Hahah ben ilk defa merak ettiğim için yaptım yüzde 92 çıktı ben şok 🤭🤭🤭🤭


ya sandığım kadarıyla altın orana inanan biri olarak. (denemedim uygulamayı) güzel çirkin dememesi lazım. sadece yüzünüzün fotosu ile yapıyorsa yüzünüzdeki organların ve yüzün büyüklüklerinin bir altın oran karşılığı var onu karşılayıp karşılamadığına bakıyor olmalı. yani ağzın burnun doğru yerdemi diye :)
+Bu Ne diyor yine?
-Efendim şunu demek istiyor, Altın oran testi yaptınız mı kaç çıktı diyorum demiş,
+Bak sen demek testlerin sonucunu merak ediyor öyle mi?
-Görünen o ki öyle efendim.
+Pekala ona deki, Bizim testimiz olacak şekilde fiziksel bir yapıya sahip değiliz.. hem biz bir sentezden ibaretiz hemde çoklu varlığız. Yaşam formu bile barındırmıyoruz.
-Peki efendim bunu ona söylerim, o bunu pek anlamaz ama yinede söyleyim bana niye demediniz demesin...

Bence herkeste 92 cikiyor 😂
Kendimi denedim. Annemi yapacam bakayim😂
70 cikti 😂
Kopekle kendini kiyasliyo demekki. Bosver 😂
Saol canım sende öylesin
Uğraşmam hiç valla 😁
Tamam bir bakayım 😂
Sen yapsana apaçi saçların bütün simetriyi bozuyor 🤣
Onuda yaptım 😂
Anlık çektiğim 87 ama galeriden aldığım 93 😂
Aynen 😂
Cevap
61Cevap
Hayır yapmadım gadası
İnanma buna ilk defa senden görüp denedim şimdi bana 78 dedi adriana lima denedim 40 hande erçel denedim 50 dedi yalan hani adriana lima 40 ben 78 he ahahaha anca gülerim buna
84 çıktı 😁 ama değişkenlik gösteriyor ki başka foto deniyorum farklı gösteriyor 😂
Kaşımı gözümü ayarlamaya çalışıp yapıyorum 😂 neyse çok denemeyim çıtayı düşürür belki iyice 😂 84 yeterli
Bu uygulamaya cidden güveniyor musunuz? 😂 Köpeğini çekip atanlara %99 güzel diyen bir uygulama sonuçta hani
Muhtemelen yüz verilerini kopyalamak için çıkarılmış eğlence amaçlı gibi duran bir uygulama.
Altın oranı doğru şekilde çıkaracağını sanmıyorum.
anlık ;
Yaptırmadım ama yaptrcm 😂sonra buraya gelip aglicm
bu uygulamalar gerçek değil, aynı şeye farklı oran çıkartıyor boşuna yani :D
Yaptırmadım, fiziksel görüntümü çok da kafaya takmam.
%100 alti iyi degil , %100 olmali, bu arada ne oldugunu anlamadim ama neyse😅
Ya ben onu denemiştim hep farklı çıkıyordu 😅 resmin yapısına pozuna göre değişiyor sanırım
Denerim😅
Guzelsin eski hesabimda yurumustum ben sana 😃 anliyorum demekki :)
konusmadik montekristo
Şimdi yaptım 😄 güzel uygulama👍🏻
Anlik cekip %77ciktim agzim burnuma gore kucukmus hakli bide galeriden yapicam farklılık olucak mi bakalim

Nası ya
Yapıp geliyorum hemen
Insan algilayamadi test :))
Kadınlar kime yavşıyorsa onun yüzü güzeldir kime yavşamıyorsa yüzü çirkindir. Teste meste gerek yok. Kadınlar bana yavşamadığına göre çirkinim konu kapanmıştır.
normal mouth normal nose ahahahahah bu uygulamaların amacı resim toplamak herhalde
Hayır, ben %100 olduğundan eminim 😂
Program kesin bozuk 😂
Yapan kendine uyarlamış, onun dışında herkes düşük gösteriyor.
Oranlaamam cıa kontrol ediyor bu hesapları 🤣🤣🤣
İşte bunlardan insan profili yapıp, bize benzer robotlar yapacaklar. Sonra bizleri ortadan kaldırıp o robotlar ile uzayda işgale başlayacakları
Daha suda var bende senaryo çok rüya. Aklını kaybedersin
Dünyanın moku çıktı ele geçirse ne olacak. Zaten ellerinde yani. Sen hiç anlamıyorsun bu işleri 🤣🤣
O nedir hiç yaptırmadım😊
cok saglıklı bır test degıl
:):) sagol
96 çıktı bozuk bu bjksjjzj
link atsana yapym bende
%80 geldi
iyi ya fena değil
Hakkını vermişler rüya 😅
E herkesin güzellik anlayışı farklı tabi.
Aa bu nee geri kalmisim yine
Hemen😃
85 dedi 🤣 foto secerken zorlandim sanirsam duz bi foto olmalıydi
neymiş o eksik kalmışım
Test yanlış. %100 olmalıydı ablam
Yapmadım ne oran var ne orantı. Bacak 5 cm 😂😂 devamını biliyorsunuz.
Sana üzücü bir haberim var bu uygulamalar yalan eğer sen %92 altın oran yüzüne sahipsen git aktör oyuncu ol
@jcometopapa altın nasıl
Oranı hiç ölçtün mü
Alttan üste doğru hesaplanıyor
Yapmadım o da neymiş 😀
Neler var neler yav. 😃
Zehiri verdin mecbur yaptıracam şimdi :D
10 üzerinden 8.20 çıkmıştı 🤷♀️
Yaptırmadım bu yüzü okumaz bile kamera 😂
Uygulama hata verdi😄😄
56 mı ne çıktı şimdi yaptım
%100 çıktı sonra program kilitlendi falan
66 çıktı başka foto yaptım 87 çıktı :(
yaptırmadım..
Bu tür şeylere hiç ilgim olmadı.
Bir keresine vermistim %87 falan cikmisti
Hic yapmadim, bebeksi yüzlere orana gerek yok 😄
Yaptım.. seni geçmişim ; )
Hiç yapmadım;/
Hiç denemedim denemek te istemem açıkcası moralimi bozmama gerek yok 🙂
Yapmadım 🙃
Sabah unutmazsam yapayım tamam seni mi kırıcam😇
Yapmadm ya ne gerek var
Yüz bulunamadı diyor puhaha tabii ki şaka idi 😂
yapıcam , müsait olunca söylerim
Güzellik bakan bizdedir
50-60 bişey çıkmışti dndjsndbdb
Kesinlikle değilim
Yaptırmama gerek yok 0 çıkar çünkü
Şimdi yaptım 86 çıktı : D
Ilk kez duyuyorum boyle birsey.
35 çıktı. Barajı bile geçmedim. 😭
Böyle bir test mi varmış?
Yapmadım hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?