Bacak tüylerimden şikayetçiyim nasıl almalıyım?

Hepinize merhaba arkadaşlar çok büyük bir sorunum var size danışmak istedim umarim yardimci olursunuz bildiğiniz üzere yaz ayında yız ve bende bir erkek olarak bacaklarımda çok fazla kil var şort giymek istediğim için bacak kıllarımı almaya karar verdim hemen marketten ağda aldım almaz olaydım her neyse ağda ile eve geldim sağ bacağımı ağda ile almaya başladım ama dayanamadım acısına sağ bacağımı sadece diz kapağına kadar aldım ama gerisini getiremedim acıdan sadece kılları aldığım bölge sağ bacakımın diz kapağına kadar olan bölge sol bacağıma hiç dokunmadım. Ve sağ bacağimin baldır kısmına hiç dokunamadım şimdi bacaklarım çok komik gözüküyor sadece sağ bacağımı diz kapağına kadar aldığım için sorum şu ağda ile alamıyorum sizce ağda ile deva etmezsem uzamada falan bir sıkıntı olurmu ya da sağ bacağı ağda ile alıp sol bacağımı tüy dökücü ya da makine ile alsam bir biçimsizlik olurmu sizce ağda ilemi devam ediyim yoksa başka bişeyle devam etsem sıkıntı olurmu
Bacak tüylerimden şikayetçiyim nasıl almalıyım?
Cevapla