Doğal yollardan vücut geliştiren kadın, medyada empoze edilen kadar kas yapamaz zaten. Kadınların çok kas yapabilmesi için hormon takviyesi yapması gerekir. Testeron seviyemiz erkeklerden az, erkek gibi kaslanamayız.
Ms. Olmypia olabilmek için sıkı bir antrenman, iyi beslenme, düzenli uyku ve harika bir genetik gibi birçok faktörü degerektiyor. Uzun ve zorlu bir süreç zaten. Kaslı kadın olmak sanılan kadar kolay da değil, çirkin de değil.
kadının kaslanması için takviye testosteron alması gerek, yani ne kadar çalışırsa çalışsın kazanacağı kas kütlesi ile kadınsı görünüşünü kaybetmez. vücut geliştiren kadına en güzel örnek aşkım sinem yerim ben onu her yerinden kadınlık akıyor neyse kendimi kaybetmeyeyim şimdi sdafasd
Kas demek testesteron demektir ki testesteron erkeklik hormonudur ;) nasıl ki bir erkek makyaj yapınca iğrenç oluyorsa aynı şekilde kadında kas yapınca iğrenç oluyor bence..
Öcü
Allahım günah yazma ama bu Ne yaa? Silikonlu öcü götü gibi değil mi?
Spor diye gidip kol kası, karın kası, sert popo yapıyorsa, evet... Gidip tahtayla ilişki kurarım daha iyi... Kadın dediğin yuvarlak ve yumuşak hatlara sahip olmalı...
Tabiki hayir. Abartmadigin surece erkeksi gorunmuyosun ki. Bende spor yapiyorum karin kaslarim vardi ama abartili degil bi kac cizgi ve cok guzel duruyodu. Simdi tekrar baslicam. Vucudumun seklide kadinsi. Bodybuilder lardan bahsediyosaniz onlar abarti tabiki..
şimdi bu fotodakı kas yapısına bıle kavuşmanız cıddı 1 senenızı alır ve bu 1 sene ıcınde haftada 3 gun falan antreman yapmalısınız yanı ayrıca bu fotolar genelde spordan sonra cekılır yanı kaslar ıyıce şiştiği zaman normalde bu kadar kesın hatlar oluşmaz yanı ozetlemek gerekırse boyle bır kasa sahıp olmanız ıcın bıraz kıcınızı yırtmanız gerekır spor yapın yaptırın boyle seylere takılmayın
Fazla abartı olursa. Erkeksi 1 hava verir. Çekiciliğini de büyük oranda kaybeder.. Sadece Fit, formda ve bakımlı kalmaya özen göstermeli. Öyle arnold schwarzenegger gibi olmaya gerek yok. Vücut geliştirme yarışmasına katılmayacaksan eğer..
kaybediyor. derseniz görüşünüz kalkar evet ya da hayır derseniz kalkmazmış fkdkd bugün modlara tutuldum k bakmayın :) karın kası haricinde olağının üstündeki kas kadına ykışmıyor bence sıkı olsun kas olsun ama stndartında
nasıl vücut geliştirenler orası önemli hormon takviyeli yarı erkekler evette natureller seksileşebiliyor bile herkesin hoşuna giden şey farklı ama kaslı kollar düz karın güzel bir kalçaya çekici değil diyemem misal deniz saypınar
Kadının kas için vücut geliştirmesi inanılmaz itici çünkü kadınsılığını kaybedip erkekleşiyorlar. Ancak zayıflama amaçlı, bel inceltme veya kalçayı çıkarma amaçlı squat tarzı ve sağlık amaçlı yapılan güzeldir
Böyle Cavani gibi bacağa sahip kadını ne yaapyım, ha ama şu olıur dozunda yağ yakmak için egzersizler elbette önemli, ama bu kadarı fazla bence, baklava yapan kadını ne yapalım :)
Spor yapacak irade bende yok desen daha inandırıcı. Spor salonunda gördüğüm güzel vücudu olan kızlar fazlasıyla çekici. Bak şimdi aklıma geldikçe testestesrteeron seviyem artıyor
Aşırıya kaçmamak şartı ile iyi aslında erkek hormonu almadığı sürece kadın gibi duruyorsa hala iyi zaten kadın squat , plank ve kegel yapsa daha çekici olur