Bende takıntı oldu bakar mısınız burun estetiğine ihtiyacım var mı? Yaptıran varsa aşağıdaki sorularımi cevaplayabilir mi?

19 yaşımdayım burnumu hic begenmiyorum, kemerli, burun delikleri geniş, ucu düşük ve yüzüme çok büyük duruyor, yandan daha da berbat, güldüğümde iyice büyüyor, yüzüme uygun küçük bir burun istiyorum, burnum yüzünden gulemiyorum bile. Yaptıran varsa ne kadara nerede yaptırdiginizi söyler misiniz, sonuç istediğiniz gibi oldu mu, yaptırdıktan sonra çok aci hissettiniz mi ve bir iz kaldi mi
Bende takıntı oldu bakar mısınız burun estetiğine ihtiyacım var mı? Yaptıran varsa aşağıdaki sorularımi cevaplayabilir mi?
Bende takıntı oldu bakar mısınız burun estetiğine ihtiyacım var mı? Yaptıran varsa aşağıdaki sorularımi cevaplayabilir mi?
Bende takıntı oldu bakar mısınız burun estetiğine ihtiyacım var mı? Yaptıran varsa aşağıdaki sorularımi cevaplayabilir mi?
Cevapla