Almaya gerek var mı , ağda-lazer ne gibi yöntemlere başvuruyorsunuz?


Abi abartmayın ya, onlar belli olan şeyler değil. Başınıza iş açmayın yok yere. 😅
Bilmiyorum hani insan bir kere huylanınca tam huylanıyor 😐
Ya beni de saç kestirirken bir kere huylandırdılar ama düşününce cidden gereksiz bir şey, belli bile değil hakikaten. 😅
Yakarak çok kolay yöntem ama kadınlar pek tercih etmez diye düşünüyorum :D
Acıtıyor mu ya denerim ama saçları yakmayım sonra 😂
Çok teşekkür ederim 😊
Cevap
14Cevap
Anne yardim eder bence.. Biz erkekler kuaforde yaktiriyoz ates sokuyorlar
Kulağımın içinde ya da kenarında kıl yok.
Babamın var oda çakmakla yakıyor djdj
erkeklere soruyorsan onları berber çakmakla yakıyor veya ağda yapıyor
Almıyorum yani orada kıl yok sanki ya
Bizim berber Hayri abi çakmak ile yakıyor 🤣🤣
Kadınsın sen kadın kal 🙄🙄
çakmakla yakıyor kuaför :D
Berberde saç kestirirken yakarak yok ediyor.
Ya bizlerde ne olacak :( hiç denk gelmedim
kulak kılı derken 😱
Ya işte kulak kepçesinin kenarlarında çıkan ufak kıllardan bahsediyorum
dedem cakmakla yakıyor shdhd
Ya ben nasıl kızım algısına kapılcam yeter artık bir kız olarak bende mi var bu şey yahu hxhsh😂
Bu kulak seninmi
Hayır temsili resim o.
Saçmalama
Lazer fiyatlarını araştırırken denk geldim içine değil ama kenarına yapıyorlarmış , bende de var baktım. Sence rahatsız edici bir durum mu
Şey resim temsili bana ait değil :)
kulağımda kıl yok
oramda tüy yok
Almıyoruz
çakmahla yakarak
Gerek yok abartı durmuyosa
Ağda ile alıyorum
Almıyorum
Kıl değil tüy bunlar
Tüy değil kıl :)
Kulagımda kıl yok
Ağda
Çıkmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar