Güzellik & Bakım Lazer epilasyon yaptirdim ve yüzündeki bu seyler normalmi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Boynuma ve koltukaltima yaptirdim. Boynumda kızariklik var yogun miktarda normalmi bu. Aradan 24 saat gecti. Lazer epilasyon yaptirdim ve yüzündeki bu seyler normalmi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl sanırım makinanın derecesini yüksek vermişler madecassol merhem al ve sür oraya bir daha lazerden çıkınca sür hemen 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Çok tesekkur ederimm Yorumla merakettimmişte +1 yıl rica ederim Yorumla merakettimmişte +1 yıl ama yanmış cildin hametan pomad sür yanık kremi daha sonra bi daha ki seanslarından sonra madecassol sürersin Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl Geçer de yakmışlar oglum seni, söyle düzgün yapsınlar işlerini. Aynısı tekrarlanırsa da al paranı bırak orayı 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Yaparken çok yandı deri. Ilk kez gittim daha yeni başladım.3 hafta sonra tekrar gelmem gerekiyormus. Bu normal degilse baska yere gidicem Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl değil. sıcak su falan mı değdi? krem var mı lazer için yoksa da edin 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Daha ilk seansim ve çok yandi ışlem sirasinda. Baska bir yere gidicem bu normal degil zannedersem Yorumla Soran +1 yıl Dun aksam saat 6 gibi yaptırdım ve bugun aksam duş aldim. Hic su degdirmedim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl aynen iyice araştır güvenli bi yer bul. buz kompres yapabilirsin Yorumla Soran +1 yıl Antalya da yasiyorum ünlü bi yere yaptirdim ama farkettimki biraz aceleye getirdiler beni. Ama diger iki bölgede hic bisey yok ense ve kol altida yaptırdım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl anladım ara anlat tahriş oldu de. yüzeysel geneli. ağrı sızı var mı Yorumla Soran +1 yıl Gunaydin. Hic agri ve yanma yok Şu an ama gorunum bakimindan biraz kötü oldu sadece Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Geçer 🤭 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Normalmi yani. Degilse başka bi yere gidicem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Isıyı yüksek yapmışlar yakmışlar birazcık geçer 3-4 güne de bir dahaki sefere söyle istersen ve gittiğin yeri iyi araştır kalıcı zararlar vermesinler Yorumla
Kızlar Ne Diyor
sanırım makinanın derecesini yüksek vermişler madecassol merhem al ve sür oraya bir daha lazerden çıkınca sür hemen
Çok tesekkur ederimm
rica ederim
ama yanmış cildin hametan pomad sür yanık kremi daha sonra bi daha ki seanslarından sonra madecassol sürersin
Geçer de yakmışlar oglum seni, söyle düzgün yapsınlar işlerini. Aynısı tekrarlanırsa da al paranı bırak orayı
Yaparken çok yandı deri. Ilk kez gittim daha yeni başladım.3 hafta sonra tekrar gelmem gerekiyormus. Bu normal degilse baska yere gidicem
değil. sıcak su falan mı değdi? krem var mı lazer için yoksa da edin
Daha ilk seansim ve çok yandi ışlem sirasinda. Baska bir yere gidicem bu normal degil zannedersem
Dun aksam saat 6 gibi yaptırdım ve bugun aksam duş aldim. Hic su degdirmedim
aynen iyice araştır güvenli bi yer bul. buz kompres yapabilirsin
Antalya da yasiyorum ünlü bi yere yaptirdim ama farkettimki biraz aceleye getirdiler beni. Ama diger iki bölgede hic bisey yok ense ve kol altida yaptırdım
anladım ara anlat tahriş oldu de. yüzeysel geneli. ağrı sızı var mı
Gunaydin. Hic agri ve yanma yok Şu an ama gorunum bakimindan biraz kötü oldu sadece
Normal degil hafif yakmışlar seni
Geçer 🤭
Normalmi yani. Degilse başka bi yere gidicem
Isıyı yüksek yapmışlar yakmışlar birazcık geçer 3-4 güne de bir dahaki sefere söyle istersen ve gittiğin yeri iyi araştır kalıcı zararlar vermesinler