Güzellik & Bakım Hangisi sizin yakışıklılık anlayışınıza uyuyor? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Detay yok 😃😃... Kubilay Aka Xiao Zhan Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hangisi sizin yakışıklılık anlayışınıza uyuyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Angel_Tati Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 83% +1 yıl Yani ikisi arasindan birini seçmem gerekirse kubilayı secerim. sakalsız erkek tercihim değil çunku 0 0 Yorumla
SezgiNikita1 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl aslında alttakinin bakışları daha çekici ama yakışıklılık konusunda üstteki tabi. 0 0 Yorumla
edylinex Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Kubilay aka dünya yakışıklısı olsa nolur ya sjjd sevgilisini aldatan bir karaktersiz 0 0 Yorumla
eastàlitheS Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl ikisi de uymuyor aslında ama a çok itici olduğu için b diyorum 0 0 Yorumla
Emre-_- Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 70% +1 yıl Alttaki kız gibi be, askerde yere sabun atıp bunu öperler zorda kalınca 😅 0 1 Yorumla Nyangg +1 yıl Belki seni öperler ya Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl hiç yakışıklı olarak anılayım gibi şeyler istemedim önemsemedim de arkadaş bana yakışıklı değilsin çirkinsin diyenler bunlara yakışıklımı diyor :D dübürüme kaş göz çizsem daha yakışıklı olur :D 0 0 Yorumla
u Luccᴀ Takip Et Master Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 576 cevap paylaştı. Ikisi de yakışıklı değil ama yukardaki bir tık daha iyi diyorum 0 0 Yorumla
öğrenciüyeyim Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 89% +1 yıl İkisi de değil sarışınlardan hoşlanıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bu
Yani ikisi arasindan birini seçmem gerekirse kubilayı secerim. sakalsız erkek tercihim değil çunku
aslında alttakinin bakışları daha çekici ama yakışıklılık konusunda üstteki tabi.
Kubilay aka dünya yakışıklısı olsa nolur ya sjjd sevgilisini aldatan bir karaktersiz
ikisi de uymuyor aslında ama a çok itici olduğu için b diyorum
Alttaki kız gibi be, askerde yere sabun atıp bunu öperler zorda kalınca 😅
Belki seni öperler ya
hiç yakışıklı olarak anılayım gibi şeyler istemedim önemsemedim de arkadaş bana yakışıklı değilsin çirkinsin diyenler bunlara yakışıklımı diyor :D dübürüme kaş göz çizsem daha yakışıklı olur :D
Ikisi de yakışıklı değil ama yukardaki bir tık daha iyi diyorum
İkiside uymuyor başka yok mu?
Kubilay’a düşmeyen de
Kubilay yine diyelim.
İkisi de değil sarışınlardan hoşlanıyorum
İnsan şuraya benim resmimide koyar ya
kubilayla da kıyaslamazsın ya
İkisi de birbirinden beter
Hiçbiri
Tartışmasız kubi
Kubilay taşmış
İkisinide sevmiyorum
İkisi de tipsiz
hiç biri.
Sana göre hangisi bacım😊
Tabi ki kubilay
Ikisi de değil 😀
Burak deniz
C: Ben 😂😂