Normalde kol kıllarını almayan birisiyim. Kafaya da takmazdım. Internette yobaz yobaz yorumlar görünce sinirim bozuldu.Tüy sarartici kullansam ise yarar mi? Zararı var mı birde? Lütfen kollarını al temizlik vb demeyin. Kol ve bacak killari estetik açıdan alınan yerlerdir
ya evet rahatsız edici durmuyor görsem bakmam ama ben kendimde kılı hiç sevmiyorum kolumdaki tüyler sarı ona rağmen alırım jiletle ne bir kalınlaşma ne bir koyulaşmada yaşamadım
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Jilet çoğaltır daha çok çıkarır diyenleri anlamıyorum. Hic öyle olmuyor. Sadece kılın çıktığı baş biraz sert oluyor onun dışında fazlalasmiyir evet. Teşekkür ederim yorumun için ama bazı yobazlar iğrenç falan diyor
Benim kollarımda sendeki kadar tüy yok 😊 rahatsız olmuyorsan öylece kalsın. Sarartıcı krem kimyasal bir ürün ve cildine kimyasal bir etkide bulunmaması mümkün değil.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Vucumda çok kıl vardır. Kimyasal olduğunu biliyorum evet ama ne biliyim sorayım dedim 😅