Lisedeyken hep kıskanıyordum zamanla ne kadar gereksiz olduğunu öğrendim

Lisedeyken hep kıskanıyordum zamanla ne kadar gereksiz olduğunu öğrendim

Benim bir arkadaş vardı mavi gözlüydü sarışındı galiba babamın bir tanıdığının kızı geldi yanıma dedi bu çocuk bana bu kâğıtı yolladı dondurması çok büyüktü sonra sınıfa girdi herkes ona baktı kim bu diye hatıra yazdırmıştım sonra güzel olduğunu biliyor diyor ki param yok acaba bunun yarısını elimde bu kadar para var alabilir miyim tabiki aldı güzel çünkü yolcu ettim sonra bir kız oda mavi gözlü güzel ama çok zor bir kız onu kıskanmadım evet ilk imtihanda yedim kafayı niye ben değil de o diye belayı başıma saldı çok kötü zamanlar geçirdim sonra üstüne mucize daha yedim kafayı yeter artık ya dedim o kadar sıkıldım bunlar kıskanmaksa evet ama bana yaptıkları şey ben onları kıskanmadım
hayır ben kıskanmıyorum tabi ki de zaten bence bu normal bir durum değil. mesela bazı kişiler kıskanabilir doğal olarak ama bu kişinin öz güvenine zarar da verir. kıskananlara tavsiyelerim şunlar Kıskançlık duygusunun neden kaynaklandığını anlamak için kendinizi gözlemleyin. Hangi durumlarda veya hangi özelliklere sahip insanları görünce kıskançlık hissediyorsunuz? Kendi değerinizi başkalarıyla kıyaslamak yerine kendinizi kabul etmeye ve takdir etmeye odaklanın. Kıskandığınız kişinin başarılarına veya güzelliklerine odaklanmak yerine, onları kutlamayı ve sevinmeyi deneyin. Empati kurmak, kıskançlık duygusunu azaltmaya yardımcı olabilir. Kendinizi geliştirmek ve kendi hedeflerinize odaklanmak için zaman ayırın. Kendinizi daha iyi hissetmek için yeteneklerinizi keşfedin ve kişisel büyümeye yönelik adımlar atın. Kıskançlık duygusu yerine olumlu düşüncelere yönelmek için bilinçli çaba sarf edin. Kendinize yönelik olumlu ifadeler kullanmak ve kendinizi destekleyen bir iç ses geliştirmek önemlidir.
İnsanlardan benden daha iyi biri olduğuna inanmıyorum. Çıkarsa bile benimde tipim iyi olduğu için fazla etkisinin olacağını düşünmüyorum. Ama uzaydaki varlıklardan çıkabilir. O zaman kıskanırım ve bu durumu kabul etmem zor olabilir.
onlar çıkarsa bende kısknaırdım :)
Cevap
3Cevap
Benden yakışıklı yok ki, kimseyi çirkin olsam da kıskanmam
the özgüven :)
Hayır genelde çoğu kadın bana çok güzel geliyor zaten. Bunu dile getirmekten de çekinmem
Hayır kıskanmıyorum dış görünüş bu kadar da önemli değil bence
Hayır bende güzelim
💕
Yoo sallamıyom
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?