Selam ☺😇 ben trans kadınım 18 yaşındayım. Sorun şu ne kadar hormon kullanırsam kullanayım bir türlü kendimi yeterince kadınsı hissedemiyorum. şu an birikim yapıyorum. Hırs yaptım vallahi. Vücudumda yüzümde estetiksiz dolgusuz yer bırakmayacağım. Şubat gibi Facial Feminization Surgery (Yüz Kadınsılaştırma Ameliyatı) olacağım. Yani burun estetiği, lip lift, adem elması küçültme vs. İleride tek tek bütün yüzüme estetik yaptircam para buldukça. Amacım oyuncak bebek gibi yapmacık bir görüntüye sahip olmak. Çünkü kendimi doğal sevmiyorum daha doğrusu doğallığı sevmiyorum. Olacağım Ameliyatlar Şunlar hepsini arka arkaya olacağım her bulduğum parayı estetiğe yatırcam
Sizce neden estetiğe bu kadar kafayı takmış durumdayım. şu an yemiyorum içmiyorum estetikler için para biriktiriyorum. Dediğim gibi amacım yapma bir bebek gibi olmak. Bu şimdiki hâlim yani estetikler olmadan Umarım bir gün plastik bebek gibi de resim atarım bütün bu prosedürlerden sonraSizce tedavi olmalı mıyım? Plastik bebek gibi görünme isteği normal mi?
Bu düşünceler bence normal değil. Bir tedavisi var ise durum ilerlemeden tedavi ol. Yani trans olman normal olabilir. Tercih meselesi saygı duyarım. Ama saydığın amelyatlarla araba alırsın. Kendini dogal halinle sevmeyi öğrenmelisin. Ve emin ol bahsettigin ameliyatlar sonrasi ortaya çıkan görüntünü kimse beğenmez. Aşırı yapay duran insanları çok çok itici buluyoruz. Eğer toplumun düşüncesini umursamiyorsan yaptır. Ama zaten topluma hoş görünmek için diyorsan saydiklarindan bir tek burun amelyati olabilirsin. Daha güzel olmana kendini begenmene burun amelyati yeterli olabilir.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Toplum için değil ki, sırf aynaya bakınca mutlu olayım diye istiyorum vücuduma bakınca hiçbir rahatsızlık duymamak için yani
Toplumada ayak uydurmak lazım ama. şu an bunaltmiyor olabilir ama insanlarin pis bakışları ve yadirgarcasına bakışları seni intihar psikolojisine bile zamanla sürükleyebilir. Ve bence insan cevresinin güzel yorumlarini isitiyorsa zaten güzel hissetmeye başlar ve kendini güzel görür. Oyuzden bence dedigin kadar amelyat olup doğal insan görünümünü kaybetme. Tek burun amelyati zaten seni kendini beğenmene yeterli olur. Burun cok degistiriyor insani. Vucut icinde fitness yap. Güzel fit bir vucudun olur. Göğüslere cok kafa takmana gerek yok. Zaten kimse büyük küçük diye ayirt etmiyor. Göğüs göğüstür.
Kendimi yeterince kadınsı hissetmiyorum diyorsun hissetmeseydin trans kadın olmazdın. Ayrıca o kadar kadınsısın ki demeseydin seni kız sanardım🤗Senin hormon ameliyata ihtiyacın var zaten organında ameliyat olunca dışardan tamamen kadınsın. Sakın bebek gibi olmak yoluna girme inan hepsi pişman. Aşağıda bir arkadaşın dediği gibi Beren Güney (Tolga) o pişman. Senin şu an ki sorunun psikolojik olarak trans olduğun için daha fazlasını istiyorsun. Transsın diye kimse senden fazla güzellik beklemez yani yapay güzelliğe gerek yok güzel kızsın😊
0
2 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
sorunun psikolojik. Hormon tedavisi ve cinsel organ ameliyatıyla tamamlanır kadın hissedersin. Ama tanssın diye kimse senden yapay güzellik beklemiyor. Dudak dolgusu yapabilirsin, göğüs silikon yapabilirsin. İnan ki demesydin seni kız sanardım🙂 Sakın bebeksi olmak için bıçak altına yatma.
Bence bir sorun değil çünkü kadınsılık konusunda en iyisini istiyorsun. Aksine çok iyi. Bimbolara çoğu erkek (Ben dahil :D) bayılır. Sen de bir bimbo olmak istiyorsun sanırım ve gerçekten çekici bir görüntü. Tedavilik bir sorun yok :) Kaç yıldır hormon kullanıyorsun?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
kuzum ben bir trans birey olarak söylüyorum. Bende plastik barbie bebek olucam gece ailemle konuştum birazdan psikologa gitcez ilk başta büyük bir kavga ve kargasa oldu ortam sakinleşti sonra kabullendiler. Ailem şu an bana parayı ayırdı bende plastik barbie bebek olucam. Ama şunu belirtmek istiyorum ki. Çok fake olma. yüzünü full yaptır ama göğüslerini felan çok aşırı yaptırma doğal yaptır yoksa sıkıntı olur.
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
11
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunun plastik bebek gibi görünme hastalığı olduğunu düşünmüyorum, hala yüzünde biraz maskülenlik görebiliyorum ve birkaç küçük dokunuşla yüzünün çok daha hoş olacağını düşünüyorum. Zaten silikon, vajina ameliyatları gibi ameliyatlar her trans kadının geçtiği bir süreç. Son olarak da boş yorumlara aldırma istediğin gibi yaşa demek istiyorum :)
Çok güzel olmuşsun. bayagi aşamalar kaydetmissin artık dur demeli din gibi. bundan sonra aşkı sevgiyi yasamalisin. senke tanışmak isterdim. duygusal sevecen romantigim.
Kadın olarak doğmadım. Erkek bedeninde doğdum ben. Ama kendimi yüzde bir milyon kadın gibi hissediyorum yasal olarak resmiyette cinsiyet değiştirmeye uğraşıyorum