Görünüşümü kabullenemiyorum bazen ağliyorum ne yapmaliyim?

155 boyunda 46 kiloyum kafam vicuduma gore buyuk standartlara aykiri olarak dogmus gibi hissediyorum etli bir burun kucuk gozler duzgun olmayan disler yuzumde ve burnumda buyuk gozenekler var kendimi begenemiyodum
Bazen rahatlamis gibi hissediyorum bazen kendimi begenebiliyorum ama sadece bi anlik oluyor bu ve senelerdir boyle.. kendimden o kadar bunaldimki
Tam cirkinligmi kabullendim diyorum ama sonra bir fotograf cekiniyoruz morelim alt ust oluyor
Oysaki kiz kardeslerim uzun vicutlari daha bicimli falan
Ama ben oyle degilim guzel olan bi yanim bile yok yani bazen tatli gorunebiliyorum aynada ama bir anlik oluyor bu
Ve hep boyle bir dongudeyim bebim durumumda olup sonrasinda kendini kabullenebilmis olan var mi?
(Yazim yanlislarim cok kb)
Görünüşümü kabullenemiyorum bazen ağliyorum ne yapmaliyim?
Cevapla