Çok çirkinim hiç arkadaşım, sevgilim yok ne yapmalıyım?

Çok çirkinim bugüne kadar hiç arkadaşım olmadı kimse benle konuşmak istemiyor hayatım boyunca hiç bir erkek beni sevmedi yani hiç teklif almadım küçüklükten beri dış görünüşüm yüzünden dışlandım aşağılandım ezildim öğretmenlerim bile benle dalga geçiyordu ortaokulda bi öğretmenim bana maymun demişti ve hep kendimden nefret ettim o hoca yüzünden yani kendimi çok değersiz hissediyorum çok zayıfım kilo alamıyorum ve yüzüm çok zayıf ölü gibiyim erkekler sürekli bana çirkinsin diyorlar kendimi çok kötü hissediyorum yalnızım ve bu durumdan nasıl kurtulabilirim bilmiyorum nolur yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelllll
Çok çirkinim hiç arkadaşım, sevgilim yok ne yapmalıyım?
Cevapla