Biri daha balık etli diğeri zayıf sanki? Sizce hangisi daha çekicidir? Tercihiniz neyden yana olurdu? Fizikler güzel mi? Hangisi daha güzel?





Pizza ısmarlar gibi vücüt mü ısmarlıyoruz yok biraz balık etli olsun yok zayıf olsun.
Bu bence kadınları objeleştirmekten başka bir şey değil. Yanlış olduğunu düşünüyorum.
👏🏻👏🏻👏🏻
Cevap
41Cevap
Sevmem değirmen taşı büyüklüğündeki götü* olan garıyi
Hayır değil
Yasemin Özilhan tadında olmalı kadının vücudu
Bilmem
Ben onun gibi sıfır basenli Küçücük fındık isırmalik kalçali incecik bacaklı 34 bedenli kadın seviyorum
Profilindeki kim?
İgrenc bir erkek olarak kilolu şişşko balık etli kadınlar beni delicesine tahrik eder buyuler. Ama daha 1 sevgili yapamadım onlar degil hep zayıf uzun guzel kızlar beni ister. Bu cok acı bir sey
Evet çok güzel, bence beyaz tenli kadınlar daha çekici
Fizik bana göre öncelik değil tatlılık ve ses tonu varken baya arkalarda kalıyor. Seçim yapacak olsam ilki derdim
yani dilimiz tutuldu ne diyelim meşallah içi de böyledir inş dfasf
Ben ikisini de beğenmedim.. kusura bakmayınız... zevk meselesi...
İdeal bir fizik budur ama ben hafif balık etli seviyorum :)))
Evet ideal. Ama tombul kadinlar cekici geliyo bana.
Hemde oldukça 😃 alt taraftaki resimdeki kız kadar güzel olduktan sonra
Bence evet güzel gayet
Ben yorumları okumaya geldim
Altaki yiymis bana gore
Evet tahrik edici bence
İdeal ve güzel fizik.
Otopsi yapar çekici olsa yine iyi :)
şahane fizik arkadaşım ölüyü diriltir.
Bence ikside ideal , ikiside çekici yanii
ikiside güzel
beyaz daha güzel
hemen hemen aynı kilodalar
böyle olmayıp bunları sormak 🤔
Öyle olsan burda ne işin var
Üstteki fiziğe düşmeyen erkekte ne biliyim 😇
Ayagina bakarim, guzelse cekicidir☺️
balıketli güzeldir ama üsttekide çok estetik
Güzel ama poponun biraz daha olması lazım
Bence ideal.
Simdi diyecek ben tam boyleyim
İkinci resimdeki ideal.
Evet tatlı
Evett
ikiside gayet uygun.
Cekici durmus burda
İdare eder
Önemli senin için
fazlasıyla iyi..
İyi.
Güzeller
Beyaz tenli kadınlar..
hastayısıym
mükemmel
İlk fotoya düştüm
Değil
Hemde nasıl ya
2. Si dha güzelmiş
Wvet he guzel
Güzel
Üstteki
ikisi de zımba
Sarkık meme mi diyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?