmış tabii ki ✩
Evrene güzel mesajlar göndermek demek.. zihinsel olarak düşünce yoluyla yapılan insanın hayata bakışını olumlu ve pozitife çevirme kendini daha mutlu olaylar karşısın da kendini daha güçlü hissetmesi adına yapılan bir kuantum yöntemidir. Yanlış yapılan bir işlemin bir tedavinin veya ameliyatın elbette evrende karşılığı olumsuz olacaktır. ilk önce hatasız doğru işlem sonra evren olmalı
Ben de zamanında arabaya biniyordum onunla konuşuyordum güzel kızım benim falan diye. Arabada bir ses değişikliği varsa düzeliyordu. Ben tabi başladım sonra "bak baba ben arabayla konuşuyorum güzel enerjiyle düzeliyor" demeye. Babam bi kahkaha attı sonra da "düzeliyor çünkü ben sanayiye götürüyorum bi ses duyunca" dedi🤣🤣 ayyynen o hesap işe yarıyorsa da bi iş vardır içinde😬
Rica ederim, kusura bakmayınız yoruma yazmak genellikle adetim değil, fakat bir an çok güldüm ondan. Ben teşekkür ederim. Soruyu soran arkadaşa da teşekkürler, kaldırmadığı için. Sağlıklı günler dileklerimle...
Bu kadını bende haberlerde gördüm yazık olmuş ama sorunun cevabını yanıtlayabilirim evrene mesaj gondererek herseyi elde edebilirsiniz söyle açayım konuyu mesela ben bir arabamın satılmasını istiyorum bunun için olumlama söylemek gerek; Olumlama nasıl yapılır? - örn:"Ben arabamı sattım."" Seklinde söylersek beyin frekansları arabamızın olmadığını varsayacak ve istediğimiz herşeyi bu sekilde yapabiliriz eğer bir yerimizin incelmesini istiyorsak bu şekilde frekans ettirerek başarabiliriz bunun için yutubda bir sürü videolar var bunları gün içerisinde dinleyerekte yapabiliriz iyi günler dilerim eğer yanlışım varsa düzeltin lütfen dikkat edilmesi bir yer var söylerken olumsuz cümleleri geçmiş ve şimdiki zamanı çıkartarak yapınız zaten varmış gibi bol bol su içmeyi ve inanmayı unutmayın bu arada inanmazsanız araştirın ben bacağım kalin diye dinliyordum baya bir inceldi
Yazik o kadına yaa. kadin ne kdr da safmış ama. olur mu öyle şey ya. n3 nde da saçma insanların duygularıyla oynamak. parasını ele geçirip bir de dalga geçmek. ne diyebiliriz ki. işini gerçekten hakkıyla yapan birine gidin ne nde pahalı olsa da gidin kalkıp böyle dolandırıcılara 5 kuruş vereceğinize adam akıllı iş merkezlerine gidin
Birazda insanlar kendilerini olduğu gibi sevse sorun kalmayacak, güzellik yüzyıllar boyu farklı kalıplara sokuldu. Antik Yunanistan'da güzel kadınlar kilolu ve göbekli olarak tasvir edilmiştir. Dune kadar kızıl saçlı veya sarı saçlı çilli olan kızlar çirkin ve cadı ilan edilip yakiliyordu Avrupa'da, bugün kadınlar kızıl saçlı olmak için saçını boyatiyor.
yüzünü yıkarken bu arada ilahiler dinletiyormuş, dün haberde o da geçti. komik ve acıklı. kadının normal yüzü çok güzeldi, şimdi ne hale gelmiş. her zaman derim bir şey yaptıracaksan en pahalısını yaptır, çünkü işini iyi yapan asla ucuza yapmaz