Magazin Hiç kaşlarını aldırmayan Beren Saat'in kaşlarını nasıl buluyorsunuz? Oturundayiyin Takip Et FenomenGuru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Beren Saat, hiç kaşlarını aldırmamış. Hiç düzelttirdiğini de düşünmüyorum çünkü kaşyapısı dağınık. Hiç alınmayan kaşları nasıl buluyorsunuz? Hiç kaşlarını aldırmayan Beren Saat'in kaşlarını nasıl buluyorsunuz? Cevapla Kaş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
tamam-jülide-olsun Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kendi kaşlarımı beğeniyorum ve Beren Saat'in kaşlarına benziyor. En beğendiğim kaş şekli olabilir. Ben de kaşlarımı hiç al (dır) madım. 1 0 Yorumla
canskn2 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 59% +1 yıl Beren saati seviyorum. Bende hiç aldırmadım doğallık her kadına olmasada bazılarına çok çok yakışıyor 0 0 Yorumla
eskilerdenbirtanidik Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 40% +1 yıl Çirkin bence en güzel kas gür ve esmee olandır berende kaş bile yok tabi almaz seyrek yani 1 0 Yorumla
Angelgirl0 Takip Et Xper 5 Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Bende hiç kasımı aldirmam ama bunun kadar gündem olmadim 😂 beren saat güzel cici bir kadın ama 👌 1 0 Yorumla
neolabilrki Takip Et Bilge Yaş: 42 +1 yıl Bu kadını hiç beğenmiyorum ama kasları doğal ve güzel bnce 2 0 Yorumla
TheCeketli Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Magazin konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kadında kaş yokki alasın😂 1 0 Yorumla
ozensena1616 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Çok güzel kadın çok yakışıyor kaşları da 0 0 Yorumla
yapmanguzum Takip Et Xper 2 Yaş: 110 +1 yıl Beren'in kaşları seyrek o yuzden kotu durmuyor 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kendi kaşlarımı beğeniyorum ve Beren Saat'in kaşlarına benziyor.
En beğendiğim kaş şekli olabilir. Ben de kaşlarımı hiç al (dır) madım.
Beren saati seviyorum. Bende hiç aldırmadım doğallık her kadına olmasada bazılarına çok çok yakışıyor
Çirkin bence en güzel kas gür ve esmee olandır berende kaş bile yok tabi almaz seyrek yani
Bende hiç kasımı aldirmam ama bunun kadar gündem olmadim 😂 beren saat güzel cici bir kadın ama 👌
Bu kadını hiç beğenmiyorum ama kasları doğal ve güzel bnce
Kadında kaş yokki alasın😂
Güzeller. Doğallık her zaman güzeldir.
Her zaman doğallık dan yanayim
Ben de kaşlarımı hiç almıyorum
Çok güzel kadın çok yakışıyor kaşları da
Yapısal olarak dağınık ama yakışıyor ona
süper tabi ki. kıvrımları ve doğallığı çok iyi
Kaşlar teke düşsün bakim nolcak
Gayet güzel
Alınacak kaşı olsa alırdı
Beren'in kaşları seyrek o yuzden kotu durmuyor
Dağınık güzel
Güzel
berbat
Yakismis bence ona.
çok güzel bir kadın