Erkekler, Nedir ya bu uzun kadınlara karşı ön yargınız?

Hep bir kadın 175 üstü olunca hep ona karşı bir ön yargılısınız
Yok bu kadın kilo ise erkek gibi iridir
Yok hem uzun boylu olup hemde güzel olan kız çok azdır
Yok uzun boylu kızın vücudu orantısızdır
Yok uzun boylu kız ağırdır
Yok uzun boylu kızı kaldırmaya gücümüz yetmez
Yok kısa boylu kız güzeldir
Kısa boylu kız hafiftir kolayca kaldırılır
Kısa boylu kızda kendimizi daha çok erkeksi hissederiz
Kısa boylu kız her şekle girer...
Bu saçmalığı bu aptallığı unutun
Uzun boylu kızlara güzel diyebilmek için illaha bir şart aramayın
Yetti artık
Uzun boylu kız hafiftir, incedir zariftir narindir, bir kadın şartsız şurt suz uzun boylu olduğu için güzeldir zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Kısa boylu kız erkek gibi erkek olan iri yarı güçlü kuvvetli , asker arkadaşı gibidr yalan mı
Erkekler, Nedir ya bu uzun kadınlara karşı ön yargınız?
Cevapla