Burun estetiği oldum ve burnum kaydırak gibi oldu, millet alay ediyor. Tekrar estetik olursam düzelir mi?

Ya çok kemikli ve düşük bir burnum vardır sözde çok iyi bir doktora estetik ameliyatı oldum. Sonuç resmen facia. İrem derici gibi burnum var şu an. Kaydırak gibi aşağı kayıyor. Çevremdekiler çok alay ediyor, psikolojim bozuldu resmen. Ne yapmam gerekiyor.
Burun estetiği oldum ve burnum kaydırak gibi oldu, millet alay ediyor. Tekrar estetik olursam düzelir mi?
Cevapla