Kuaförüm sürekli kalıcı oje ya da protez tırnak yapalım diyo protez tırnak istemiyorum ama kalıcı oje olabilir dedim. 1 ay falan gibi bir süre idare eder dedi kullananlar memnun mu? Oje kenarlardan küçük küçük çıkıyo mu? Ojeyi çıkartırken tırnağa zarar verir mi? Kullananlar denemiş olanlar tavsiye eder misiniz?
ben protez tırnak yaptırdım. arada çıktı falan hiiç uğraşasım gelmedi bir daha da yaptırmadım. ama nail art olayına bitiyorum. kalıcı oje yaptıracaksan da nail art yaptır bence farklılık olsun.
tırnak yapısına göre değişiyor. ben salonumdan çok memnunum. İstanbul anadolu yakası kadıköy de akasya avm var. esmates protez tırnak salonu tavsiyemdir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sıkıldıkça evde kalıcı oje yaparım hiçbir zararını görmedim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ben protez tırnak yaptırdım. arada çıktı falan hiiç uğraşasım gelmedi bir daha da yaptırmadım. ama nail art olayına bitiyorum. kalıcı oje yaptıracaksan da nail art yaptır bence farklılık olsun.
tırnak yapısına göre değişiyor. ben salonumdan çok memnunum. İstanbul anadolu yakası kadıköy de akasya avm var. esmates protez tırnak salonu tavsiyemdir
Sıkıldıkça evde kalıcı oje yaparım hiçbir zararını görmedim.
evet kalıcı ojeden memnunum ama yaptırdığın yere çok dikkat etmelisin bazı yerler çok yıpratabiliyor
Salkım protez yaptırma sakın
Oje kullanmıyorum.