Hiçbir duygu içine girmiyorum bile, insanları o kadar incelemiyorum ve incelemeyi de sevmiyorum. O sebepten, onu alacak kişi düşünsün. Birlikte olacağım bir kadını, tamamen ruh eşim olarak hissettiğim zaman, sadece onu irdelemeye başlıyorum. İnsan kendi sevdiğini irdeler, kusur aramaz. Sanki yeni oyuncak alınmış çocuk misali... Ayrıca güzellik görecelidir klişesi var, ama bir o kadar doğruluğu da. Kendimizden daha güzel diyemeyiz, belki o kişi, bir başkası tarafından onunla kıyaslandığımızda da bizi ondan daha ''güzel'' veya ''yakışıklı'' bulacak insanlar olacak. 7 küsur milyar insanın arasından belirli bir güzellik ölçütü yakalamak imkansızdır.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzel olsa da olmasa da bakmamak ve yorum yapmamak en iyisi... Kötü çocuklar içlerine de düşse gık demezken ben bir salise bakınca anında kaş çatabiliyorlar... Allah bütün hanımefendilere istedikleri tarzda cebinde mangır dilinde gırgır fiziği aygır erkekler nasip etsin...