Lazer epilasyon yaptirdim ve yüzündeki bu seyler normalmi?

Boynuma ve koltukaltima yaptirdim. Boynumda kızariklik var yogun miktarda normalmi bu. Aradan 24 saat gecti.
Lazer epilasyon yaptirdim ve yüzündeki bu seyler normalmi?
Lazer epilasyon yaptirdim ve yüzündeki bu seyler normalmi?
Cevapla