AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
İnsanlar oraya en güzel hallerini atıyorlar merak etme
makyaj, estetik, efekt ve shop ile sen de öyle olursun 🤷🏼♀️
Çoğu makyaj ve Süs hilesi...
Özünde Her kadın güzeldir... Ama göründükleri Kadar değil 🎭
Biz çirkinler resim paylaşmıyoruz ondan hep güzeller çıkıyor.
Sen de bendensin😂 ama abartma. Elbet de var çirkin insanlar da😂 hepsi güzel değil ya
Kamera hilesi onlar. Belli ki hiç instagram kamerası ile foto yüklememişsin
Bende o kadar şhop yapsam bende güzel olurum kardeşim
Alayı shop yapıyor, güzellik görecelidir ve kendini sevmelisin.
Adı üstünde instagram. Efekten bilmem bir sürü şeyden geçilmiyor resimler
Bence sen Instagram kullanmayın bırak. Seni kötü etkiliyor.
İçin güzel olsun
Beğenilim diye onlar gibi fake olma
Kendin ol, eminim güzelliğin vardır
Ben katılıyorum arkadaşa, güzel olmayan paylaşım. yapmiyor zaten !
Yuzde 1 kilo boya bir de telde filtre cek koy sosyal medyada al sana güzellik anlayışı
İnan bende aynı sebepten kızıyorum kendime bir yolunu bulursan bana da söyle
Buradaki yasin dogruysa biraz daha büyüdügünde güzellesirsin
Dış görünüşünü sen seçmedin
Ama karakterini kendin belirlersin dikkat et
o elindeki telefonu yavaşça yere bırak ve uzaklaş..
Sen o çirkin dediğin güzelliği beş para etmez çapulculardan daha güzelsin
Fotoğraflara pek inanmayın. Canlı olarak karşında gördüğünde hiçbiri aynı olmuyor.
Eminim sende çok güzelsindir. Gençliğin var enazından
Benim çok yakın bir arkadaşım instagram da "Fenomen" buradaki fenomenler gibi ehgehe. Kızı sanalda tanımıyorum yanı kısaca, ince bel iri göğüs ulan diyorum bu buysa ben kimim :D:D:D
çoğu effect filtre kullanıyor ama ben hiç kullanmadım.
Ya ne saçmalıyonuz a@mk kadın bak gelmiş evde yatakta yaşadığı özel hayatını buralarda sergiliyo sana sadece şunu diyom senin kocanın ta @mk ben hiçmi sahip çıkmıyo sana herşey seks değil ya biraz edepli olun
Fitreli resimlerle güzel olduklarını sanıyorlar sadece
Fiziksel güzellik gelir geçer kardom kalbin güzel olsun.
Neresi güzel ya
Bizde de instagram var güzel kız 100 de 1
Sosyal medyada gördüğün kişileri bir de gerçekte gör sanırsın ki sosyal medyada herkes mükemmel
Para var onlarda estetik var aklına gelmicek kadar
herkeste mi
Hepsi bir şekilde yolunu buluyor reklam, çevre, YouTube kanalı
İnstagramı kapat, insanı her açıdan olumsuz etkiliyor.
Çirkin insan yok bakımsız insan vardır. ✂️
instada estetic facts diye sayfa var takip etmeni öneririm
Sen bunu kendine dert edinmişsin ve kendini mahvediyorsun daha yaşın genç bunu dert etme derim
Kimse gerçek temini koymaz makyajsız halini koysunlar
Dayatılan güzellik algısına karşı çıkarak işe başlayabilirsin.
Uygulamanın foto shopu senin gibi benim gibi insanlar
Kadınlar kendilerini olduğundan hep daha çirkin/kilolu/kötü görürlermiş. Erkeklerde ise durum tam tersiymiş. Bir araştırmada okumuştum.
Estetik yaptiriyorlar? Burnun yandan bakinca güzel gözkck diye bir kural yok herkesn dogal burnu güzel dudaklari ztn estetik ful makyaj sac uzunsa takma birz shop filtre al
Canım benim sen daha küçüksün aynı yaştayız zaten. Kendinle barışık olmalısın, hayata güzel bakıp kendine değer vermelisin. Sen dünyanın en güzel insanısın 🥰💖
resımde herkes guzel cıkıyo reelden tıplerı bozuk merak etme
Hahaha
Belki sen; sana göre çirkinsin, normalde güzelsin...
Ya hepsi efekt be fotoğraf çekme teknikleri falan mesela soldan çekince daha güzel oluyormuş vs ama sana visibly clear önerebilirim cildini temizliyor çok iyi bir ürün pürüzsüz cilt istiyorsan kullan
Sanirim kisa boylu, sisman ve sivilceli birisin. Bir insan kendini bu kadar gomemez. Gommemeli.
Senin dediğin biri gibi bile olsa gömmemeli zaten.
Herkes instagrama en iyi halini koyuyor sıkıntı yapma yani
Sen de güzelsin emin ol buna ben gönülden inanıyorum
Kendini bana bırak 1 haftada güzelleştiririm seni.
valla inandır senleyim
Tamam buluşalım yarın inandırıcam
abi çirkinim diyorum bak
Sen rahat ol 2 güne aysun kayacı yapıcam seni
bu kadar da olmadın dudakları patlicak kadının
Dudaklarını ısırırım ben onun
Ben maymundan evrimleşmenin örneğiyim! Sen daha ne diyorsun...
Hepimiz öyleyiz, yakın akrabalarımız onlar :)
İnsan kendini her daim beğenmeli... kim nasıl olursa olsun... ben benim ve ben kendimi seviyorum kim sever kim sevmez umrumda olmaz
Makyaj ve yuz implanti yaptirmis kadar cok estetik var cogunun yuzunde babamda guzel olur oyle hayatimm mühim olan dogal guzel olmak
programla efect de yapıolar
Kız onlar filtreli ne bakıyosun instagrama
Onlar efekt estetik güzelleri
Bu kadının niye tüm yorumlarına eksi atiyorlar
Hayır bunu niye beğenmeyen daha çok anlamış değilim
Çekemiyolar çünkü onlardan her konuda daha iyiyim mükemmelim kusursuzum diye 😌
Ben seni hic bilmiyom ama nedense eksi atdim valla itici geldi
Lan siz bana eksi atsanız nolur atmasanız nolur sizi takan kim hepiniz umrum dışısınız sen ve senin gibi kalitesiz insanlar
“Cehalet her zaman , kendisine hayran olmaya hazırdır.”
Sache Guitry
@Balerin47648364 kime vurdu lafı pardon?
@iyilik_melegi_ bu kızı niye sevmiyorlar m. kk
yaptigi yoruma bak anlarsin
Doğru bir şey yazmışsın neden zorlarına gitti anlamadjm
@iyilik_melegi_ bende eksiledim kendi ne acaba sanki doğal daha önce güzel demustim ama kendindede efekt var
@Ramazankarakuss fotodaki o mu yani
fotodaki o degil sacmalamayin
@tugce129 değil mi
@cehennemdekivodka eksileri atanlar efekt estetik güzelleri olduğu için yorumun ağırlarına gitmiş 😂😂 sen süpersin 😊
@multimate yeterla. n yorum atmayin bildirim gelio baslicam esteti. nize
@iyilik_melegi_ ben sana vururum ama iyi bir
@Ramazankarakuss oğlum ben bir kere yorum attım bana niye atar yapıyon?
@multimate oğlum mu?
@Ramazankarakuss ya bas git bana bulaşma!
@multimate keşke gerçek hayatta yüz yüze gelsek;
@ChennemdekiVodka uğraşma şu varoşlar ile 😂 tek zevkleri seni eksilemek
@Ramazankarakuss 😂😂😂 birde siz başlayın
Kıskanmayın lan dağılın hadee
Hahahah o varoş bozuntularıyla uğraşan kim kalitelerini belli ediyolar zaten şu görüşleriyle 😅😆
Benim yorum gidene kadar başlamış bile gençler sakin olsanıza sosyal medya sonuçta burası
@Ramazankarakuss sosyal mesafenizi koruyun 😄🙋♀️
@Ramazankarakuss hayırdır gerçekte görüşsek ne olucak? bu yaptığın düpe düz tehdittir benim hiç suçum yok ilk yorumu atan sensin orda kaç kişi yorum yazmış benim yorumum mu dokundu sana bana niye atar yapıyorsun ben real de adam olanla görüşürüm serserilerle işim olmaz hade başka kapıya!
Seni tanımıyorum etmiyorum Sırf her yorumuna eksi atan işsizler var diye her görüşünü gördüğümde artı atıyorum 😏
Bu mesajın altında ki sohbet çoğu konudan daha eğlenceli ahahaha :D
yaaa bırak ayak yapmayın böyle diyen kadınlar nedense hep bebek gibiler
ben istisnayım o zaman
hiç sanmam sende benm dedğm gibsn
genelde böyle diyenlere erkklern dibi düşüyo
yok öyle bir şey ya yüzüm sivilce izinden geçilmiyo
yazacaktım kapalısn
tkp atsam
Belkide sen güzelsin
nerdee
Henüz yaşın küçük. Makyaj yapma konusunda uzmanlastiginda sende onlardan birisi olacaksın...
Ben hariç..
Herkes nasıl yakısıklı olabiliyor.
Tipsizin tipsizi biz. :)
Benim instagram hesabım yok kafam rahat... Sen de hesabını kapat gitsin...
Bende bok gibiyim merak etme herkes öyle normalde😂
Yalannn ne sporu be sanki herkes düzenli spor yapıyo sanki çok güzeller shop yapıp koyuyorlar
Fotojenik olmak ve shop programlarını iyi kullanmakla alakalı tamamen
O instagramdaki fotoğraflarda o kadar çok shop ve efekt var ki...
bak şimdi içinden diyosun ki onlar da ölücek ben de sonra rahatlarsın üzülme