Trans Kadınım Estetik Bağımlısı Oldum Galiba?

Selam ☺😇 ben trans kadınım 18 yaşındayım. Sorun şu ne kadar hormon kullanırsam kullanayım bir türlü kendimi yeterince kadınsı hissedemiyorum. şu an birikim yapıyorum. Hırs yaptım vallahi. Vücudumda yüzümde estetiksiz dolgusuz yer bırakmayacağım. Şubat gibi Facial Feminization Surgery (Yüz Kadınsılaştırma Ameliyatı) olacağım. Yani burun estetiği, lip lift, adem elması küçültme vs. İleride tek tek bütün yüzüme estetik yaptircam para buldukça. Amacım oyuncak bebek gibi yapmacık bir görüntüye sahip olmak. Çünkü kendimi doğal sevmiyorum daha doğrusu doğallığı sevmiyorum. Olacağım Ameliyatlar Şunlar hepsini arka arkaya olacağım her bulduğum parayı estetiğe yatırcam

-Burun estetiği
-Çene ve çene çizgisi estetiği
-Lip lift
-Dudak dolgusu
-Alın Kadınsılaştırma Ameliyatı
-Iple kaş kaldırma
-Bişektomi (yanak estetiği)
-Göğüs silikon implantları
-Vajina ameliyatı (Cinsiyet değişim ameliyatı)

Sizce neden estetiğe bu kadar kafayı takmış durumdayım. şu an yemiyorum içmiyorum estetikler için para biriktiriyorum. Dediğim gibi amacım yapma bir bebek gibi olmak.
Bu şimdiki hâlim yani estetikler olmadan
Bu şimdiki hâlim yani estetikler olmadan
Umarım bir gün plastik bebek gibi de resim atarım bütün bu prosedürlerden sonra
Umarım bir gün plastik bebek gibi de resim atarım bütün bu prosedürlerden sonra
Sizce tedavi olmalı mıyım? Plastik bebek gibi görünme isteği normal mi?
Trans Kadınım Estetik Bağımlısı Oldum Galiba?
Cevapla