Bir kızın fiziğini beğenmek neden kötü bir şeymiş gibi algılanıyor?

Yüzüne güzel diyince“ ooo ne güzel” ama fiziğine güzel dediklerine “terbiyesize bak ne diyor ” yani bu durum neden böyle
Bir kızın fiziğini beğenmek neden kötü bir şeymiş gibi algılanıyor?
Cevapla