Dövme yaptırmak istiyorum ancak bazı endişelerim var.
Birincisi sağlığa gerçekten bir zararı var mı?
İkincisi ise dövmeyi yaptıktan sonra pişman olursam ruhsal olarak çok sıkıntı yaşar mıyım, dövmeyi sildirme imkanı var mı?
Birincisi sağlığa gerçekten bir zararı var mı?
İkincisi ise dövmeyi yaptıktan sonra pişman olursam ruhsal olarak çok sıkıntı yaşar mıyım, dövmeyi sildirme imkanı var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben de yeni yaptırdım sayılır. Sağlığa bir zararı olduğunu düşünmüyorum. Pişman olamamak için çok iyi düşün sonuçta ölene kadar vücudunda taşıyacaksın. Ayrıca aman daha ucuz olsun diye de merdiven altı bir yere yaptırma asıl o zaman pişman olursun. Dövmeyi lazerle siliyorlar ama dövmeden bin kat fazla acır ve dövmeye göre silinmesi bir kaç seans olabilir. Ve tamamen silineceğinin garantisi yok ayrıca bu işlem de baya pahalı diye biliyorum.
Merhaba dovme sildirme islemi cok zor ve tamamen silinmiyor ayrica maliyetli yaptidiktan bir iki sene sonrada muhakkak sıkılıyor ve pisman oluyorsun bu yuzden sirf yaptirmis olmak icin bisey bulup yaptirma ilerde cok uzulursun gercekten istedigin senin icin anlam ifade eden birsey yaptie
Çok doğru söylüyorsunuz.
Boya iyi olduktan sonra sağlığa zararı olacağını düşünmüyorum. Pişman olduğum bir tane dövmem var, ama sildirecek kadar pişman değilim psikolojimi falan etkilemedi
Peki pişman olmanızın nedeni o yaptırdığınız dövme mi (yaptırdığınız işaret, sembol, yazı...) yoksa sırf dövme yaptırdığınız için mi pişman oldunuz. Benim için bu nokta çok önemli. :D
3 tane dövmem var 13 yaşında başladım yaptırmaya 😂 diğerlerinden hiç pişman değilim, k. atatürk imzam var ondan pişman oldum. Pişmanlığımın sebebi de böyle rezil bir yaşantım varken belli etmek zorunda değilmişim onu farkettim. Kapalı kadınların türbana laf gelmesin diye aşırı hareketlerden kaçınması gibi sürekli o dövmeye yakışacak şekilde yaşamaya çalışıyorum kasılıyorum yani
Anladım, kötü bir durum gerçekten. Atatürk veya bir siyasi sembol dövmesi yaptıranları hiç anlayamıyordum zaten, böyle sorunları da oluyormuş demek ki. :D
Çok teşekkürler yorum için.
Rica ederim 😊