1 hafta sonra askere gideceğim, askerlik yapan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim?

Beyler jiletle sakalımı asla sinek kaydı alamıyorum, zaten hemen tahriş oluyor yüzüm. Askerde sinek kaydı zorunluluğu var mı yoksa normal şekilde jiletle tıraş olmam yeterli mi?
1 hafta sonra askere gideceğim, askerlik yapan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim?
Cevapla