Kalıcı oje uygulaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kuaförüm sürekli kalıcı oje ya da protez tırnak yapalım diyo protez tırnak istemiyorum ama kalıcı oje olabilir dedim. 1 ay falan gibi bir süre idare eder dedi kullananlar memnun mu? Oje kenarlardan küçük küçük çıkıyo mu? Ojeyi çıkartırken tırnağa zarar verir mi? Kullananlar denemiş olanlar tavsiye eder misiniz?
Kalıcı oje uygulaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kalıcı oje uygulaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla